Όλα, για την Πασχαλινή διακόσμηση!

Υπάρχουν δεκάδες ιδέες για να κάνετε μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη πασχαλινή διακόσμηση με τόσο απλά και λίγα υλικά.Τα αυγά παίζουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο,στην διακόσμηση και φυσικά ΄οτι συνοδεύεται μ'αυτά,όπως κουνελάκια,φτερά και πούπουλα σ'όποιο χρώμα σας αρέσει.
Εγω φέτος προτίμησα τα άσπρα αυγά,προσθέτοντας ένα μικρό κομμάτι φτερού στην επιφάνεια τους.Κάποια απο αυτά τα ζωγράφισα με ανεξίτηλο μαύρου χρώματος μαρκαδόρο και τα τοποθέτησα σε μια λεπτή συρμάτινη θήκη που παλιά ήταν αλατοπιπεροθήκη.Μια φωτοτυπία ενός φτερού καδρώθηκε και συμπλήρωσε το πασχαλινό ντεκόρ.
Βάλτε την φαντασία αλλά και την διάθεση και μαζέψτε όλα τα απαραίτητα υλικά για να ξεκινήσετε την πασχαλινή σας διακόσμηση.Αυτό το πήλινο γλαστράκι βάφτηκε στο μαύρο με μπογιές ακρυλικές.Ένα άσπρο αυγουλάκι με το φτερό κολλημένο στην επιφάνεια του, το διακοσμεί με ιδιαίτερο χαρακτήρα.
Επέλεξα για την διακόσμηση διάφανα στοιχεία,όπως το μπόλ που περιέχει και τα αυγά ,αλλά και το βάζο έχοντας τα λουλουδάκια.
Δεν ήθελα έντονες χρωματικές εντάσεις ...και αυτό είναι το αποτέλεσμα.

Ένας τοίχος λευκός φιλοξενεί καδράκια με φωτοτυπίες, αφού τις κατέβασα απο το Pinterest (free),και τις κορνίζωσα για να έχω ένα πιο ολοκληρωμένο σύνολο πασΧαλιάτικης διακόσμησης.Μερικά λουλουδάκια απο το αγρό και ο καμβάς είναι έτοιμος.



























Σχόλια

  1. ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!
    Τα αυγά είναι όλα πάρα πολύ όμορφα,
    ενώ το κάδρο με το φτερό κρατά το τέμπο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου σ'ευχαριστώ πολύ για τον αυθορμητισμό σου και για το σχόλιο σου...είσαι τέλεια!

      Διαγραφή
  2. Μα τι δημιούργησες κορίτσι μου πάλι? Τι ομορφιά είναι αυτή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ,θα έλεγα συγκρατημένη διακόσμηση Λίλια μου.Φέτος το πάω πιο πρακτικά το θέμα της πασχαλινής διακόσμησης.Είναι τόσο άλλα πράγματα σε προτεραιότητα..πάντως ένα σούπερ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικές ιδέες και νομίω πως έφτιαξες από τις πιο ολοκληρωμένες και ιδιαίτερες πασχαλινές διακοσμήσεις που κυκλοφορούν! Υπέροχα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω Κική μου,πρωτη φορά εισπράττω ένα τόσο ωραίο σχόλιο,στο blog μου.Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  4. Πότε δεν φανταζόμουν ότι ένα αυγό μπορεί να γίνει fasioniOn statement!!! Νομίζω τα φτερά τα μεταμόρφωσαν σε σικάτα πασχαλινά αυγά!!! Έχω εντυπωσιαστει πολύ μπράβο Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πούπουλα και τα φτερά ήταν η μικρή λεπτομέρεια,που έδωσε χαρακτήρα στα απλά άσπρα αυγουλάκια Ίριδα μου...σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Αν και προσωπικά δεν είμαι καθόλου 'του μαύρου' στην διακόσμηση... ο διάκοσμος που δημιούργησες είναι πολύ χαριτωμένος!!!! Τα λευκά αυγουλάκια με τα φτερά είναι σκέτη γλύκα, και ταιράζουν όμορφα με τα βαζάκια με την μαύρη δαντέλλα αλλά και με τα καδράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περισσότερο κυριαρχεί το λευκό χρώμα,με λίγες μαύρες πινελιές.ήθελα εξ'αρχής ένα ολοκληρωμένο σύνολο στο λευκό-μαύρο,παρ'όλο που είναι ασυνήθιστο έχει ένα ξεχωριστό στυλ Μαριάννα μου...!

      Διαγραφή
  6. Εδώ είμαι εγώ, το στυλ μου!!! Είναι καταπληκτικά Μαρία μου! Φέτος είμαι και εγώ στο άσπρο μαύρο, είναι τόσο διαφορετικό και είναι πολύ κομψός συνδυασμός!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα στο blog σου,ότι προτίμησες φέτος το διαφορετικό και συνάμα εντυπωσιακό στυλ Ελεάνα μου,στη πασχαλινή διακόσμηση...Καλημέρα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Αέρινη και φωτεινή η διακόσμηση σου Μαρία , τα γυάλινα στοιχεία δεν βαραίνουν καθόλου το μαύρο !!!Αντε να ετοιμαζόμαστε λοιπόν!!
    Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς γι'αυτό και έκανα αυτή την επιλογή της διαφάνειας για πιο ελαφρύ και σίκ αποτέλεσμα...την καλημέρα μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ πρωτότυπη διακόσμηση Μαρία μου και πολύ σικ! Και δε σου πάει το μυαλό στο μαυρο χρώμα για πασχαλινή διακόσμηση! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι πινελιές στο μαύρο είναι έλάχιστες Μαιρούλα μου,απλά δείχνει έτσι ίσως επειδή υπάρχουν τα πλαίσια στα κάδρα και το σύνολο φαντάζει κάπως μαύρο...την καλημέρα μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι πινελιές στο μαύρο είναι έλάχιστες Μαιρούλα μου,απλά δείχνει έτσι ίσως επειδή υπάρχουν τα πλαίσια στα κάδρα και το σύνολο φαντάζει κάπως μαύρο...την καλημέρα μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο το λευκό-μαύρο στην διακόσμηση των αυγών.Φέτος έχω στολίσει με τα ίδια φτερά σε φουξ χρώμα κάποια αυγουλάκια κι εγώ.Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα χρώματα σε φτερά μου αρέσουν,πέρυσι είχα εγώ τα φούξια και άλλα χρώματα. Φέτος τα έκανα σε πιο γήινες αποχρώσεις...φιλια Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα Πασχαλινά σου Μαρία μου!!! Λιτά και όμορφα. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο πιο απλά τόσο πιο ευχάριστη και άνετη η ατμόσφαιρα στο σπίτι Δήμητρα μου.φιλακια και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Άψογο στυλιστικά αποτέλεσμα Μαρία μου! Και του χρόνου να είσαι καλά να μας γεμίσεις καταπληκτικές ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέεεεεεεεεελεια και τόσο διαφορετικά! Εξαιρετική και η παρουσίαση! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν και το άσπρο-μαύρο δεν το συμπαθώ τόσο πολύ ο τρόπος που τα παρουσιάζεις είναι εξαιρετικός!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε μας θα βρείτε τα πάντα σχετικά με την ανακαίνιση σπιτιού http://www.mecha.gr/anakainisi.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου