Μικρές δόσεις ,μεταλλικών στοιχείων στη διακόσμηση!


 Η χρήση των μεταλλικών στοιχείων,μπορεί να λειτουργήσει υπέρ σας,αν προσέξετε τις δόσεις που θα βάλετε στη διακόσμηση του χώρου σας.Σ'ένα καθιστικό,μπορεί να ενσωματωθεί άνετα ένα μεταλλικό στοιχείο όπως το φώς.
Έτσι θα δέσει περισσότερο με το υπόλοιπο ντεκόρ του δωματίου,χωρίς να είναι κιτς.Επίσης ένας καθρέπτης,ή ένα τραπεζάκι είναι αρκετά για το υπνοδωμάτιο σας ή στο καθιστικό σας.

Σ'όποιο χώρο και αν τα διακοσμήσετε μην ξεχάσετε,να χρησιμοποιείτε διαφορετικά υλικά,στα υπόλοιπα διακοσμητικά στοιχεία που θα έχετε βάλει.Είναι σημαντικό να μην είναι φορτωμένος ο χώρος,αλλά να είναι άνετος και με ανοιχτόχρωμα έπιπλα.
Η παλέτα των χρωμάτων του πρέπει να είναι σε natural επιλογές.Τώρα τα μεταλλικά ποικίλουν στην ποιότητα και στην κατασκευή τους.Υπάρχει αυτό το ρόζ μέταλλο,όπως και στο χρώμα του χρυσού.Αυτά τα δύο είδη μετάλλου,ταιριάζουν απόλυτα με το λευκό,το γκρί και το απαλό ρόζ.


Σίγουρα οι αλλαγές δεν είναι εύκολη υπόθεση,οπότε μπορείτε σε μικρές δόσεις να διακοσμήσετε στοιχεία μετάλλου,σε μικρές λεπτομέρειες του χώρου.
Ακόμα και στο χώρο της κουζίνας,οι λεπτομέρειες γίνονται διακόσμηση με στυλ.Δείτε την βρύση στο απαλό ρόζ μετάλλου,όπως και την πλάτη της καρέκλας,τα μαχαιροπήρουνα, την αλατιέρα και τα μπόλ.

Στο καθιστικό κυριαρχεί το μεταλλικό φως,σπάει την μονοχρωμία στο δωμάτιο,χαρίζοντας ένα πιο μοντέρνο και ιδιαίτερο στυλ.











Σχόλια

  1. Γεια σου Μαρία μου! Καλό μήνα! Πολύ ωραίες προτάσεις. Οι μεταλλικές επιφάνειες όντως μεγαλώνουν και φωτίζουν το χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστιανούς μου Εύχομαι ένα υπέροχο και καλό μήνα... σίγουρα τα μεταλλικά στοιχεία δίνουν ενα πιο λαμπερο και διαχρονικο στυλ στο σπιτικό μας...φιλακια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου!!!Πολύ όμορφες οι διακοσμητικές προτάσεις σου!!
    Μού αρέσουν πολύ τά φωτιστικά!!Καλή εβδομάδα καί καλό μήνα!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,τα φωτιστικά είναι κυρίαρχα σ'ενα χώρο και το ομορφαίνουν ιδιαίτερα...την καλημέρα μου και καλό μήνα...φιλια!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Μαρία μου!!! Ωραίο αυτό το μπρονζέ-ροζ. Ανησυχώ μόνο λίγο αν χαλάει με τον καιρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι μέταλλα αντοχής και έτσι μπορούν να διατηρηθούν σε πολύ φόρμα Χριστίνα μου...καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Μαρία μου.. τα board είναι πολύ όμορφα!!! Ξεχωρίζω κυρίως το χρυσό μεταλλικό!!! Θα ήθελα να το βλέπω πιο συχνά σπίτι μου αν ξαι προς το παρόν δεν μου ταίριαζει δυστυχώς ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ακαλουθουμε το στυλ που έχουμε ήδη στο σπίτι μας και αναλόγως προσθέτουμε ή αφαιρούμε δίαφορα διακοσμηστικά στοιχεία Ίριδα μου...καλό μήνα και σ'εσένα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το bronze κηροπήγιο πολύ το ζήλεψα! Τέλεια πρόταση Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι ένα πολύ ωραίο κομμάτι Κατερίνα μου....φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Η αγάπη μου στα μεταλλικά στοιχεία είναι δεδομένη και ομολογημένη. Εγώ πάλι τα συνδυάζω με πιο έντονα χρώματα για ένα πιο boho style. Πολύ κομψές οι επιλογές σου Μαρία μου όπως πάντα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σίγουρα υπάρχουν επιλογές,Χριστίνα μου στη διακόσμηση των μεταλλικών στοιχείων...αυτό το Boho,μου πάει πολύ φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο όμορφες προτάσεις, Μαρία μου!! Αυτή η μικρή δόση μεταλλικών στοιχείων με γοητευει πάντα!!! 💝 Καλή σου μέρα, φίλη 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο όμορφες προτάσεις, Μαρία μου!! Αυτή η μικρή δόση μεταλλικών στοιχείων με γοητευει πάντα!!! 💝 Καλή σου μέρα, φίλη 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει μια λαμπρότητα το στοιχείο του μετάλλου ,στο χώρο του σπιτιού και ιδιαιτερα σε μικροαντικείμενα σκόρπια,Μαρίνα μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Φετος εχω φάει κόλλημα με το μπρονζέ!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω στις αλλαγές στη διακόσμηση και ιδίως όταν περνάμε εποχικά απο την μια σεζόν στην άλλη...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Τα είχα θαυμάσει και στο fb θα στο πω και από εδώ: λατρεύω ροζ χρυσό στη διακόσμηση!! Δίνει ότι πρέπει σε ένα μίνιμαλ σπίτι!! Πολλά φιλιά Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Αθηνά μου,ξέρω ότι είσαι λάτρης του απλού και ωραίου στυλ...φιλάκια και σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  13. Αν και δεν είμαι φαν των μεταλλικών στοιχείων μπορώ να πω ότι κάποια κομμάτια μου άρεσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα για την διακόσμηση,αποτελούν το προσωπικό μας ύφος.Πάντα σέβομαι τις απόψεις για τον καθένα ξεχωριστά Μαράκι μου...φιλάκι πολλά!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα! Πού βρίσκω τα ροζ - χρυσα γλαστράκια και μαχαιροπήρουνα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα! Πού βρίσκω τα ροζ - χρυσα γλαστράκια και μαχαιροπήρουνα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου