Γεωμετρικά σχήματα στη διακόσμηση!

Το στυλ,που είναι ό,τι πιο hot στη μόδα και την ομορφιά,κατακτά και τη διακόσμηση.Παντρεύεται με τη γεωμετρία και δανείζεται διακοσμητικά  στοιχεία για να αναδειχτεί το μεγαλύτερο trent της χρονιάς.
Σε minimal,μονόχρωμους λευκούς χώρους,δίνει την απαραίτητη ένταση και σίγουρα προκαλεί το ενδιαφέρον.
Χρωματική αρμονία στα μαξιλάρια και χαλιά δαπέδου,η διακόσμηση το χειμώνα γίνεται πιο ζεστή.Προσθέτοντας διάφορα μικροαντικείμενα στο χώρο σας, με γεωμετρικά σχήματα σε κύκλους ή ρόμβους και ζιγκ ζαγκ, θα έχετε ένα ωραίο αποτέλεσμα στο σύνολο.

Πολύγωνα και πολυεπίπεδα αντικείμενα στο χώρο σας,όπως, ο καθρέπτης,είναι αγαπημένα σχέδια των διακοσμητών.Επίσης μικροαντικείμενα πολυγωνικά σε χρυσό ή άλλο χρώμα μεταλλικό, δίνουν μια έμφαση ιδιαίτερη στη διακόσμηση,στα ράφια.
Ακόμα και στα ξύλινα έπιπλα μπορείτε με γεωματρικές διαθέσεις ν'αλλάξετε την εξωτερική όψη και να έχετε ένα χαρούμενο πολύχρωμο έπιπλο.Ξύλινες κατασκευές απλές γίνονται ειδικά βάζα για λουλούδια εσωτερικού χώρου.




Σχόλια

  1. Πολύ μεγάλη τάση στη διακόσμηση που νομίζω θα συνεχίσει και για το 2016! Καταπληκτικές επιλογές σε διακοσμητικά και έπιπλα όπως πάντα Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά ότι έχει σχέση με σχήματα έχει μια διαχρονικότητα στη διακόσμηση και ιδαίτερα στα μικροαντικείμενα Σοφία μου.Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Και ναι το 2016 συνεχίζει τό ίδιο δυναμικά!Ωραιότατες επιλογές Μαρία μου! Να έχεις μια υπέροχη χρονιά και πολύ πολύ αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοσόρισμα του 2016,με γεωμετρικές διακοσμητικές τάσεις που όσοι προτιμήσουν τέτοια διακόσμηση θα έχουν να κερδίσουν,μιας και σπάνε την μονοτονία στο χώρο Λίλια μου...σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  3. Ωραίες προτάσεις! Λίγη γεωμετρία χρειάζεται στη διακόσμηση, δίνει ωραίο αποτέλεσμα! Καλή χρονιά να έχεις Μαρία μου με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει μια ζωηράδα στο χώρο θα έλεγα Ελευθερία μου αν έχεις γεωμετρικά σχήματα στη διακόσμηση.Καλή χρονιά και με πολλές επιτυχίες!

      Διαγραφή
  4. Όλα υπέροχα και τα θαυμάζω ...στους άλλους!
    έχω τόση γη και ζεστασιά σε σαλόνι και γενικότερα σπίτι μου που λες κι έγινε μόνο για χειμώνα! Άντε και Φθινόπωρο! αχαχα!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι, έτσι και αλλιώς ένα ζεστό σπιτικό πάντα είναι φιλικό και χαρούμενο περιβάλλον Αριστέα μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικές οι προτάσεις σου Μαρία μου!! Μου αρέσουν τα γεωμετρικά σχήματα και θα ήθελα πολύ να είχα τα περισσότερα από τα έπιπλα και αντικείμενα που προτείνεις! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μη μου πεις! Είναι στη μόδα τα γεωμετρικά! Ααα πολύ μου αρέσουν και ξεχώρισα ήδη αρκετά πραγματάκια από τις προτάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου