Κουζίνες με χρώμα!

Μήπως η κουζίνα σας είναι μονόχρωμη και κάπως μουντή στα χρώματα;.Μήπως σκέφτεστε να κάνετε κάποιες αλλαγές; θέλετε περισσότερα χρώματα και φώς;Εδω σας έχω ετοιμάσει εικόνες που θα σας δώσουν ιδέες πως θα αλλάξετε το σκηνικό της κουζίνας σας.Απευθύνεται στα άτομα που τους αρέσουν τα ζωηρά και ανάκατα χρώματα.Που κάνουν την ζωή τους πιο χαρούμενη και απολαυστική στο χώρο της κουζίνας.Πράσινο της μέντας,με το ζωηρό το φούξια και πινελιές στο ρόζ,συνθέτουν μια χαρούμενη και παιχνιδιάρικη ατμόσφαιρα σ'αυτή την κουζίνα.
Πολύχρωμα πορσελάνινα ή κεραμικά πλακάκια ντύνουν τους τοίχους της κουζίνας και δίνουν μια νότα άνεσης,με χαρούμενη διάθεση για τα μαγειρέματα σας.
Εδω οι καρέκλες της κουζίνας στο απαλό ρόζ,σε αντίθεση με τα πλακάκια τοίχου που είναι στο έντονο τιρκουάζ,και το ελκυστικό ασπρόμαυρο χαλί δίνει αυτή την ένταση της μικρής κουζίνας.
Σαν έργο τέχνης ο τοίχος για τις πιο τολμηρές που θέλουν η κουζίνα τους να αποτελεί ένα χώρο έμπνευσης.Το έντονο φούξια,κυριαρχεί σε αντίθεση με τα λευκά ντουλάπια και τοίχο.Τα έντονα πλακάκια υπάρχουν σε μεγάλη ποικιλία σχεδίων και σε μοτίβα.
Το πράσινο,κίτρινο και πινελιές στο τιρκουάζ,με το διάφανο ενδιάμεσο κρύσταλλο,κάνουν μια πολύ ιδιόμορφη κουζίνα στο χώρο σας.
Σαν την δεκαετία του 70* έρχεται να μας θυμίσει ότι τα λουλούδια σ'αυτο το μοτίβο επανέρχονται και διακοσμούν τον τοίχο της κουζίνας,δίνοντας ένα περισσότερο ενδιαφέρον.
Τέλος σας άφησα αυτές τις τρείς εικόνες για πιο συντηριτικά άτομα που θα επέλεγαν γήινους τόνους στο χώρο της κουζίνας τους.
Όπως και να το κάνουμε η κουζίνα είναι ο"σύμμαχος"της γυναίκας,αφού περνάει πολλές ώρες για την προετοιμασία του φαγητού και όλα όσα χρειάζονται μέσα στο χώρο αυτό.Οπότε την "μαζεύουμε"στα μέτρα που θέλουμε και βάζουμε το προσωπικό μας στυλ.Για όσες θέλετε την ζωντάνια στη κουζίνα σας τολμήστε τις πολύχρωμες πινελιές και την διαφορά! 









Σχόλια

  1. Ωραίες επιλογές Μαρία μου..τελικα πάντα το χρώμα καταφέρνει να σου φτιάξει τη διάθεση ♥ Η λευκη λακα σε συνδυασμό με το πράσινο της μεντας και ενα απαλο ροζ θα ηταν οι δικη μου επιλογή! Πολλα φιλιά και καλη εβδομάδα φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου υπάρχει χρώμα και ιδιαίτερα,όσο προχωράμε προς την άνοιξη,γεμίζει ο χώρος απο ομορφιά και χάρη θα έλεγα,Ιριδα μου...να έχετε καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες επιλογές! Μακάρι να μπορούσα να κάνω μια τέτοια αλλαγή μια και έξω, αφού είμαι και ανυπόμονος άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορούμε κάνουμε Μάρθα μου,ακόμα και μικρές πινελιές χρώματος σ'ένα χώρο είναι μια αλλάγή φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. λατρευω στη κουζινα και στο μπανιο να υπαρχει χρωμα! και οι επιλογες σου για αλλη μια φορα, εκπληκτικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως είναι δύο σημεία στο σπίτι που θέλουν χρώμα και φώς....σ'ευχαρστώ και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφες κουζίνες καί επιλογές Μαρία μου!!
    Μού άρεσε πάρα πολύ η πρώτη κουζίνα!!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως γιατί ο συνδυασμός του μεντί,του ρόζ,έχουν μια ισορροπία στο χώρο της κουζίνας και την κάνουν πιο "γλυκιά" στα χρώματα Ντίμι μου...την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Χρωμα ναι γιατί οχι .. μας κανει πιο χαρουμενους.. ανθρωπους... μου αρεσαν Μαρία μου η δευτερη με τις χρωματιστες πινελιες εανω στο λευηό αλλα και πολύ ιδιαίτερη και εκτη.. για την πρωτοτυπια των σχεδίων της..!! ωραιες ιδέες να περνας ομορφα!! φιλακιαααααα.....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρώμα,φέρνει διάθεση και ανοίγει την "καρδιά "μας Σμαραγδένια μου,αρκεί να ξεφευγουμε στην υπερβολή.Σ'ευχαριστώ που πέρασες και πολλά φιλιά...μια όμορφη καλημέρα !!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Εγώ σίγουρα είμαι περισσότερο στις 3 τελευταίες φωτογραφίες Μαρία μου! Λευκά ντουλάπια και ηρεμία :D Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο λευκό καμβά όλα ταιριάζουν, Δήμητρα μου.Σίγουρα επέλεξε την ηρεμία στη διακόσμηση, πιστεύω ότι σ'εκφραζει και σαν άτομο...φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Γεια!!! Έχεις υπέροχο blog. Αν θες ρίξε μια ματιά στο δικό μου: http://booksfrien.blogspot.gr/ Ελπίζω να σου αρέσει!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Χρύσα,θα περάσω μια βόλτα από το δικό σου blog...φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Αχ αυτή την γκρι κουζίνα θέλω με τους ξύλινους πάγκους!!! Το χρώμα θα το άφηνα στα διακοσμητικά περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται και έτσι όπως το λές Μαράκι μου,ακόμα και μικροαντικείμενα στη κουζίνα με χρώμα δίνουν μια ευχάριστη νότα....

      Διαγραφή
  9. Αυτες οι κουζινες μου αρεσουν πολύ μιας και σε εμπνεουν να δημιουργησεις!
    Καλό απόγευμα!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως και να μην θέλεις να φύγεις απο ένα τέτοιο χώρο χρωματισμένο Αριάδνη μου....πηγή έμπνευσης για καλομαγειρέματα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Οι τελευταίες φωτογραφίες σου με τους γήινους τόνους με κάλυψαν και με το παραπάνω! Ευχαριστούμε για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου