Αναπαυτικές πολυθρόνες!

Τώρα τελευταία όλο και περισσότερο ψάχνω να βρώ το ιδανικό σημείο στο χώρο μου ,για να τοποθετήσω μια μεγάλη και πολύ αναπαυτική πολυθρόνα.Εξ,ού και η ανάρτηση με θέμα τις πολυθρόνες.Ποιός δεν θα ήθελε να έχει μια ανάλογη πολυθρόνα,για στιγμές χαλάρωσης και διαβάσματος;Φυσικά πολλοί θα απαντήσουν θετικά και ίσως να σκεφτούν ότι έτσι θα μπορούν να χαλαρώνουν απο την κούραση της καθημερινότητας.Αυτές οι πολυθρόνες, είναι μεγάλες με πολύ μαλακό και ανθεκτικό ύφασμα και με μεγάλα "μπράτσα"για να μπορείτε να απλώνετε τα χέρια σας.Συνδυάζονται με πλεχτά μαξιλαράκια και ριχτάρια σε χρώματα ουδέτερα.
Εδώ είναι μια πιο κλασσική πολυθρόνα αλλά το ίδιο αναπαυτική και λιγότερο ογκώδης,που μπορείτε να την τοποθετήσετε σε κάποια γωνία στο καθιστικό σας,ή ακόμα και κοντά σ'ένα παράθυρο.Μαξιλάρια και ριχτάρια ανάλογα με το χρώμα της πολυθρόνας.
Μια πιο μεσαία σε μέγεθος πολυθρόνα, σε απαλό γκρί ανοιχτό χρώμα ταιριάζει και διακοσμεί την γωνία,κοντά στο παράθυρο,και δίπλα ένα τραπεζάκι μεταλλικό για να τοποθετείτε τα πράγματα σας.
Εδώ μια μεγάλη πολυθρόνα στο λευκό χρώμα ,μαζί με το σκαμπώ της,που και εκείνο είναι μεγάλο ,για να μπορείτε να ξεκουράζετε τα πόδια σας, μετά απο μια κουραστική μέρα στο γραφείο σας ή απο  την δουλειά σας.
Εδώ είναι η "γίγας" πολυθρόνα που εμένα προσωπικά μου φαντάζει περισσότερο για διπλός καναπές.Χρειάζεται μεγάλος χώρος,ή μπορείτε να τον αντικαταστήσετε με τον διθέσιο καναπέ σας.
Κομψές και μοντέρνες πολυθρόνες, σε ουδέτερα χρώματα,μπορούν εύκολα να τοποθετηθούν σε όποιο χώρο θέλετε εσείς ακόμα και στο υπνοδωμάτιο σας.
Το λευκό κυριαρχεί σ'αυτές τις δύο εικόνες,και το γκρί χρώμα.Απλώνετε στην ράχη τους ,μαλακές κουβερτούλες απο ύφασμα ή πλεχτές,μαζί με τα μαξιλαράκια τους.
Ιδανική πολυθρόνα για ένα φωτεινό σπίτι στη γωνία του καθιστικού σας.
Τέλος σε πιο μοντέρνα γραμμή αυτή η ρόζ πολυθρόνα φιλοξενεί τα άτομα που θέλουν να απολαύσουν το ποτό τους διαβάζοντας, ή βλέποντας τηλεόραση.




















Σχόλια

  1. Ο καθένας μας στο σπίτι έχει την πολυθρόνα του χαχα Εγώ πάντως θα διάλεγα την γίγας!!!Είναι υπέροχη Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μόνο ωραία σαν σχέδιο αλλά και πολύ αναπαυτική Λίλια μου...ιδανική και για δύο άτομα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Θα διάλεγα την κλασσική πολυθρόνα μίας και οι γραμμές τους κλασσικού μου αρέσουν περισσότερο! Ωραίο άρθρο που σε κάνει να θέλεις να ξεκινήσεις τις αλλαγές στο σπίτι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλαγές, μικροεπεμβάσεις στο χώρο του σπιτιού μας πρέπει να κάνουμε συχνά έτσι για να αλλάζουμε και την διάθεση μας Μαιρη μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Τώρα να πω πως μ'αρέσει κάποια συγκεκριμένη? Όλες μ'αρέσουν. Ελπιζω ν'αποκτήσεις σύντομα τη δική σου!!! Καλημέρα και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ήδη μία και θέλω μια δεύτερη για το καθιστικό μου.Είμαι ακόμα στο ψάξιμο Χριστίνα μου...την καλημέρα μου και φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αυτες που ειναι σαν ανακλιντρο τις θελω όλες, τωραααα!
    Καλό ξημέρωμα!
    Καλη εβδομάδα!
    Φιλιά γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στις χαρίζω Αριάδνη μου και μεμένα μου αρέσουν πολύ.Καλημέρα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα χρώματα, απολαυστικές γωνιές!! Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια τέτοια πολυθρόνα θέλω να διακοσμήσω την δική μου γωνίτσα να πάρω το βιβλίο μου μετά και το τσαγάκι μου και να χαλαρώσω εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο όμορφες και αναπαυτικές! Δώσε μου και ένα βιβλίο και θα μείνω εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου