Σκηνικά για παιδικά δωμάτια!

Γνωρίζοντας μέσα απο την ψυχολογία των χρωμάτων τα ουδέτερα και απλά χρώματα είναι τα πιο ιδανικά για την διακόσμηση στο παιδικό δωμάτιο.Είτε πρόκειται για αγοράκια ή κορίτσια.Προσδίδουν συναισθήματα ηρεμίας και θαλπωρής.Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να επιλέξετε χρωματισμούς που δεν θα κουράζουν τα παιδιά σας.Να είναι σ'αυτούς του τόνους ώστε να αισθάνονται όμορφα στον δικό τους χώρο. 
Το παιδικό δωμάτιο χρειάζεται το δικό του χαρακτήρα,όπως εδω μπορείτε να επιλέξετε ένα θέμα με τα ελεφαντάκια.Είτε σε καδράκια ,η φωτιστικό,ή σε σκεπάσματα.Απο ένα  έως δύο και τρία στοιχεία είναι ο κατάλληλος αριθμός για να διακοσμήσετε το δωμάτιο του παιδιού σας, με το θέμα που θα επιλέξετε.
Εδώ βλέπετε το απαλό γκρί-ρόζ και λευκό να κυριαρχεί στο χώρο του παιδικού δωματίου ακόμα και στα αντικείμενα.
Με βάση το λευκό χρώμα,οι παιχνιδιάρικες λεπτομέρειες το κάνουν ένα χαρούμενο παιδικό καταφύγιο.Ζωάκια της ζούγκλας,εκτυπωμένα ποστάρουν στο παιδικό δωμάτιο.
Πολλά όμορφα ζωάκια σε μικρογραφίες,γίνονται καδράκια πάνω στον λευκό καμβά του τοίχου.Είναι μια πολύ όμορφη,απλή και εύκολη λύση για να ομορφύνει ο τοίχος.Μια καμηλοπάρδαλη και η παρέα της στήνουν ένα ξεχωριστό σκηνικό.....
Αλλο ένα αγαπημένο θέμα είναι τα συννεφάκια,σε καδράκια ή σε μαξιλαράκια.Μπορείτε επίσης να τα  συνδυάσετε με γήινους χρωματισμούς και για αγόρια και κορίτσια.
Μήπως ένα μέρος του τοίχου να τον διαθέτατε σε ένα μεγάλο μαυροπίνακα; Είναι μια σούπερ ιδέα για όσους διαθέτουν, αρκετά μεγάλο χώρο στο παιδικό δωμάτιο.Ζωγραφίστε με κιμωλία ή γράψετε αυτά που αρέσουν στα παιδάκια σας.
Αστεράκια όπως τα δικά σας "αστέρια";Σε γκρί τόνους και αποχρώσεις πάντα με βάση το λευκό το δωμάτιο μετατρέπεται σε σοφοστικέ στυλ.
Τέλος σας αφησα να δείτε τις μεγάλες ζωγραφισμένες φιγούρες στον τοίχο με το επίσης μεγάλο και πρακτικό λευκό ράφι,όπου μπορείτε να τοποθετήσετε προσωπικά αντικείμενα του παιδιού σας.Χρώματα όπως το γκρί απαλό, και ρόζ παστέλ είναι ιδανικά για δωμάτια κοριτσιών.Εσείς ποιο δωμάτιο θα επιλέγατε απο αυτά που σας έδειξα για το παιδί σας;









Σχόλια

  1. Πάρα πολύ ωραίες ιδέες Μαράκι μου!Και ξεφεύγουν από τα κλασικά χρώματα-σχέδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα κλασικά έπιπλα είναι ωραία αρκεί να μην γεμίσουμε όλο το δωμάτιο με το ίδιο χρώμα.Λίλια μου...το βαραίνει πολύ το ντεκόρ...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το ροζ με το γκρι καιτα γεωμετρικά σχέδια το λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ταπετσαρία τοίχου μόνο στην μια πλευρά,όπότε δίνει ένα χαρούμενο χρώμα στο χώρο του δωματίου και συνδυάζεται μ'όλα τ'άλλα αντικείμενα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Αχ και θέλω να κάνω αλλαγές στο δωμάτιο της δικής μου κόρης.. να βρω χρόνο και κάτι θα κλέψω από τις προτάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι θελησης εδώ είμαστε να βοηθήσουμε...καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  4. Λευκό και γκρι! Αχ, δεν θα την ξεπεράσω ποτέ την λατρεία μου για αυτά τα χρώματα.. Με τον μαυροπίνακα, υπέροχη ιδέα για τα παιδάκια! Καλημερούδια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοναδική ιδέα με τον μαυροπίνακα και τόσο εύκολο να το κάνει οποιοσδήποτε. Καλησπέρα και φιλια!

      Διαγραφή
  5. υπέροχα! αν και το δικο μας δωματιο εχει πιο εντονα χρωματα, πολλες απο τις ιδεες που αναφερεις μπορουν ανετα να εφαρμοστουν. τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και τα έντονα χρώματα είναι ωραία στο παιδικό δωμάτιο.Άνετα γίνεται "πάντρεμα" μεταξύ απαλων και πιο έντονων χρωμάτων...

      Διαγραφή
  6. Μαράκι μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός μαύρο, λευκό και λίιιγο γκρι! Νομίζω πως μεγαλώνοντας τα αγόρια μου κάτι τέτοιο θα επελέγα για το δωμάτιό τους!!! Εξαιρετικές όλες οι ιδέες πάντως!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα τα χρώματα πρέπει να συνδυάζονται μεταξύ τους για πιο αρμονικό και ισρροπημένο αποτέλεσμα στο οποιοδήποτε χώρο.Πόσο μάλλον στο παιδικό δωμάτιο;Σ'ευχαριστώ πολύ και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Απολαμβάνω αυτή τη διακόσμηση με το λευκό πάντα γιατί εγώ δεν το έχω στο σπίτι μου ( ούτε που θα μπορούσα να το φανταστώ στο δικό μου χώρο!)
    Κοίτα που τελικά είναι ωραίο και στα παιδικά δωμάτια!
    Πολλά φιλιά Μαρία μου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι μόνο στα παιδικά δωμάτια αλλά και σ'άλλους χώρους του σπιτιού το λευκό είναι ένα απο τα πιο ωραία ουδέτερα και φωτεινά χρώματα Αριστέα μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες όλες οι επιλογές και ιδέες που μας δίνεις, Μαρία μου!!! Και μέσα στις δικές μου αγαπημένες αποχρώσεις!!! Καλή σου μέρα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα ουδέτερα χρωματα πάντα προσελκύουν άτομα με ιδιαίτερο και φίνο γούστο Ιωάννα μου φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου Μαρία!! Μου αρέσει αυτή η ηρεμία με τα απαλά χρώματα στο παιδικό δωμάτιο. Την λύση του μαυροπίνακα την έχω πει σε όποιον φίλο και γνωστό έχει παιδιά και παραπονιούνται πως ζωγραφίζουν τους τοίχους, το βάφεις και ας τους να ζωγραφίζουν όσο θέλουν!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή λύση και πρακτική θα έλεγα προς αποφυγή ζωγραφικής των παιδιών στους τοίχους και όχι μόνο...τέλεια που το σκέφτηκες Ελεάνα μου...τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Καλή αυτά τα chevron πινακάκια τα λάτρεψα! Σκέφτομαι να κάνω για το υπνοδωμάτιο μας! Δεν είναι μόνο για παιδάκια ε? ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου