Κατασκευάζοντας μεταλλικά κουτιά για πασχαλινό ντεκόρ!

Μπορεί να είναι κάπως νωρίς για να σκεφτείτε να φτιάξετε τις δικές κατασκευές για το πασχαλινό ντεκόρ του σπιτιού σας,αλλά εγω προσωπικά,ήδη έχω μπεί στο κλίμα της δημουργίας,ξεκινώντας απο απλές και εύκολες κατασκευές.
Σήμερα θα σας δείξω πως τα μεταλλικά αυτά  κουτάκια, πήραν μια άλλη μορφή πιο σύνθετη μέν αλλά τόσο όμορφη για να βάλετε λουλουδάκια.
Η κατασκευή αυτή δεν είναι δύσκολη,ούτε έχει να κάνει με πολλά υλικά.Τι θα χρειαστείτε; Δύο κουτιά απο γάλα,ή απο κάποια άλλη κονσέρβα που έχετε ή ακόμα και γυάλινα βάζα.Αφού τα έχετε αδειάσει πλύνει και στεγνώσει, θα πάρετε ένα κορδόνι στο μέγεθος που εσείς θέλετε(εγω προτίμησα το μεσαίο μέγεθος) και θα αρχίσετε να το τυλίγετε γύρω-γύρω ,έως την κορυφή.Θα στερεώσετε τις δύο άκρες με μια πολύ μικρή δόση διάφανης κόλλας πιέζοντας το για λίγο, με τα δάχτυλα σας.Νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα σας αρέσει και έτσι θα έχετε δύο μικρά δοχεία έτοιμα για να βάλετε τα λουλούδια που σας αρέσουν.Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα πως τυλίγεται το σχοινί γύρω απο το μεταλλικό  κουτί.
Έτοιμα και τα δύο,όπως βλέπετε σ'αυτή την φωτογραφία.
Εδώ είναι τα βήματα που θα ακολουθήσετε,βλέποντας την φωτογραφία και το τελικό αποτέλεσμα.Εσείς βέβαια,αν έχετε περισσότερα κουτιά μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε και για άλλες κατασκευές.
Τελειώνω με αυτές τις δύο εικόνες και σιγά -σιγά θα αρχίσω να σας δείχνω και τις επόμενες δημιουργίες μου!







Σχόλια

  1. Πόσο όμορφα!!! Τρέχω να βρω σπάγκο Μαρία μου, με ξετρέλαναν!!!
    Φιλιά, καλημέρα σου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχχα,σ'εκανα να τρέχεις Μαρίνα μου....άντα καλή συνέχεια και φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Απίθανα Μαρία μου!!!! Περιμένω και τις υπόλοιπες δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αργό ρυθμό γιατί δεν υπάρχει και πολύ χρόνος...αλλά θα τα καταφέρω φίλη μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα Μαρία μου κι άκρως ανοιξιάτικα! Ανυπομονώ για τα επόμενα. Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, θα το έλεγα ότι έβαλα λίγη άνοιξη στο σπίτι μου δήμητρα μου...φιλάκια κια καλημέρα !

      Διαγραφή
  4. Μυρισε Ανοιξη!!!!
    Λιτη αλλα τοσο εντυπωσιακη κατασκευή!
    Μπραβω Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί ποντάρω στο απλό και συνάμα όμορφο...σ'ευχαριστώ κούκλα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Εγώ έχω ξεκινήσει, δε κρατιόμουν άλλο!:) Έγιναν πολύ όμορφα Μαρία και με τα λουλούδια που έβαλες έφερες την άνοιξη και εντός σπιτιού!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες Ελεάνα μου και ξεκίνησες τις πασχαλινές σου δημιουργίες,άλλωστε είναι και θέμα έμπνευσης,έτσι το βλέπω εγω...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Πολυ ευκολη αλλα τοσο ομορφη ιδέα Μαρία μου .. ας ετοιμαζομαστε σιγα σιγα.. καλα το λες οι μερες περνουν ..να περνας ομορφα .. σου αφηνω φιλακι.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μέρες περνούν Ρούλα μου,δεν λές τίποτα...έχω ακόμα κάποιες να κάνω,ελπίζω να προλάβω...τα φιλιά μου και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  7. Απλές και πολύ όμορφες κατασκευές!
    Τώρα μένει να βρούμε χρόνο ☺
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό λέω και εγώ Αριστέα μου...που θα βρώ λίγο χρόνο;...χαχαχα,εντάξει όμως τα καταφέρνω στο τέλος...φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφα βρε Μαρία μου!!Μπράβο σου πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Λίλια μου...σ'ευχαριστώ και φιλιά!

      Διαγραφή
  9. ανακύκλωση και τρέλα! υπεροχα Μαρακι! θα το δοκιμάσω με σχοινι και εγω λοιπον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα,δεν πετάω τίποτα και ειδικά τα βάζα...όσα δεν χρειάζομαι όπως λές πάνε στην ανακύκλωση...φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφα Μαρία μου! Έχω και σπάγκο οπότε μερικά κουτιά μου λείπουν και θα τα φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να σε δώ Κατερίνα μου..καλή επιτυχία...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφα Μαρία μου!!Τελεια η μεταμορφωση πού έκανες στά κουτιά!!
    Φοβερή ιδέα!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινε μια απλή και εύκολη εργασία στα μεταλλικά κουτάκια που τώρα που τα βλέπω στολισμένα άξιζε,να τα φτιάξω,Ντίμι μου...φιλιά και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτικά και με τόσο απλά υλικά. Θα τα προσπαθήσω σίγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι αρκετές φίλες μας θα κάνουν αυτή την κατασκευή,γιατί είναι τόσο απλή όσο και τα υλικά του...να είσαι καλά Ελένη μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικά και με τόσο απλά υλικά. Θα τα προσπαθήσω σίγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα είναι τόσο όμορφα!!!!!!!!!!!!!!!!!Θα κάνω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία ιδέα!Γίνανε πολύ ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σπάγκο έχω, τενεκεδάκια έχω, ανοιξιάτικη διάθεση έχω...οπότε ξεκινάω να φτιάχνω! Τι όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε είσαι οργανωμένη και με διάθεση τι άλλο καλύτερο;...φιλακια!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Μαρία! ο σπάγκος είναι ένα απο τα πιο αγαπημένα μου υλικά ! Θα τα φτιάξω σίγουρα!!! Είναι τόσο όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Μαρία! ο σπάγκος είναι ένα απο τα πιο αγαπημένα μου υλικά ! Θα τα φτιάξω σίγουρα!!! Είναι τόσο όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό ξεκίνημα Ειρήνη μου,και ξέρω ότι θα είναι πολύ ωραία!

      Διαγραφή
  19. Τρέχω να βρω υλικά!!!! Υπέροχα Μαρία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρουλα μου,τρεχα και σίγουρα θα βρεις...καλή επιτυχία σ'οτι κανεις!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου