Άνετες τραπεζαρίες για το πρωινό σας!

Τάσεις,υλικά και χώροι στη διακόσμηση έρχονται και παρέρχονται.Γιατί στη διακόσμηση εσωτερικού χώρου,πρέπει να υπάρχει στυλ,όπως αυτές οι απλές τραπεζαρίες ,που διαμορφώνουν το design,με τις απλές ,άνετες και καθαρές γραμμές.
Είναι κατάλληλες,για να παίρνετε το πρωινό σας με τον ή την σύντροφο ή την οικογένεια σας.Τραπέζι με ξύλινη επιφάνεια πλαισιώνεται απο μοντέρνες λευκές καρέκλες.Ένας σίγουρος και άνετος για εσας τρόπος είναι να τοποθετήσετε την τραπεζαρία σας ανάμεσα στην κουζίνα και το καθιστικό,εφ'όσον είναι ενιαίος ο χώρος σας.
Μια τραπεζαρία ακόμα ,κοντά σε παράθυρο,έχει την απαραίτητη φωτεινότητα και την απλότητα στο χώρο.
Λευκές τραπεζαρίες,με μικτές πινελιές ουδέτερων χρωμάτων σε μαξιλαράκια,και στη μέση του τραπεζιού στολίζονται τρία διαφορετικού μεγέθους λευκά κηροπήγια,μαζί μ'ένα γλαστράκι.
Μικρή αλλά κομψή τραπεζαρία με διαφορετικού χρώματος καρέκλες στο γκρί χρώμα και το ιδιαίτερο φωτιστικό που φωτίζει το χώρο απο την γωνία του τοίχου,εμπνέει και δίνει διάθεση με την φωτεινότητα της για ένα ωραίο πρωινό.
Οι καρέκλες όπως βλέπετε είναι του ίδιου στυλ,άνετες στο κάθισμα,εύκολες στη μετακίνηση και φυσικά σε απλές γραμμές.Οι ζεστές υφές και η απλότητα τους, είναι τα στοιχεία που θα σας δώσουν την λειτουργικότητα στον χώρο σας.
Σ'αυτές τις τραπεζαρίες κυριαρχεί το λευκό και οι καθαρές γραμμές για ηρεμία,καθώς και τα έπιπλα που είναι μελετημένα στην παραμικρή τους λεπτομέρεια για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.
Υπάρχουν αντικείμενα,που δεν φαίνονται σπουδαία,αλλά ο τρόπος που έχουν τοποθετηθεί και συνδυαστεί,τα αναδεικνύει χάρη στο καλό γούστο της διακόσμησης.
Όσοι έχουν πάθος με την ομορφιά την αποκαλύπτουν μέσα απο το μετρημένο αλλά και όμορφο στυλ,ακόμη και στα πιο απλά πράγματα.Ιδανικό τραπέζι στρογγυλό για μικρότερους χώρους,4 άτομα μπορούν άνετα να καθίσουν και να πάρουν το πρωινό τους,σ'αυτή την ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Παίζει μεγάλη σημασία να ζείτε ανάμεσα σε χώρους που μπορείτε εύκολα να κινείστε όπως θέλετε.Όλες αυτές οι τραπεζαρίες,δίνουν μια αισθητική που ισορροπεί ανάμεσα, στην ελευθερία των κινήσεων και της άνεσης και σπάει τα στερεότυπα διαμορφώνοντας ένα καλύτερο,απλό αλλά και λειτουργικό περιβάλλον!











Σχόλια

  1. Υπέροχες φωτογραφίες αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορού να ανήκουν σε ένα σπίτι που ζουν πραγματικοί άνθρωποι, πόσο μάλλον αν έχουν παιδιά!
    Το οφθαλμόλουτρο όμως ποτέ δεν έκανε κακό, σωστά;;
    Την καλημέρα μου Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τόσο εύκολο βέβαια σ'ένα σπίτι που έχει ανοιχτόχρωμα έπιπλα,για τα παιδιά αλλά πιστεύω ότι προσαρμόζονται Μάρθα μου...λίγος κόπος παραπάνω για τις μανούλες...την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. ειναι απο αυτες τις τραπεζαριες που απλα το μονο που δε θες να κανεις επανω ειναι να κοιμηθεις! ολα τα υπολοιπα ευπροσδεκτα... καφε, πρωινο, παιχνιδια, δημιουργίες, να διαβασεις , να φας, να κατσεις με παρεα. υπεροχες επιλογες Μαρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αυτά είναι όμορφα που λές,συνθέτουν μια ισορροπημένη οικογενειακή αλλά και φιλική διάθεση για τέτοιες τραπεζαρίες....καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  3. Μαράκι, γεμάτο από φως και αυτή η ανάρτησή σου! Τελικά το λευκό το λατρεύω και δεν ξέρω πώς θα καταφέρω να το βάλω μέσα στο δικό μου το σπίτι!!! Καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου,εμένα μου πήρε αρκετό χρόνο για να εντάξω ορισμένα έπιπλα λευκού χρώματος στο σπίτι μου....νομίζω ότι ανα σου αρέσουν ξεκίνα με μικρές αλλαγές,σε μικροέπιπλα...την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μού αρέσει πολύ τό λευκό σέ συνδυασμό μέ τό ξύλο, Μαρία μου!!
    Λάτρεψα τήν πρώτη κουζίνα!!!Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσεις!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα κάνει αυτή την ωραία αντίθεση το ξύλο με το λευκό Ντίμι μου...φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Δείχνουν όλες τόσο όμορφες, τόσο καθαρές! Και δεν εννοώ από καθαριότητα αλλά αυτή η αίσθηση της απλοχωριάς που σου δίνουν ότι πρέπει για να ξεκινήσεις την μέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κομψές και όμορφες οι επιλογές σου Μαράκι μου!!Τέτοια κουζίνα θέλω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πως ζήλεψα τον χώρο που έχουν διαθέσιμο! Εμάς δε χωράει μαι μεγάλη τραπεζαρία όπως θα ήθελα! Τουλάχιστον μένω με τη χαρά να χαζεύω αυτούς τους υπέροχους χώρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου