Ηλεκτρονικό περιοδικό Bob & Wendy!

Ένα πολύ δυναμικό και ιδιαίτερο καλαίσθητο ηλεκτρονικό περιοδικό,μου έκανε την πρόταση και την τιμή να κάνει ένα αφιέρωμα απο το blog  μου"Iδέες για διακόσμηση".
Το εκπροσωπεί η Μαριάννα και η ομάδα της που κάνει υπέροχη δουλειά σ'όλα τα θέματα ,που αφορούν την διακόσμηση στο σπίτι αλλά και σε επαγγελματικό χώρο,έξυπνα tips, χειροποίητες κατασκευές,στυλ και άλλα.Αξίζει να αφιερώσετε λίγο απο το χρόνο σας για να δείτε ενδιαφέροντα θέματα.
Θα τα βρείτε ΕΔΩ Bob and Wendy.
Ευχαριστώ πολύ το περιοδικό Bob and Wendy ,την Μαριάννα και όλη την ομάδα της!

Σχόλια

  1. Συγχαρητήρια Μαρία μου!! Και εις ανώτερα!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μια πρόκληση για μένα και ειλικρινά το χάρηκα πολύ Αθηνά μου....σ'ευχαριστώ πολύ και μια όμορφη καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. Πάντα τέτοια Μαρία μου!!! Βλέπω ανεβαίνει η ομάδα!!! Φιλιά και καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν απρόβλεπτη πρόταση απο το πουθενά και αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα Χριστίνα μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Μαρία μου!! Είναι πολύ όμορφο να αναγνωρίζεται η δουλειά σου και το εκλεπτυσμένο γούστο σου!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει ή αναγνώριση και μάλιστα πολλές φορές στη ζωή μου όταν ήρθε ήταν χωρίς προειδοποίηση Ελεάνα μου...φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Μαρία πάντα τέτοια ευχάριστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ματάκια σ'ευχαριστω και το Εύχομαι για όλους μας...φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ ωραίο να αναγνωρίζεται η δουλειά σου !
    Πολλά μπράβο Μαρία :)))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σ'ευχαριστώ και μακάρι πολλά απο τόσα ωραία blogs, να έχουν την ανάλογη εκτίμηση...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Το αξίζεις Μαράκι μου!!!Μόνο τέτοια να ακούω για σένα θέλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Λίλια μου ότι το έχουμε πολλοί να δημιουργούμε με μεράκι και αγάπη για ότι κάνουμε...φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ε, κάποια στιγμή έπρεπε να αναγνωριστεί το καλό σου γούστο στη διακόσμηση και στις προτάσεις σου.Συγχαρητήρια κι ευχαριστούμε για όλες τις ιδέες που μας δίνεις κάθε φορά,Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα να πω ότι ότι δεν κυνηγάς και ότι δεν περιμένεις στη ζωή σου γενικότερα σου δίνεται κάποια φορά η ευκαιρία (αν θές),να λάμψεις έστω και για λίγο.Είμαι ευγνώμων για ότι μου προσφέρεται στη ζωή....φιλιά Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Μαρία μου!!!Πάντα επιτυχίες εύχομαι!!
    Καλή καί δημιουργική χρονιά!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύχομαι να είναι καλή και δημιουργική η χρονιά για όλους μας Ντίμι μου...σ'ευχαριστώ που πέρασες απο εδω...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Μαρία μου, η καλή δουλειά πάντα αναγνωρίζεται! Πάω να ρίξω μια ματιά στο περιοδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Μαρία μου, η καλή δουλειά πάντα αναγνωρίζεται! Πάω να ρίξω μια ματιά στο περιοδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελευθερία μου Σ'ευχαριστω πολύ,άλλωστε υπάρχουν πολλά αξιόλογα blogs,που θα έρθει ή σειρά τους...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια Μαρία μου! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου,σ'ευχαριστώ πολύ και καλό μήνα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου