Πασχαλινό ντεκόρ!

Μήπως για την πασχαλινή διακόσμηση,ψάχνετε κάτι πρωτότυπο και ξεχωριστό;Αν ενδιαφέρεστε,να έχετε στον χώρο σας τα δύο απόλυτα χρώματα λευκό-μαύρο,τότε μπορείτε μέσα απο αυτές τις εικόνες να πάρετε ιδέες.
Είναι ένας πολύ κομψός συνδυασμός,παρ'όλο που δεν είναι συνηθισμένος,για την πασχαλινή διακόσμηση,εσείς μπορείτε να κάνετε την διαφορά.Βρείτε χάρτινες θήκες αυγών, στο φυσικό τους χρώμα και τοποθετείστε κουνελάκια πλαστικά,βαμμένα στο μαύρο χρώμα .Τα κουνελάκια είναι βαμμένα με χρώμα μαυροπίνακα,όπως βλέπετε.Είναι μια εύκολη διαδικασία,που δίνει επίσης ένα ωραίο αποτέλεσμα.Άλλη μια ωραία ιδέα είναι μια πορσελάνινη θήκη,με τοποθετημένα αυγά στο χρυσό χρώμα .Επίσης ένα βάζο με ρίγες στο άσπρο-μαύρο ,ένα μικρό κλαδάκι αμυγδαλιάς συνθέτουν μια εικόνα πασχαλιάτικη με το χρυσό αυγό .
Χάρτινες δημιουργίες στα πασχαλινά αΥγά,με σχέδια που τα κάνουν να φαίνονται ιδιαίτερα κομψά,σ'ένα κλαδί δέντρου.Ένα κουνελάκι απο ύφασμα με ασπρόμαυρες ρίγες,και αυγά ζωγραφισμένα στο χέρι,τοποθετημένα σ'ένα μπόλ κάνουν την πασχαλινή διακόσμηση.
Ένας απλός τρόπος και εύκολος για όσους έχουν σταθερό χέρι είναι να πάρετε ένα μαρκαδοράκι ειδικό ανεξίτηλο,και να φτιάξετε γραφικά μοτίβα πάνω στα αυγά. Αφού αδειάσετε το περιεχόμενο απο τα αυγά ,τοποθετήσετε,κάποιο βολβό λουλουδιού,με λίγα φτερά σ'ενα μικρό δίσκο.Είναι μια ιδέα που θα προσαρμόσετε εύκολα στο πασχαλινό ντεκόρ,γιατί είναι μινιμαλιστική και πολύ ιδιαίτερη.Να ξέρετε ότι σ'αυτή την αισθητική ανήκει και το φυσικό ντεκόρ,όπως τα φτερά,το χαρτί,οι σπάγγοι αλλά και το ακατέργαστο ξύλο.
Μια χάρτινη θήκη αυγών,βάφτηκε στο μαύρο χρώμα,και έμειναν τα αυγά στο άσπρο φυσικό τους χρώμα,μ'ενα κλαδάκι απο μπουμπούκια δέντρου.Ακόμα μια απλή και σίκ σύνθεση για τους λάτρεις αυτών των δύο χρωμάτων.Σύντομα θα σας δείξω και τις δικές μου επιλογές μέσα απο τις εικόνες που έχω δει έως τώρα.





Σχόλια

  1. Πολύ καλόγουστη και πρωτότυπη πρόταση! Καλημέρα και χρόνια πολλά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Σοφία μου,αν και με καθυστέρηση Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Φέτος Μαρία μου βλέπω ασπρόμαυρη πασχαλινή διακόσμηση στο σπίτι μου και σαφώς μου άνοιξες την όρεξη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έδωσα αυτή την διάθεση και ιδέα, Μαιρούλα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι ιδέες σου Μαρία μου!! Μόλις τελειώσει η ανοιξιάτικη γενική στο σπίτι, θα υιοθετήσω κάποια στοιχεία στην πασχαλινή μου διακόσμηση από τα προτεινόμενά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα μου,και εγω μετά την καθαριότητα θα αρχίζω να φτιάχνω το πασχαλινό ντεκόρ...πάντως σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Όλα τα μεταμορφώνεις και το αποτέλεσμα είναι τέλειο!
    Με το καλό να έρθει το Πάσχα Μαρία μου, με Υγεία! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι μπορώ κάνω και με τα λίγα και τα σύνθετα υλικά Πέτρα μου...καλή σαρακοστή και φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Είχα κουνελάκι το οποίο μας "έφυγε" πριν λίγους μηνες. Τα λατρευω!
    Μπραβο Μαιρη!
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τόσο όμορφα τα κουνελάκια,τόσο γλυκούλικα που τα αγαπώ και εγω πολύ Αριάδνη μου...κρίμα που "έφυγε" το δικό σου....φιλάκια πολλά και την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τέτοιες προτάσεις ανυπομονώ να δω τι θα φτιάξεις Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοίτα να δεις με ένα μαύρο χρώμα πόσο φαντεζί έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου