Πασχαλινά αυγά ζωγραφισμένα στο χέρι!

Έχετε την διάθεση να δημιουργήσετε κάτι καινούργιο για τα Πασχαλινά αυγά σας;Εγω το ξεκίνησα σαν παιχνίδι και όπως βλέπετε, στις εικόνες,το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.Είναι τα αυγά που θα κλέψουν την παράσταση στο Πασχαλινό τραπέζι.Αυγά που έχουν την δική τους προσωπικότητα,ζωγραφισμένα στο χέρι.Απλά σχέδια με ανεξίτηλο μαρκαδοράκι ,έδωσαν ένα αποτέλεσμα σαν έργα τέχνης.Τι υλικά χρησιμοποίησα; Αγόρασα απο το εμπόριο(χαρτοπωλείο)10 αυγουλάκια με την αυγοθήκη τους,στο άσπρο χρώμα,όχι πλαστικά ούτε χάρτινα.Είναι ένα ανθεκτικό ελαφρύ υλικό που μπορείτε να το δουλέψετε πολύ εύκολα.Αφήστε ελεύθερη την φαντασία σας να αποτυπώσει σχέδια πάνω στα αυγουλάκια,όπως έκανα και εγω. Δύο απο τα αυγά τοποθετήθηκαν σε μια αυτοσχέδια φωλιά,που έφτιαξα με ένα λεπτό χρυσό συρματάκι .Έβαλα και λίγα φυσικά φτερά και έτσι έδωσα ένα ξεχωριστό στυλ διακόσμησης.
Δώστε έμφαση στην πρωτοτυπία,ξεφύγετε απο τα συνηθισμένα,σχεδιάζοντας τα Πασχαλινά αυγά με τον δικό σας τρόπο.
Η διακόσμηση των Πασχαλινών αυγών,μπορεί να γίνει πρόκληση για εσας και να το διασκεδάσετε.Μην διστάσετε....
Δημιουργήσετε και εσείς το δικό σας σχέδιο,αυτό το Πάσχα,αφήνοντας ελεύθερη την φαντασία σας! 






Σχόλια

  1. Είναι απλά, ΥΠΕΡΟΧΑ Μαρία μου!!!
    Θα ακολουθήσω την πρότασή σου!
    Φιλιά, καλή σου εβδομάδα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρίνα μου,φέτος ήθελα να ξεφύγω απο τα συνηθισμένα και έτσι έκανα αυτή την παρουσίαση στο blog μου.Φιλάκια και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  2. Ειλικρινά Μαρία μου ειναι υπέροχα! Πράγματι ξεφεύγουν απο τα συνηθισμένα και είναι πολύ σικ! Τα κανω pin!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα το απλό σ'οποιοδηποτε τομέα της διακόσμησης ,έχει ωραίο αποτέλεσμα στα μάτια όσων τα βλέπουν Ντίνα μου.Να σ'ευχαριστήσω για το σχόλιο σου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα Μαρία μου! Και το αποτέλεσμα και η φωτογράφηση! Φιλιά πολλά και την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις και απο εμένα μια καλημέρα και σ'ευχαριστώ Δήμητρα μου...καλή συνέχεια και φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Φανταστικά Μαρία μου! Πρωτότυπα, εύκολα, εντυπωσιακά και ταυτόχρονα κομψά και αρχοντικά γιατί διατηρούν την απλότητά τους! Συγχαρητήρια,από τα αγαπημένα γι αυτό το Πάσχα στη λίστα με τα diy's. Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αρχοντιά του λευκού θριαμβεύει παντού,Βέρα μου,ακόμα και στα αυγουλάκια....νάσαι καλά και καλό σ/κο...φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Είναι τόσο σικάτα και πολύ ξεχωριστά τα αυγά σου Μαρία !! Μου άρεσε πολύ η φωλίτσα με το λεπτό συρματάκι και τα λιτά ζωγραφισμένα αυγουλάκια αλλά και το φτερό απαραίτητο συμπλήρωμα !!1 Ευχαριστούμε για το μοίρασμα της ιδέας σου !!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα υλικά όπως θα είδες δεν ήταν πολλά,αλλά ούτε και δύσκολο να γίνει αυτή η κατασκευή Νικόλ,οπότε λέμε ναι στα εύκολα και φυσικά να είναι και κομψά...φιλάκια πολλά και τηνν καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Παραπολύ ωραια & σικ ιδεα!
    Τι ομορφη η συνθεση με το βαζο και τα λουλουδια στις φωτογραφίες σου.

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βάζα είναι απο το Μαροκινό style,και ήθελα να δείξω πόσο ωραία δείχνουν με το ελληνικό πασχαλινό ντεκόρ....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Αυτή καρτέλα στο τέλος, μου απογείωσε τη διάθεση!
    Και το βάζο το βρήκα πολύ ιδιαίτερο. Φιλιά Μαράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πέτρα μου...η καρτέλα στο φυσικό της όπως και τα αυγουλάκια...σ'ευχαριστώ και φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Φανταστικά Μαρία μου! Το απόλυτο decor! Απλό και γουστόζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει μια δόσης απλότητας και ξεχωρίζει γιατί είναι φυσικά όλα τα υλικά Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα σε κάτι τόσο απλό!Θα τα στόλιζα άνετα Μαρία μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί όχι Λίλια μου;Αν ταιριάζει στο σπίτι σου ένα τέτοιο ντεκόρ θα ήταν υπέροχο να το κάνεις...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να πω, ονειρεμένο για άλλη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Μαρία μου! Καλά εγώ την πλάκα την παθαίνω πάντα με τις παρουσιάσεις σου! Τι φωτογραφίες τράβηξες πάλι; Νομίζω θα την τιμήσω φέτος την εναλλακτική ιδέα σου (αν δεν βαρεθώ δηλ.) :))) Φιλάκια Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ ,Χριστινούλα μου πάντα έτσι με τον καλό τον λόγο...πάντως σου συνιστω ότι κάνεις να έχεις διάθεση για να έχεις ένα ωραίο αποτέλεσμα...τώρα ένα ευχαριστώ και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπόν αν βρω φέτος άσπρα αυγουλάκια λέω να το κάνω και στα αληθινά!!!
    Είναι πάρα πολύ όμορφα και πρωτότυπα και σκέφτηκα πως θα μπορούσα να τα πάω και αυτά στην φίλη μου που μας έχει τραπέζι την μέρα εκείνη!! Πολλά φιλία Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα βρείς ασπρα αυγά Ελεάνα μου,και μην διστάσεις να κάνεις σχέδια με ότι χρώματα σου αρέσουν...θα είναι κάτι το πρωτότυπο....φιλάκια και Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  15. Μαρία είναι υπέροχη ιδέα, τα κόκκινα αυγά δεν μου άρεσαν ποτέ. Για την ακρίβεια εγώ δεν βάφω αυγά αλλά φυσικά δεν αρνούμαι να τσουγκρισω της οικογένειας. Σαν πρόταση διακόσμησης σίγουρα θα τα είχα σπίτι αυτές τις μέρες μου άρεσαν πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ.Υπάρχουν δεκάδες προτιμήσεις,ως προς το βάψιμο των αυγών καλό είναι να διατηρούμε τα έθιμα μας ,αλλά και να δίνουμε ξεχωριστές πινελιές.έτσι βρε αδερφέ για την διαφορά χαχαχα...φιλάκια Ιρις και καλό πάσχα!

      Διαγραφή
  16. η πρότασή σου ήδη υιοθετήθηκε από μένα. Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία Αλέκα μου...σου εύχομαι να έχεις Καλή Ανάσταση φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρα πολύ όμορφες ζωγραφιες Μαιρη μου! Μακαρι να επιανε το χερι μου!
    Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και φωτιση στις ψυχες μας!
    Φιλι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην φανταστείς και εγω είμαι αρχάρια σ'αυτά Αριάδνη μου....Καλή ανάσταση με το Άγιο φως να ζεστάνει τις καρδιές μας...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφα που τα ζωγράφισες, Μαρία μου!!! Έγιναν φανταστικά!!! Μπράβο για την τέλεια ιδέα και για τις υπέροχες φώτο!!! Πολλά φιλιά, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!! Καλά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά σχέδια για ένα πιο καλό αποτέλεσμα Ιωάννα μου,είχα αρκετά γυάλινα βάζα και είπα να του δώσω "ζωή"...καλό Πάσχα και να περάσεις και εσύ καλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Μαράκι ζωγράφισες πάλι!!!Έγιναν όντως φανταστικά και οι φωτογραφίες είναι επίσης υπέροχες!!!!!! Μπράβο για άλλη μια φορά !!! Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ'ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι καλό Πάσχα και να περάσεις τέλεια...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου