Ζωγραφίζοντας γυάλινα βάζα!

Δεκάδες ιδέες και λόγοι για να μην πετάτε τα βάζα τροφίμων.Υπάρχουν ατέλειωτες και αισθητικά πολύ όμορφες ιδέες που με ευκολία μπορείτε να δημιουργήσετε μικροκατασκευές.
Όπως αυτό το βάζο απο μαρμελάδα αφου καθαρίστηκε, ξεκίνησα την μεταμόρφωση του.
Χρησιμοποίησα ένα μικρό κομμάτι απο σύρμα,περνώντας το περιμετρικά με δύο θηλειές στο πλάι ,για να μπορέσω να το κρατήσω ή να να το κρεμάσω.Στην κορυφή έκανα το σχήμα αυτιών, απο το κουνελάκι,τοποθετώντας ένα ανθάκι μικρό .Γέμισα με χορταράκι το βάζο,έβαλα και τα αυγουλάκια,αφού πρώτα το ζωγράφισα με μαρκαδοράκι, στο μπροστινό μέρος του βάζου.Έτοιμο το πρώτο βάζο,που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν φαναράκι το Πάσχα,βάζοντας ένα κεράκι ρεσώ.
Εδω είναι ένα μικρότερο και πιο λεπτό βαζάκι απο πιπέρι που τελείωσε και έτσι το έφτιαξα με το απλό και γρήγορο τρόπο της ζωγραφικής.Ένα απλό σχέδιο ,στο μαύρο χρώμα,που φαίνεται σαν δαντέλα.Το στόλισα με δύο λουλουδάκια.Το τρίτο βάζο,επειδή ήταν μεγάλο,προτίμησα να το κάνω φαναράκι,περνώντας, ένα σύρμα για να μπορέσω να το κρατήσω,δένοντας τις άκρες του με δύο θηλειές.Προς το παρόν σας δείχνω αυτά,αναμένοντας και άλλες κατασκευές.



























Σχόλια

  1. απλα, λιτα και ομορφα! υπεροχα Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω πως φέτος έδωσες τον καλύτερό σου εαυτό Μαρία μου!Υπέροχα πράγματα μας δείχνεις!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα ότι ασχολήθηκα περισσότερο Λίλια μου....φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Θαύματα μπορεί να κάνει κανείς με τα γυάλινα βάζα! Πολύ όμορφα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίστευτες και πολύ χρήσιμες ιδέες μπορείς να κάνεις με τα γυάλινα βάζα....σευχαριστω!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα Μαρία μου, τα λάτρεψα όπως και τα ζωγραφιστά αυγουλάκια!!! Αχ!...
    Φιλί
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα Μαρία μου! Τέλεια ανακύκλωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν παλεύεσαι Μαρία μου με τα πασχαλινά σου. Είσαι βιβλίο έμπνευσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε την είχα σκεφτεί αυτή τη λύση! Εκπληκτική και ξέρεις πόσα βαζάκια έχω κρατημένα και δεν ξέρω πώς να τα αξιοποιήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικά τα βαζάκια σου Μαρία μου, αυτή σου η γωνιά είναι υπέροχη!!
    Έχω πάρα πολλά από αυτά τα βαζάκια και όλο λέω να τα αξιοποιήσω!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου