Μεταμορφώνοντας γυάλινα βάζα!

Μήπως έχετε πολλά γυάλινα βάζα στο σπίτι σας και δεν ξέρετε τι να τα κάνετε;Γιατί εγω δεν ξέρω τι να τα κάνω πια.Βάζα μικρά μεγάλα ,ψηλά,χαμηλά,διάφανα,ή όχι είναι σε μια κούτα γεμάτη και περιμένουν να βρώ κάποια λύση Μια όμορφη λύση,για το σπίτι σε διακοσμητικά αντικείμενα.
Μπορείτε και εσείς να τα αξιοποιήσετε,μεταμορφώνοντας τα σε κάτι το ιδιαίτερο και μοναδικό.Εδω στην φωτογραφία έχω ένα απλό, μεσαίου μεγέθους διάφανο βάζο.
Τι θα χρειαστείτε;
Δύο κορδέλες δαντελένιες βελουτέ στο μαύρο χρώμα και μια κόλλα στιγμής.Αυτά είναι τα υλικά που μπορείτε και εσείς να χρησιμοποιήσετε για να έχετε αυτό το αποτέλεσμα που θα δείτε στις παρακάτω εικόνες.
Έκοψα την κορδέλα ,περιμετρικά και απο την την ανάποδη μεριά της έβαλα πολύ λίγη κόλλα στιγμής ,για να μπορέσω να την κολλήσω στο κάτω μέρος του βάζου.Τό ίδιο έκανα και στο άλλο βάζο,πίεσα ελαφρά,για να κολλήσει η κορδέλα και το άφησα να στεγνώσει.Αυτό ήταν, πάνω απο 5 λεπτά δεν μου πήρε για να το κάνω.Έτσι έφτιαξα δύο,διακοσμητικά γυάλινα βάζα και έβαλα μικρά λουλουδάκια. 
Νομίζω ότι οι χρήσεις τους γενικότερα είναι πολλές.Αρχικά μπορείτε να τ'αφήσετε ως έχουν,κενά δηλαδή ή να τοποθετήσετε λουλουδάκια,ή να τα χρησιμοποιήσετε σαν μολυβοθήκη ή ότι άλλο σας κάνει ανάγκη.Εσείς θα κάνατε κάτι ανάλογο άν έχετε γυάλινα βάζα στο σπίτι σας;
Όλα τα γυάλινα βάζα μπορούν να μετατραπούν σε όμορφα διακοσμητικά αντικείμενα,αρκεί να έχετε την διάθεση και την φαντασία.
.Δείτε τις εικόνες!












Σχόλια

  1. Πανέμορφα έγιναν Μαρία μου, η μαύρη κορδέλα τα έκανε πολύ στιλάτα!!! Μπράβο γθα την ωραία παρουσίαση τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο εύκολο Ιριδα μου ,όσο το λέω.Σ'ευχαριστώ και πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  2. Τι πιάνεις εσύ με τα χεράκια σου και δεν το κάνεις υπέροχο πες μου!Πολλά γλυκά φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχχαχα....ναι,είναι ορισμένες φορές που τα κάνω καλά και άλλες που έχουν μια μικρή αποτυχία Λίλια μου...εδω ήταν τόσο εύκολο.φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Είναι καταπληκτικό πως από ένα απλό υλικό μπορείς να μεταμορφώσεις μερικά πράγματα!! Τρελαίνομαι για αυτές τις δαντελωτές κορδέλες και αυτή η μαυρη που έβαλες δείχνει πολύ σικ!! Πανέμορφα!! Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρχαν μέσα στα χειροτεχνήματα μου,οι κορδέλες και καθώς τα ανασκάλευα,βγήκαν στην επιφάνεια.Οπότε ήταν μια ωραία ιδέα να τις χρησιμοποιήσω Ελεάνα μου.καλή και όμορφη εβδομάδα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα έγιναν! και αυτές οι αυτοκόλλητες ταινίες πόσο υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύτυχώς που τις είδα μπροστά μου όταν έψαχνα τι να βάλω στα γυάλινα βάζα....πάντως σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Τι μπορείς να κάνεις με ελάχιστα υλικά! Πολύ μ'άρεσε η ταινία που έβαλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως τα απλά έχουν και μεγαλύτερη επιτυχία Μαρία μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία η ιδέα σου μα ακόμα καλύτερες οι φωτογραφίες!!!
    Κι εγώ έχω κούτες από βάζα και μπουκάλια...περιμένουν να τα ντεκουπάρω!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα Μαρία μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, Αριστέα μου ξεκίνα και είμαι σίγουρη ότι θα τα μεταμορφώσεις τέλεια τα βάζα...φιλάκια και μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο ρε κορίτσι!!!πολύ σικάτα βγήκαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα απλα πραγματα ειναι κ τα πιο ομορφα. υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το απλό συμβαδίζει με το ωραίο,συνήθως...σ'ευχαριστώ Ζηνάκι!

      Διαγραφή
  9. Έγιναν υπέροχα, Μαρία μου!!! Πολύ όμορφη η αντίθεση που έκανε το γυαλί με το τη μαύρη δαντέλα !!! Πολλά φιλιά !!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μαύρο σαν χρώμα είναι επιβλητικό,ακόμα και στο πιο απλό πράγμα Ιωάννα μου,οπότε δημιουργει αυτή την αντίθεση...φιλιά πολλά !!

      Διαγραφή
  10. Οι δαντελένιες γιρλάντες ειναι τελειες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν πολλές επιλογές διακόσμησης σε μικροαντικείμενα...σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. Ίσως ότι πιο απλό έχω δεί πρόσφατα!
    Και ναι έχω πολλά βάζα! Και μου έβαλες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έδωσα την δυνατότητα επιλογώνς Μάρθα μου.Καλή επιτυχία σ'ότι και αν κάνεις.Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Τόσο απλή κατασκευή αλλά ταυτόχρονα τόσο σικάτη!!!! Επίσης πέτυχες το χρώμα μου...μαύρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μαύρο είναι κυρίαρχο χρώμα,όπου και αν το βάλεις...φιλια!

      Διαγραφή
  13. Αχ Μαρία, τι όμορφη και λαμπερή ανάρτηση είναι αυτή; Κούκλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ίσως βοηθάει το φως που είναι λαμπερό Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φανταστικά Μαρία μου! Τη λάτρεψα την κορδέλα σου με τη μαύρη δαντέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρίσκω! Πολύ όμορφο blog! Προσεγμένη φωτογράφιση! Όμορφες ιδέες!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικά πολύ εντυπωσιακές αυτές οι κορδέλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου