Το παιχνίδι του μαύρου-άσπρου,στο υπνοδωμάτιο!

Άσπρο-μάυρο,ένας κλασσικός απόλυτος συνδυασμός αυτών των χρωμάτων,διαχρονικός που απευθύνεται σ'όσους αρέσει να κυριαρχεί η απλότητα αλλά και το κλασσικό στοιχείο στη διακόσμηση του υπνοδωματίου.
Έπιπλα σε απλές και λιτές γραμμές,συνδυάζονται με το φωτιστικό και την μεγάλη αναπαυτική πολυθρόνα.Υφάσματα στους γκρί τόνους και του λευκού-μαύρου ,συνθέτουν απλά μοτίβα. 
Η συρταριέρα ένα πολύ βολικό έπιπλο μέσα στο υπνοδωμάτιο,στο  μαύρο χρώμα,δένει με τα σκεπάσματα του κρεβατιού,αλλά και τα μαξιλάρια του.
Ένα άλλο στοιχείο που θα μπορούσε να δώσει,ένα μοντέρνο και minimal,ύφος στη διακόσμηση είναι η ταπετσαρία τοίχου.Ταιριάζει στο χώρο της κρεβατοκάμαρας προσθέτοντας την θηλυκότητα,μαζί με την κομψότητα.
Παπλώματα,floral κουβερλί,μαξιλαροθήκες με την φρεσκάδα και την αγνότητα αυτών των χρωμάτων,φέρνουν την άνοιξη έστω σ'αυτούς τους τόνους του γκρί. 
Όμορφες επιλογές στα υφάσματα,και στα διακοσμητικά στοιχεία,όπως αυτή η επιτραπέζια λάμπα,φωτίζει και δίνει το απαραίτητο φώς την νύχτα.Το φώς διαγράφει πολύ ωραία πάνω σε σκούρα στοιχεία. 
Να ξέρετε ότι η απλότητα είναι εκείνη τελικά που προσφέρει την απόλυτη καθαρότητα και την ηρεμία σ'ένα υπνοδωμάτιο.Αυτό που ολοκληρώνει το ύφος είναι τα διάφορα διακοσμητικά αντικείμενα,όπως ένα διάφανο μεγάλο βάζο με τα πιο απλά λουλούδια θα στολίσουν και θα ευωδιάσουν το χώρο σας.






Σχόλια

  1. Βέβαια το μαύρο τα κάνει όλα να δείχνουν πιο πολυτελή. Σικ και κλασάτα.
    Πώς είσαι Μαρία μου; Έχω καιρό να σε επισκεφτώ. Καλό μήνα να έχεις και καλή Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς μας βρήκε η άνοιξη Χριστίνα μου,όλα καλά και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι...πράγματι το κλασικό μαύρο-άσπρο είναι τόσο επιλεκτικό που λίγοι θα αποφάσιζαν να το διακοσμήσουν στο χώρο τους....καλημέρα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια ενώ ο συνδυασμός του άσπρου/μαύρου μου αρέσει στη διακόσμηση για το υπνοδωμάτιο και χωρίς κάποιο χρώμα μου φαίνεται σκληρό... ίσως αν το συνδυάσεις με κάποιο γήινο χρώμα, ένα λεοπάρ μοτίβο ας πούμε να γλυκάνει λίγο. Καλή εβδομάδα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ή προσθήκη κάποιων στοιχείων που έχουν χρώμα θα το κάνει ακόμα πιο ωραίο Χριστίνα μου.Απλά εδώ δειχνω το απόλυτο μαύρο άσπρο σ'ενα χώρο που ίσως κάποιοι να το προτιμούν έτσι.Πάντως και εγώ θα ήθελα μια τσαχπινια...καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφες καί πολύ σικάτες οι επιλογές σου Μαρία μου!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά ευχαριστώ Ντιμι μου και να έχεις μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Το είχα δοκιμάσει παλιά τον συνδυασμό και με είχε μελαγχολήσει..
    Πάντα όμως υπάρχουν ωραία "κομμάτια" σε όλα τα χρώματα! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως γιατί είναι αυστηρά και απόλυτα σαν χρώματα και απαιτούν μεγάλους και πολύ φωτεινούς χώρους...πάντως δεν έχεις και άδικο

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφες επιλογές και αυτή την φορά!!! Πολύ μου μου αρέσει το ασπρόμαυρο στην διακόσμηση, αλλά ποτέ δεν έχω καταφέρει να το τηρήσω!!! Όλο και κάποιο χρώμα τρυπώνει ... χαχαχα !!! Πολλά φιλιά Μαρία μου!!! Καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι κάπως σε αυστηρή γραμμή,αλλά νομίζω ότι υπάρχουν αρκετοί που προτιμούν αυτό το ύφος στη διακόσμηση Ιωάννα μου.Το ίδιο συμβαίνει και μ'εμένα πάντα ένα χρωματάκι έρχεται και δένει με το υπόλοιπο σύνολο...πολλά φιλιά και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πράγματι ωραία επιλογή το μαύρο άσπρο για το υπνοδωμάτιο. Όπως και το άσπρο γκρι. Απόλυτα ηρεμιστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα έλεγα ότι έχει κάποια ένταση το μαύρο χρώμα,όποτε προτείνω περισσότερο λευκό χρώμα στο υπνοδωμάτιο με αρκετά στοιχεία μαύρου για να υπάρχει κάποια ισορροπία Χριστίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες προτάσεις Μαρία μου! Ειδικά τα υφάσματα για το κρεβάτι πολύ μου άρεσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λατρεύω συνδυασμό άσπρο μαύρο. Είναι τόσο classy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου