Χρωμοσελίδες κατά του άγχους!

Μια καινούργια ενασχόληση,ένα νέο διασκεδαστικό χόμπυ,μόλις προστέθηκε στη ζωή μου. Οφείλεται σ'αυτά τα δύο θαυμάσια βιβλία απο την Ισπανία,που μου τα έκαναν δώρο.Τι είναι; Μα φυσικά τι άλλο απο το να προσθέτεις χρώματα που σε εκφράζουν στις ζωγραφιές.
Το ένα βιβλίο έχει σχέση με τα ζωάκια ,πουλιά και φυτά.Στο άλλο αφορά σχέδια με παραδεισένιες μορφές που όταν τα εκτυπώσετε σίγουρα θα σας κάνει κέφι να τα ποστάρετε στον τοίχο σας ,με μια κορνίζα.ή να τα αφήσετε έτσι απλά.Χρόνος να υπάρχει και αφήνεστε στο "ταξίδι"του γεμίσματος με ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα.
Σ'αυτά τα βιβλια,για όσους ενδιαφερθούν θα βρούν,ασπρόμαυρα σχέδια,τα οποία θα καλύψετε με χρώματα της αρεσκείας σας,δίνοντας έτσι την δικιά σας πινελιά,το προσωπικό σας ύφος.
Όσοι και όσες,λοιπόν ξεκινήσετε το "γέμισμα"χρειάζεται σταθερό χέρι και λιγάκι περισσότερο χρόνο.Μ'αυτό τον τρόπο, θα διώξετε το άγχος και θα καταπολεμήσετε το στρές απο την καθημερινότητα .Δοκιμάστε το ακόμα και με παρέα τις φίλες σας.Είναι δημιουργικό και χαλαρωτικό.
Σ'αυτή την φωτο έφτιαξα ,ένα μεσαίου μεγέθους φτερό,μιας και μου αρέσει πολύ αυτό το σχέδιο...έπεται και συνέχεια.Χρησιμοποιώ απλά μαρκαδοράκια σε δύο ,προς το παρόν χρωματισμούς,στο ασημί και το χρυσό.
Εσείς θα φτιάχνατε κάτι ανάλογο;....σας αρέσει αυτή η ιδέα;
































Σχόλια

  1. Καλά εγώ κάνω ζωγραφική για αυτό και όντως βοηθάει αλλά αυτά τα βιβλία μου άρεσαν πολύ!Δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν!Τέλεια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία είναι,επιλέγεις ένα σχέδιο και ξεκινάει το γέμισμα...δεν είναι απαράιτητο να το γέμισης όλο. Που και που καμμία πινελια,έτσι για να περνάει ευχάριστα ο χρόνος. Εκτός από μια σούπερ μαγείρισσα,μόλις μαθαίνω ότι έχεις και την ζωγραφική ΛΙλια μου...υπέροχα και τα δύο...φιλία πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχισα καί εγώ μαθήματα ζωγραφικής καί πράγματι είναι πολύ διασκεδαστικό χόμπυ!!
    Πολύ όμορφα τά βιβλία αλλά καί τό καδράκι σου,καταπληκτικό!!
    Καλό βράδυ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα δείς στην πορεία οτι θα σου αρέσει πολύ...χαλαρώνεις και δημιουργείς ταυτόχρονα Ντίμι μου...καλό βράδυ και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια ιδέα αυτά τα βιβλία!!! Είχα ξεχάσει ότι υπάρχουν. Είναι ωραία και για gallery wall δεν συμφωνείς? Καλημέρα κι από δω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακριβώς,οπως το λές Χριστίνα μου,τι πιο ωραία ιδέα απο το να τα διακοσμήσης στον τοίχο;....φιλάκια πολλά και μια καλημέρα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά κι εγώ να αγοράσω, μέχρι που συνειδητοποίησα ότι ήδη ζωγραφίζω χρωμοσελίδες μαζί με την κόρη μου!
    Έτσι και μαζί της χρόνο περνάω και εγώ ηρεμώ!
    Αν όμως δεν είχα την μικρή σίγουρα θα το επέλεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είναι μόνο ή ζωγραφική που κανεις,γενικότερα είναι ή ηρεμία που απολαμβάνεις και ένα μικρό ξεκαθάρισμα σκέψεων,εάν είσαι μόνη....με την κορούλα σου όμως είναι επικοινωνία και παιχνίδι Μάρθα μου.Σ'ευχαριστω που πέρασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το έχω ακούσει πολλές φορές τελευταία για την χαλάρωση λεει που σου προσφέρουν... δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη! Το φτερό σου είναι υπέροχοοοοοο Μαρία μου! Είναι από σελίδα του βιβλίου ή το έφτιαξες μόνη σου;;;;;; Καταπληκτικό!!! Φιλιά & καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο δημιουργικό και σου προσφέρει μια απίστευτη ηρεμία Χριστίνα μου.Απλά θέλει λίγο χρόνο και φυσικά μπορείς να το γεμίσεις με όποια χρώματα σου αρέσουν.Το φτερό το βρήκα μέσα απο την σελίδα του βιβλίου.Το εκτύπωσα και σιγα-σιγά το γέμισα όχι πολύ αλλά διακριτικά...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικό το φτερό Μαρία μου!!! Καλά με το βιβλίο έχω πάθει πλάκα είναι τέλειο, έχει πανέμορφα σχέδια!! Νομίζω πως θα ζωγραφίσεις πολύ ωραία πράγματα!! Δε ξέρω αν σε εμένα η ζωγραφική θα λειτουργούσε χαλαρωτικά περισσότερο αγχωτικά για να μείνω μέσα στις γραμμές ;) Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα πόσο μ'αρέσεις Ελεάνα μου πάντα με χιούμορ αλλά και ειλικρίνεια αυτά που λές....εεεναι αν είσαι άτομο λίγο αγχωτικό ίσως να σε βοηθήσει με λίγη καλή θέληση πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  11. Σούπερ απολαυστικό αγχολυτικό!!!! Πιο δημιουργικό και όμορφο σε γίνεται!!! Δεν είχα ιδέα για τα βιβλία αυτά!!! Ευχαριστώ πολύ που μας τα παρουσίασες αγαπημένη !!!Φιλάκια πολλά ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μια σούπερ μανούλα γλυκιά που σε κάθε σχόλιο αποτυπώνεις την καλοσύνη σου και την ευαισθησία σου...πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Λοιπόν όλοι όσοι το έχουν δοκιμάσει μου λένε το ίδιο πράγμα !! Εμένα η πολυπλοκότητα των σχεδίων με αγχώνει λίγο, πρέπει να το δοκιμάσω για να δώ!! Τα βιβλία σου είναι φανταστικά! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν το αρχίσεις στην πορεία το χέρι σου θα "πηγαίνει" απο μόνο του θα γλιστράει Αθηνά μου.Είναι μια ευχαρίστηση που όπως προείπα θέλει να τα έχεις καλά με τον χρόνο....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικά σχέδια! Εμένα φτιάχνει δικά της η κόρη μου. Πρέπει κάποια στιγμή να τα ανεβάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιατί όχι; Ότι είναι μέσα από την καλλιτεχνία πρέπει να τα βλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νομίζω πως περισσότερο θα τρελαινόμουν ώστε να μείνω μέσα στις γραμμές και για να επιλέξω τα κατάλληλα χρώματα! Αλλά από την άλλη το φαντάζομαι να το απολαμβάνω στο μπαλκόνι απολαμβάνοντας τη θέα! Διχάστηκα τελικά αλλά σε κάθε περίπτωση βλέπω ότι αξίζει τον κόπο αφού δημιούργησες ένα τέλειο διακοσμητικό φτερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου