Πασχαλινή διακόσμηση με γυάλινα στοιχεία και λεβάντα!

Για να καλωσορίσω,τον μήνα Απρίλιο προτίμησα να κάνω το ποδαρικό στο blog ,μου με το αρωματικό φυτό την λεβάντα.
Λεβάντα,η ομορφιά της φύσης ,με το ιδιαίτερο λεπτό άρωμα της, την άνοιξη είναι παντού και μας δίνει απλόχερα την δυνατότητα να την μοιραστούμε στο χώρο μας.Δεν χρειάστηκα παρά λίγα μικρά κλωναράκια λεβάντας για να στολίσω τα διάφανα γυάλινα δοχεία.Βγαίνοντας στη βεράντα μου, είδα πόσο ανθισμένη ήταν και το μόνο που σκέφτηκα ήταν να κόψω ελάχιστα για να τα βάλω στα βάζα.
Ένα γυάλινο βάζο,ένα μικρότερο γυάλινο βαζάκι(τροφίμων)και ένα διακοσμητικό γυάλινο μπουκάλι,ετοιμάστηκαν και καθαρίστηκαν για την διακόσμηση τους.Πήρα χάρτινες δαντελίτσες που χρησιμοποιούνται σαν σουβέρ,ένα κορδονάκι λεπτό και ξεκίνησα την εύκολη κατά άλλα διασκεδαστική κατασκευή μου.Λίγη διάφανη κόλλα στην χάρτινη δαντελίτσα και αυτό ήταν .Κόλλησαν αμέσως.Τύλιξα γύρω το κορδονάκι και έτοιμα.Μπορείτε και εσείς να δημιουργήσετε ιδιαίτερα,ξεχωριστά κομμάτια απο γυάλινα στοιχεία,μεταμορφώνοντας τα σε κομμάτια με στυλ.Έτσι απλά και γρήγορα θα δώσετε την δική σας πινελιά με τα λουλούδια που αγαπάτε.Επίσης μπορείτε να κολλήσετε οποιοδήποτε είδος χαρτί  ημιδιάφανο,για ένα πιο ωραίο αποτέλεσμα.Εγω σας δίνω το δικό μου στυλ διακόσμησης.

Το χρώμα της λεβάντας, είναι τόσο ωραίο και ρομαντικό που μπορεί να συνδυαστεί απόλυτα με το λευκό και έτσι γίνεται ένα vintage style.Οι απαλές αποχρώσεις,δίνουν μια γοητεία,στο χώρο και τον κάνουν να είναι γλυκός και νοσταλγικός.Τα μαξιλαράκια αυτά τα έχω φτιάξει εδω και πολύ καιρό απλά τα έβγαλα τώρα που ήρθε η άνοιξη για να τα δείτε.Σας αρέσουν οι απαλές αποχρώσεις της λεβάντας στη διακόσμηση του χώρους σας;


























Σχόλια

  1. Υπέροχο!!Ρομαντικό,απαλό,φρέσκο,με άρωμα λεβάντας!!Μπράβο για το ταίριασμα και την αισθητική των εικόνων που μας χάρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι ήθελα να υποδεχθώ τον Απρίλιο Λαμπρινή μου,με το άρωμα λεβάντας για περισσότερη φρεσκάδα σ'όλο τον χώρο...σ'ευχαριστώ και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Καλό Μήνα Μαρία μου!!! λατρεύω τα δαντελωτά πετσετάκια! πολύ ωραία και η λεβάντα στα βάζα,άκρως ανοιξιάτικο και vintage όλο το σκηνικό που δημιούργησες! Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγω είμαι λάτρης των vintage στοιχείων,ξέρεις αυτά τα λεπτεπίλεπτα παστέλκαι ιδιαίτερα τώρα την άνοιξη...Βέρα μου.Σ'ευχαριστώ και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Μαρία!! Είναι τόσο ρομαντική η γωνιά που έφτιαξες!! Τα πετσετάκια πολύ όμορφα, συμπληρώνουν τόσο κομψά την διακόσμηση. Η λεβάντα έχει τόσο ωραίο άρωμα, χαλαρωτικό και μου δίνει την αίσθηση του καθαρού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει,να υπάρχει στο χώρο κάποιο ρομαντικό στοιχείο και ιδιαίτερα,στα απαλά χρώματα.Η λεβάντα είναι απο τα αγαπημένα μου φυτά και έχω αρκετά στη βεράντα μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Φοβερή η λεβάντα!Καλό Μήνα Μαράκι με την υπέροχη διακόσμησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΟ!!! Ανοιξιάτικο, ρομαντικό, χαλαρωτικό και αισιόδοξο στυλ Μαρία!!! Πολύ ταιριαστά τα αυγά και η λεβάντα!!! Με ξεσηκώνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα,μου αρέσει να ξεσηκώνω Κική μου...καλό μήνα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπω έφερες την άνοιξη στο σπίτι σου. Λατρεύω την μυρωδιά της λεβάντας και το χρώμα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει το ωραία η λεβάντα στο σπιτι, φέρνει φρέσκο νέο αέρα έτσι έρχεται η άνοιξη...φιλακια!

      Διαγραφή
  9. Μου άρεσε πολύ όλη η διακόσμηση σου Μαρία μου και η μυρωδιά της λεβάντας έφτασε μέχρι εδώ!! Τα μαξιλαράκια σου τα λάτρεψα, όπως και το λευκό ριχτάρι! Καλή άνοιξη να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί με τα μαξιλαράκια, έδεσε ή λεβάντα με το χρώμα της γιαυτό και τα έβαλα... Φιλακια και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφη διακόσμηση, Μαρία μου!!! Πολύ ανοιξιάτικη και με πολύ φρεσκάδα!!! Καλή συνέχεια με τις πασχαλινές ετοιμασίες!!! Πολλά φιλιά !!! Καλό σου μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί,πρέπει να ετοιμάσω αρκετά πραγματάκια ακόμα Ιωάννα μου,ελπίζω να τα καταφέρω...φιλιά πολλά και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. Πόσο απλό και πόσο όμορφο! Και σίγουρα θα μοσχοβολήσει όλο το σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ λεπτό το άρωμα της αλλά πραγματικά ευωδιάζει ο χώρος που είναι Κατερίνα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη γωνιά, γεμάτη χρώματα αγαπημένα, άρωμα λεβάντας και μια απίστευτη αρμονία που τη ζηλέυεις πραγματικά!!! Καλή συνέχεια Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει μια ισορροπία χρωματων στο χώρο,και αυτό οφείλεται στους παστέλ τόνους της λεβάντας Κική μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Η μυρωδιά της λεβάντας ξεπήδησε από την οθόνη και έφτασε ως εμένα. Είναι αυτή η ιδιαίτερη αισθητική που διαθέτεις Μαρία μου που τα κάνεις όλα να φαίνονται τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και τα κουνούπια ας τολμήσουν να ζυγώσουν. Μια φορά που είχα φυτέψει λεβαντίνη είχε ασημένια φύλλα, μου φαίνεται πρέπει να πάρω και μια τέτοια κανονική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου