Διακοσμητικά στοιχεία στον τοίχο!

Είναι τα στοιχεία εκείνα που "μιλάνε",δίνοντας την αίσθηση,οτι ξέρετε  ότι είστε σπίτι σας,στον δικό σας χώρο που τον διαμόρφωσατε σύμφωνα με τις δικές προσωπικές επιλογές,είτε είναι φωτογραφίες ή έργα τέχνης πλαισιωμένα απο κορνίζες,ή απλές αφίσες.
Όποια και αν είναι η διάθεση και η ανάγκη,υπάρχει σίγουρα κάτι για εσας.
Προσωπικά αντικείμενα,φράσεις που σας αρέσουν,καρδούλες απο φύλλο χρυσού,παίρνουν την κατάλληλη θέση και αλλάζουν το ύφος της διακόσμησης στο γραφείο σας.Όλα γίνονται"έργα τέχνης"με εύκολο και οικονομικό τρόπο....
Βρείτε τον κατάλληλο τοίχο στο σπίτι σας,που να έχει μεγαλύτερη επιφάνεια και στολίστε τον,όπως εδω στην εικόνα που βλέπετε.Έχουν επιλεχθεί φωτογραφίες και πλαίσια στο γκρί-μαύρο και λευκό χρώμα.Ένα ξύλο σε σχήμα τόξου,ένα μονόγραμμα σε κορνίζα με λευκό πλαίσο και ένας μικρός μαυροπίνακας συνθέτουν την επιφάνεια του τοίχου,που είναι σε ουδέτερο απαλό γκρί χρώμα.
Στο δωμάτιο που βρίσκεται το γραφείο σας και ανάμεσα στα ράφια στον τοίχο ακόμα μια θαυμάσια ιδέα να τοποθετήσετε κορνίζες και φωτογραφίες.Πλαίσια με ρίγες λεπτές στο μαύρο-λευκό,κάνουν αντίθεση με το χρυσό ,αλλάζοντας τον χώρο διακοσμώντας,έτσι τον τοίχο.
Τελικά το ωραίο αποτέλεσμα στη διακόσμηση,δεν είναι ανάγκη να είναι περίπολκο!





Σχόλια

  1. Δεν βρήκα ούτε έναν τοίχο από όσους προβάλεις, που να μην είναι υπέροχος! Άσε που παίζουν ρόλο και τα χρώματα: το λευκό, γκρι, μπεζ, τα χρώματα τής φύσης τέσπα, είναι θεϊκά από μόνα τους! Καλή Κυριακή Μαράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τοίχοι "μιλάνε "και έχουν τον τρόπο τους...αρκρί να τους διακοσμήσουμε με το προσωπικό μας ύφος και στυλ Πέτρα μου...σ'ευχαριστώ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα!!! Υπέροχες φωτογραφίες και ιδέες! Οι δύο πρώτες όμως μου έκλεψαν την καρδιά... λες και τα διάλεξα εγώ!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πέρασες απο το μπλογκοσπιτάκι μου,και σε καλοσορίζω.Νάσαι καλά και μια υπέροχη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες όλες οι προτάσεις. Βέβαια έχουν χρώματα που δεν έχω καθόλου σπίτι μου αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία!
    Σε μια άλλη ζωή πάντως θα τα είχα όλα λευκά με ανοιχτό καφέ!
    Πολλά φιλιά Μαρία! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά να κάνουμε αυτά που θέλουμε.Αριστέα μου...πάντως το λευκό με καφέ είναι μέσα στα γήινα και πολύ ζεστά χρώματα για ένα σπιτικό...φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραίες προτάσεις! εγω ερωτεύτηκα τον συνδυασμό ροζ-γκρι-μαυρο! ελα ομως που για να βαλω αυτα τα χρωματα θα πρεπει να αλλαξω μεχρι και έπιπλα! καταραμενα ανυπαρκτα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα με έκανες να γελάσω....τα λεφτά είναι μια ιδέα(όχι διακοσμητική)που όσοι τάχουν καλά τα κρατούν...φίλη μου,φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μαρία μου!!Είναι υπέροχες όλες οι προτάσεις σου!!
    Ξεχώρισα τίς δύο πρώτες!!Ωραίος συνδυασμός χρωμάτων καί αντικειμένων!!
    Καλή εβδομάδα!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντικείμενα,χρώματα και τοίχοι στη διακόσμηση...είναι καιρός γοια ανανεώσεις ακόμα και σε μικρή κλίμακα Ντίμι μου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραίες προτάσεις, Μαρία μου!!! Αν μπορούσα στο σπίτι μου, δεν θα άφηνα ούτε έναν τοίχο χωρίς πίνακα, κορνίζα ή άλλο διακοσμητικό!!! Μου αρέσουν πολύ όλα!!! Καλή σου μέρα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπεροχες προτασεις! και κατι τετοιο εχω κ στο παιδικο δωματιο...ολα τα αταιριαστα που ομως τελικα ταιριζουν απιστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες όλες οι προτάσεις σου!!! Εγώ έχω έναν τέτοιο τοίχο στην κουζίνα αλλά θα ήθελα να φτιάξω κι έναν στο σαλόνι! Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα είναι υπέροχα! Θέλω να φτιάξω ένα τέτοιο τοίχο να το χαζεύω με τις ώρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το gallery wall με το ξύλινο βέλος πραγματικά το λάτρεψα! Μήπως πρέπει να το τολμήσω τελικά?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου