Φυσικά υλικά για την Πασχαλινή διακόσμηση!

Η Λινάτσα,είναι το φυσικό υλικό που μεταμορφώνει οποιοδήποτε αντικείμενο,συνδυάζοντας τη, με άλλα υλικά ,σε διακοσμητικά στοιχεία.Όπως εδω,οι καρδούλες απο λινάτσα θα μεταμορφωθούν απο μπομπονιέρες που ήταν αρχικά σε καρδούλες με κουμπάκια floral.Είχα μαζέψει αρκετό καιρό μπομπονιέρες απο μια βάπτιση που ήμουν καλεσμένη.
Στην πορεία αφού φαγώθηκαν τα κουφετάκια έμειναν στην άκρη.Να ,όμως που είρθε η ώρα τους,για να μπορέσω να συνθέσω μια πασχαλινή διακόσμηση.Τώρα που έχω φουλ ενέργεια και διάθεση,σκέφτηκα ότι θα γινόταν ένα ωραίο διακοσμητικό στοιχείο για το Πάσχα.Και δείτε πως ξεκίνησα.Αφαίρεσα τα κορδελάκια που είχε και έραψα δύο κουμπάκια στην κάθε μία καρδούλα χωριστά.Επίσης πέρασα στην κορυφή και ένα λεπτό κορδονάκι,για να τις κρεμάσω.Τις γέμισα με χόρτο στο φυσικό χρώμα και είναι έτοιμες.Όπως βλέπετε ήταν πολύ εύκολη και γρήγορη η μετατροπή τους.
Εδω σ'αυτή την εικόνα είναι δύο μικρά ξύλινα κουτάκια που περιείχαν ρεσώ κεράκια.Τα άδειασα,πρόσθεσα χορταράκι και τα τύλιξα περιμετρικά απο μία κορδελίτσα,στο καθένα τοποθετώντας αυγουλάκια και μία ξύλινη φιγούρα κοτούλας.
Απο κοντά βλέπετε τις καρδούλες απο λινάτσα,στολισμένες με τα floral κουμπάκια.Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι λινάτσα,κορδόνι σχοινί,δαντέλες,και όλα αυτά που εύκολα μπορείετε να προμηθευτείτε με χαμηλό κόστος σε καταστήματα που έχουν πασχαλινά είδη.
Σ'αυτό το άσπρο αυγουλάκι,έκανα μικρές πιτσιλιές με την βοήθεια ενός μαρκαδόρου ανεξίτιλου στο χρυσό χρώμα.
Τα μεταλλικά κουτάκια που είχα φτιάξει,πήραν και αυτά θέση στην πασχαλινή διακόσμηση....Εδω
Και εδω θα δείτε ολοκληρωμένη την φωτο,με τα κλαδάκια,που μάζεψα και τους έβαλα πιαστράκια με πασχαλινές μικρές φιγούρες,όπως λαγουδάκια και πασχαλίτσες.















Σχόλια

  1. Καλησπέρα Μαρία!!!Φέτος χρησιμοποιώ κι εγώ λινάτσα γιά να φτιάχνω τα στολίδια που θα βάλω πάνω στις λαμπάδες...Έχω φτιάξει κσι καρδούλες...Θα τις δείς...Φιλιά πολλά Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λινάτσα είναι το φυσικό υλικο που μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιήσει για πολλές κατασκευές...περιμένω να δω τις δικές σου...φιλάκια πολλά Ειρήνη μου!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαρία!!!Φέτος χρησιμοποιώ κι εγώ λινάτσα γιά να φτιάχνω τα στολίδια που θα βάλω πάνω στις λαμπάδες...Έχω φτιάξει κσι καρδούλες...Θα τις δείς...Φιλιά πολλά Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη λινάτσα!
    Πολύ ωραία η Πασχαλινή σου διακόσμηση, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρίσκομαι σε πλήρη δραστηριότητα,και σιγά-σιγά θα δείξω και άλλες Μαριάννα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Τοσο απλα κ ομως τοσο υπεροχα κ κομψα....μπραβο μανουλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου κοριτσάκι, το ξέρεις ότι η απλότητα συνοδεύει την ομορφιά και την χάρη....γενικότερα το λέω...φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες οι προτάσεις και οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η γωνιά σε ανοιξιάτικο-πασχαλινό πνευμα ειναι πολύ πολύ όμορφη.Αγαπημένα τα υλικα και τα χρώματα που χρησιμοποιείς.
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς ήταν πολυ εύκολα όλα και ο χρόνος που χρειάστηκε ακόμα λιγότερος Ράνια μου...πάμε για τα επόμενα τώρα.Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν τα απαλά χρώματα που έβαλες. Όπως τα βλέπω όλα μαζί στη φωτογραφία κάνουν υπέροχο συνδυασμό Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα στο φυσικό τους χρώμα.Εχω μια ιδιαιτερότητα σε ορισμένα χρώματα και όλο γύρω απο αυτά κινούμαι,Ελευθερία μου φιλακια!

      Διαγραφή
  8. Γήινα χρώματα , απλά υλικά και πανέμορφο αποτέλεσμα !! Αγαπώ πολύ τη λινάτσα και τον σπάγκο και με τα δυο μπορείς να κάνεις υπέροχα και οικονομικά δημιουργήματα !!1 Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορδόνια,σπάγγοι,δαντέλες κλαδάκια είναι τα πιο φυσικά υλικά για πασχαλινές κατασκευές Νικόλ....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες δημιουργίες Μαρία μου, σε χρώματα που αγαπώ και με υλικά που εύκολα βρίσκονται! Τέλειες!!!
    Καλή σου εβδομάδα, φίλη
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καλησπέρα μου Μαρίνα και σ'ευχαριστώ.καλή εβδομάδα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. τα φυσικα υλικα ειναι κ τα πιο όμορφα! υπεροχες κατασκευες Μαρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτά φυσικά και απλά είναι το τριο που συνθέτουν μια γρήγορη κατασκευή Ζηνάκι!

      Διαγραφή
  11. Αχχ τώρα να πω ότι μου έδωσες ιδέες για τη λαμπάδα της βαφτιστήρας μου?
    Να είσαι καλά να μας γεμίζεις τέλειες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η λινάτσα είναι το πιο κατάλληλο υλικό για κατασκευή λαμπάδας,με κορδελίτσες, δαντέλα,ή οτιδήποτε...Κατερίνα μου....τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες, όπως πάντα, οι διακοσμητικές σου δημιουργίες Μαρία μου! Λιτές κι όμορφες. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει γίνει μέρος της ζωής μου η απλότητα σ'όλες τις μορφές,ίσως γιατί είναι και πρακτική,Δήμητρα μου.Μια πολύ δημιουργική αλλα΄και χαλαρή συνέχεια να ΄χεις πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Έχω ξετρελαθεί Μαρία μου!
    Τα κλαδιά ακόμα και σκέτα είναι όμορφα,
    πόσω μάλλον με τα στολίδια σου! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις Πέτρα μου,τα κλαδάκια τα βρήκα στο δρόμο,μετά από ένα πολύ δυνατο αέρα πεσμένα κάτω.Κάπως έτσι τα μάζεψα και τα έφερα σπιτι μου για να τα διακοσμησω.Σ'ευχαριστω πολύ και φιλια!

      Διαγραφή
  15. Έχεις πάρει φωτιά και όλο όμορφα πράγματα μας δείχνεις!!Σαν από περιοδικό βρε Μαρία μου πραγματικά. Μπράβο σου χίλιες φορές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Ναι πραγματικά ότι γίνεται από φυσικά υλικά έχει επιτυχία....φιλακια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Μου αρέσουν οι καρδούλες παρέα με τα πιτσιλωτα αυγά, δίνουν μία ρομαντική αίσθηση!! Φτιάχνεις πολύ όμορφες συνθέσεις Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λατρεύω τα φυσικά υλικά και χρώματα. Ο τρόπος που τα συνδύασες είναι υπέροχος και μου άνοιξε την όρεξη για ανανέωση στο σπίτι. Ήρθε ο καιρός μάλλον!

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να ξεκινήσουμε την ανανέωση,άλλωστε το απαιτεί καιρός που έχει ήδη ανοίξει και φυσικά το Πασχαλινά που έρχεται...φιλακια!

      Διαγραφή
  18. πολύ όμορφες και άκρως οικονομικές οι προτάσεις σου.Η λινάτσα είναι υλικό πασπαρτού και με εξυπηρετεί πάντα. Η τσαχπινιά με τα κουμπάκια μου άρεσε πολύ. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το κόστος για όλη αυτή την κατασκευή για μένα ήταν πολύ μικρό αφού ειχα ήδη τα περισσότερα από τα υλικά.Απλά το βρήκα σαν ιδέα οικονομική και εντυπωσιακή για την πασχαλινή μου διακόσμηση Αλέκα μου...φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάντα οι προτάσεις σου και οι κατασκευές σου Μαρία μου είναι τόσο καλαίσθητες που δεν ξέρει κάποιος τι να διαλέξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μας ξεσηκώνεις τώρα και δεν έχω χρόνο για καινούρια πράγματα!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το χορταράκι από πού το προμηθεύεσαι; Λες να έχει τώρα στα πασχαλινά τα είδη, έχω να αμπαλάρω κάτι δώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου