Ανθισμένη αμυγδαλιά στη διακόσμηση!

Έντονες μυρωδιές,ανθισμένες αμυγδαλιές και λουλούδια,τιτιβίσματα απο τα πουλιά και με μια σχετική καλοκαιρία,όλα μαρτυρούν ότι μπαίνουμε σιγά-σιγά στην άνοιξη.Έτσι σε μια κυριακάτικη βόλτα στην εξοχή δεν μπόρεσα ν'αντισταθώ σ'αυτό το μεγαλείο της φύσης.
Σε μια ανθισμένη σαν νυφούλα αμυγδαλιά πόζαρε στο φακό μου για να την αποθανατήσω.Έτσι κόβοντας μερικά κλαδιά,γέμισα το βάζο και έδωσα άλλο αέρα στη διακόσμηση του χώρου.
Η ανθισμένη αμυγδαλιά αποτελεί πηγή έμπνευσης όχι μόνο στη διακόσμηση,αλλά και πολλοί ποιητές υμνούν το κάλλος της.
Σ'ένα διάφανο βάζο,μερικά κλαδιά στο λευκό και ρόζ χρώμα έφεραν την άνοιξη στο σπιτικό μου....
Και ένα μικρό ξυλαράκι απο την παραλία,πήρε και αυτό την θέση του, δένοντας κορδελίτσες στα ίδια χρώματα με τα άνθη της αμυγδαλιάς.....
Ένα μικρό κλαδάκι με τα ροζουλί άνθη του.....
Σε νυχτερινή λήψη ακόμα και τότε τα άνθη δείχνουν ζωηρά και όμορφα....








Σχόλια

  1. Καλημέρα Μαρία! Πράγματι δίνει μεγάλη ομορφιά στο σπίτι ένα ανθοδοχείο με αμυγδαλιές! Φέρνει αισιοδοξία και σίγουρα νιώθεις την άνοιξη! Πανέμορφο το βάζο σου και κείνο το ξυλαράκι πολύ μου άρεσε σαν ιδέα!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να φέρω λίγη απο την ομορφιά της φύσης που είναι τώρα στην αναγέννηση της Κική μου....την καλησπέρα μου και μια καλή εβδομάδα...φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Η αμυγδαλιά, μια κούκλα από μόνη της!
    Αλλά και το κλαδάκι, τσαχπινιά απίστευτη!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα Μαρία :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι το κλαδάκι ήταν απρόσμενος θησαυρός σ'ένα περίπατο στην παραλία Πέτρα μου...όσο για την αγαπημένη μας αμυγδαλιά...τηνν λάτρεψα και εγω...φιλάκια και μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Γέμισε άνοιξη η οθόνη! Υπέροχα φωτογραφημένη η ροζ αμυγδαλιά και την ημέρα και την νύκτα! Καλή εβδομάδα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην νυχτερινή λήψη δεν το περίμενα ότι θα έβγαιναν τόσο καλές Χριστίνα μου.Την επέλεξα γιατί και σ'εμένα μου άρεσε πολύ...καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. δεν υπαρχει τιποτα ομορφοτερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι της εποχής που στολίζει τόσο όμορφα την φύση!

      Διαγραφή
  5. Είναι όντως από τα ομορφότερα λουλούδια και κάθε χρόνο δεν αντιστέκομαι και κόβω μερικά κλαδιά για το σαλόνι! Μετά βέβαια, μουρμουρίζω μόνη μου καθώς τα πέταλα πέφτουν με το παραμικρό! Καλό μήνα Μαρία μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω τα ανθάκια με τα φυλαράκια τα μαζεύω και δεν μου αρέσει καθόλου που σιγ-σιγα,μαδάνε και πόσο μάλιστα όταν έχουν τόσο ωραία χρώματα Δήμητρα μου...φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα άνθη!!!Φτιάχνει η διάθεση σου και μόνο που το βλέπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι και το ζητούμενο να ανθίζει και τις ψυχές μας έτσι με χρώμα και χαρά Λιλια μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφη ανοιξιάτικη ανάρτηση, Μαρία μου!!! Τα άνθη της αμυγδαλιάς αποτελούν αστείρευτη πηγή έμπνευσης και έναν υπέροχο τρόπο να διακοσμήσουμε τον χώρο μας!!! Καλό σου μήνα και καλή βδομάδα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το ξεκίνημα μιας ανθισμένης περιόδου που όλα φαντάζουν ωραία Ιωάννα μου....φιλάκια και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Μού αρέσουν πολύ τά άνθη της Αμυγαλιάς καί νά την στολίζω στά βάζα!
    Εκπληκτικές οι φωτογραφίες σου Μαρία μου!!!Καλό καί χαρούμενο μηνα!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η άνοιξη είναι η πιο στολισμένη εποχή του χρόνου,Ντίμι μου οπότε αξίζει να βάζουμε που και που κανένα λουλουδάκι στο σπίτι μας,έτσι για το χρώμα και την ωραία ευωδία τους...καλό μήνα και φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Τα ανθη της αμυγδαλιας είναι Μαρία μου απο τα ωραιότερα και σου εμπνεουν ενα ρομαντισμό.. και μια αθωοτητα..με τα ρος και λευκα λουλουδια της.. πανεμορφη και βιαστική η αμυγδαλια... είναι προπομπός της Ανοιξης.. κρατα τοσο λιγο..!! γι αυτό ας την απολαυσουμε φιλη μου οσο μπορούμε να χρτασει το ματι ομορφοια.. ναπερνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα και ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι,είναι το μυρωδάτο άκουσμα σ'όλη τη φύση Ντίνα μου,και όπως το λές ο προπομπός....με πολλές δόσεις ομορφιάς και ρομαντισμού...καό και χαρούμενο ξεκίνημα στη ανοιξιάτικη περίοδο...την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
    2. Μπερδεύτηκα με την απάντησης της Ντίνας που ήταν για την Σμαραγδένια....συγνώμη για το λάθος Σμαραγδένια μου.

      Διαγραφή
  10. Ούτε εγω μπορώ να αντισταθώ στα πανέμορφα ανθάκια της αμυγδαλιάς! Είναι τόσο όμορφα και τόσο χαρακτηριστικά αυτής της εποχής! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, καλό σου μήνα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι,είναι το μυρωδάτο άκουσμα σ'όλη τη φύση Ντίνα μου,και όπως το λές ο προπομπός....με πολλές δόσεις ομορφιάς και ρομαντισμού...καό και χαρούμενο ξεκίνημα στη ανοιξιάτικη περίοδο...την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
    2. Ντινάκι όπως είδες τα έκανα σαλάτα,αλλά εντάξει απο κεκτημένη ταχύτητα...όλα αυτά.πΠοιος μπορεί να αντισταθεί στην απ΄εραντη ομορφια της φύσης και μάλιστα την ανοιξιάτικη εποχή;...φιλάκια και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Έχει πολύ καλό συμβολισμό η αμυγδαλιά στη διακόσμηση.
    Το είχα μάθει πριν μερικούς μήνες όταν έκανα παλαίωση βιβλίου με θέμα τις ανθισμένες αμυγδαλιές του Βαν Γκογκ.
    Λουλουδουδιάσαμε όμορφα Μαρία μου :)
    Καλό μήνα εύχομαι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γι' αυτό,έχει υμνηθεί τόσο πολύ αυτό το άνθος της αμυγδαλιάς, αλλά και από καλλιτέχνες Αριστέα μου.Τα λουλούδια όπως και νάναι αποτελούν μια φρεσκάδα στο χώρο και ομορφιά συνάμα...καλό μήνα και φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα πόσο όμορφο! Τελικά τα καλύτερα διακοσμητικά στοιχεία μας τα δίνει απλόχερα η φύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα έτσι γίνεται ότι είναι μέσα απο την φύση έχει και την απόλυτη ομορφιά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι από όλα όσα μας δείχνεις το σπιτάκι σου είναι το πιο όμορφο! Ηλιόλουστο και χαρούμενο. Απίθανε οι αμυγδαλιές, έβαλα κι εγώ στο βάζο αλλά πέσαν πολύ γρήγορα τα άνθη τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Μαρία μου και η ανθισμένη αμυγδαλιά. Μοίρησε τι σπίτι άνοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου