Φέρτε μια έκρηξη χρωμάτων στον χώρο σας!

Όλα για τον ερχομό της άνοιξης στη διακόσμηση,γίνονται πιο ανάλαφρα,φωτεινά και πολύχρωμα.
Ανοίξτε τα παράθυρα σας να μπεί το φώς να γεμίσει όλους τους χώρους και αφήστε τα χρώματα να κυριαρχίσουν στη διακόσμηση.Για το  καθιστικό σας,επιλέξτε πολύχρωμα έπιπλα και αντικείμενα,ρόζ,κίτρινο και παλ πρασινο.
Αλλάξετε το χρώμα στους τοίχους και βάλτε το αγαπημένο σας.Τα ζωντανά χρώματα φέρνουν μια καλύτερη διάθεση στον εσωτερικό χώρο.Μια αναπαυτική πολυθρόνα θα σας ξεκουράζει και χαλαρώνει στην επιστροφή ,απο την δουλειά σας.
Μπορείτε να κάνετε το καθιστικό σας,χαρούμενο και φωτεινό χώρο με τις ανάλογες επιλογές που θα προτιμήσετε.Άλλωστε δεν είναι τόσο δύσκολο.Με μικρές αλλαγές όλα θα δείχνουν διαφορετικά.Αρκεί ένας τόνος χρωμάτων και ναι όλα αλλάζουν.
Μοτίβα λουλουδιών είναι η καλύτερη επιλογή γι'αυτή την εποχή στα μαξιλαράκια του καναπέ.Φυσικά στα διακοσμητικά αντικείμενα μην ξεχάσετε να ανθίσετε τον χώρο με μικρά πολύχρωμα γλαστράκια.






Σχόλια

  1. Μου αρέσουν τα χρώματα στο χώρο, πραγματικά σου φτιάχνουν τη διάθεση καθώς ανοίγει παράλληλα και ο καιρός. Δείχνω μια παραπάνω προτίμηση στην τελευταία φωτογραφία με τις γαλάζιες μπλε αποχρώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρώμα γενικότερα προσδίδει μια ζωηρή αίσθηση με κέφι και διάθεση.άλλωστε τα χρώματα που επιλέγει ο καθένας είναι απο τις προτιμήσεις που έχει και προσαρμόζει τα γούστα του στο σπιτικό του.όντως οι μπλέ αποχρώσεις είναι ωραίες!

      Διαγραφή
  2. Τί πανέμορφες επιλογές Μαρία μου!!
    Πραγματικά έκρηξη χρωμάτων!!
    Λάτρεψα την κουνιστή πολυθρόνα!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κουνιστή είναι για πολύ χαλάρωση Ντίμι μου,θα την ήθελα και εγω στον χώρο μου....φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Γέμισε η οθόνη μου χρώμα Μαρία :)) Αυτό το κερί- κάκτος είναι όλα τα λεφτά!! Τέλειο για το μπαλκονι!! Πολύ ωραίες η επιλογές σου για φέτος την άνοιξη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ,ότι το κερί είναι ιδιαίτερο και όμορφο Ελεάνα μου,νάσαι καλά και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ανοιξη σημαινει χρωμα! και οι προτασεις σου υπεροχες! τα χρωματιστα μπουκαλια τα λατρεψα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα είναι μέσα στο χρώμα για περισσότερη αισιοδοξία και κέφι Ζηνάκι...έτσι θα καλοσωρίσουμε την άνοιξη...φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Αν και δεν είμαι πολύ του χρώματος νομίζω ότι η άνοιξη επιβάλει μερικές πινελιές! Με έπεισες με τις πανέμορφες προτάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές πινελιές και ιδιαίτερα όσο πλησιάζει η πασχαλινή περίοδος Κατερίνα μου...μια όμορφη καλημέρα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Προτάσεις γεμάτες χρώμα και κυριολεκτικά μου ανέβασαν τη διάθεση!!! Η άνοιξη είναι εδώ και ναι έχεις δίκιο θα την βάλουμε και στο σπίτι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού ,να μπαίνει φώς να ανοίγει η καρδιά μας και χρώμα για να αισθανόμαστε ακόμα καλύτερα Κική μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Πολύ χαρούμενοι συνδυασμοί!Κυριολεκτικά αν είχαμε ένα τόσο φωτεινό σπίτι, σπάνια θα είχαμε μελαγχολία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπιασες το νόημα Λίλια μου,η νέα ψυχοθεραπεία είναι το χρώμα στο χώρο μας....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Μ'αρέσουν πολύ τα χρώματα αλλά περισσότερο τα παστέλ κι όχι τόσο τα έντονα. Σίγουρα θα χρησιμοποιούσα κάποια από αυτά στο σπίτι μου για να υποδεχτώ την άνοιξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι θέμα προτιμήσεων,Μαρία μου ότι αγαπάει και αρέσει στον καθένα,διαμορφώνει και τον χώρο του.Τα χρώματα άλλωστε μας δίνουν περισσότερη διάθεση όπου και αν τα βάλουμε είτε είναι παστέλ ή έντονα... Φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Πόσο αναζωογονητικά τα χρώματα στην διακόσμηση του σπιτιου!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέρνουν μια ήπια ένταση στο χώρο του σπιτιού τα χρώματα γιαυτό και τα επιλέγουμε περισσότερο από την άνοιξη και μετά..φιλακια !

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίο πράγμα το χρώμς...απορώ τι θα κάναμε αν δεν υπήρχε στη χωή μας.είμαι fan γενικότερα του χρώματος γι'αυτό και θα συμφωνήσω με τις επιλογές σου.Βρήκα μαγαζί με φθηνά υφάσματα και είμαι έτοιμη για τα νέα μου μαξιλαράκια.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις και εγώ προμηθεύτηκα υφάσματα ανοιξιάτικα για να φτιαξω τις δικές μου μαξιλαροθήκες με την ραπτική μηχανή...έχω ένα κόλλημα με τη ανανέωση στα μαξιλάρια και γενικότερα ...Αλέκα μου...φιλακια!

      Διαγραφή
  11. Βλέποντας και μόνο τις φωτο σου ανέβηκε η διάθεσή μου! Μακάρι να μπορούσα να αλλάξω το σπίτι μου και να προσθέσω τόσο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρόσθεσε μικρά αντικείμενα με χρώματα σε διάφορα σημεία του σπιτιού σου και έχεις μια νέα εικόνα στον χώρο σου Ντίνα μου.Οι μικροαλλαγές φαίνονται πάντα... Φιλακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι όμορφα χρώματα!!! Εκπληκτικές προτάσεις, Μαρία μου!!! Σου φτιάχνουν την διάθεση!!! Πολλά φιλιά !!! Καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ουράνιο τόξο σε εφαρμογή Ιωάννα μου....φιλάκια και απο εμένα και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Και μετά λέει οι άντρες θα φύγουν από το σπίτι. Σιγά μην μας αφήσουν να κάνουμε κάτι τόσο κοριτσίστικο στο σαλόνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου