Επιμελώς, ατημέλητα ριχτάρια για το σπίτι σας!

Τα ριχτάρια ειναι ένας ιδανικός τρόπος να καλύψετε ή να αλλάξετε την εμφάνιση, στους καναπέδες σας σε πολύ λίγο χρόνο.Αξίζει τον κόπο να κάνετε μια βόλτα στα καταστήματα τώρα στις εκπτώσεις και να βρείτε οικονομικές τιμές σε πολλά είδη,με διαφορετικές υφές και χρώματα.Είναι τα απαραίτητα είδη σπιτιού, που σας δίνουν την δυνατότητα να προστατέψετε απο λεκέδες και την καθημερινή τριβή το σαλόνι σας ή το καθιστικό σας.Ριχτάρια,όπως είναι αυτό το εξαιρετικό ύφασμα καρό ,απλώνεται επιμελώς ατημέλητο στη καρέκλα.

Η οποιαδήποτε επιλογή που θα κάνετε για να έχετε ριχτάρια,εξαρτάται απο την εποχή του χρόνου.Τώρα που είναι χειμώνας καλό είναι να κοιτάξετε για υφάσματα ζεστά και απαλά στη υφή τους, ώστε να απλώνονται εύκολα και να μην δυσκολεύεστε στο πλύσιμο και το στέγνωμα.Επίσης προσέξετε και το "υφος" του σπιτιού σας,ώστε να δένει με το υπόλοιπο σύνολο.
Ένα ριχτάρι σε λευκό χρώμα, ή σε γήινες αποχρώσεις είναι μια καλή επιλογή γιατί είναι εύκολος ο συνδυασμός τους.Τώρα εσεις αν θέλετε το ριχτάρι σας να είναι με κρόσια ή διπλής όψης, μονόχρωμο ή πολύχρωμο πάντα θα το συνδυάζετε με το υπόλοιπο σύνολο του χώρου σας.
Σ άυτή την φωτό σας έχω το δικό μου ριχτάρι σε μπέζ χρώμα που κάλυψα τον τριθέσιο καναπέ μου.Είναι πολύ μεγάλο,απλά εγω το μάζεψα για να φανεί καλύτερα στη φωτο που έβγαλα.Δείτε τις εικόνες και πείτε μου αν σας αρέσουν τα ριχτάρια και πόσο βολικά είναι για τους χώρους σας!












Σχόλια

  1. Γεια σου Μαρία μου τα ριχταρια παντα είναι πολύ ομορφα οταν συνδιαζονται με τον χώρο σου οπως τον δικο σου το γκρί ειναι απο τα χρωματα που μου αρεσουν με το σπαμενο ασπρο. ειναι πολύ ομορφος συνδιασμός.. εμεις δεν τα έχουμε πει τα χρονια πολύ ε;Να έχεις φιλη μου μια ομορφη και χαρουμενη χρονια με υγεια και πολύ αγαπη γυρω σου...!!
    Τωρα που θα ανοιξει ο καιρός παρε με να βρεθουμε αν θελεις ναι;να περνας ομορφα οτι και να κάνεις... φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ρούλα μου,και σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.Το ξέρω ότι έχουμε πολλές υποχρεώσεις και ο χρόνος δεν περισσεύει αλλά ελπίζω να τα πούμε σύντομα.Τα ριχτάρια στο χώρο ενός σπιτιού είναι απαραίτητα και ιδίως αν υπάρχουν παιδιά στη οικογένεια.Εκτός το ότι αλλάζουν τον χώρου,προστατεύουν τα έπιπλα απο κάθε λογής λερώματα...φιλάκια πολλά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Τα λατρεύω τα ριχτάρια Μαρία μου. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου. Θαύμασα και τον χώρο σου που φαίνεται τόσο ωραίος, κομψός και ζεστός!! Τέλειες οι λευκές πινελιές και τα όμορφα διακοσμητικά!! Φιλάκια πολλά και να περνάτε υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καλύτερη λύση Θάλεια μου,για να προφυλάσσονται τα υφάσματα,αλλά και να δίνουν μια πινελιά φρεσκάδας στο χώρο του σπιτιού.Φιλάκια πολλά και στην κορούλα σου και μια όμορφη καλημέρα !

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες οι επιλογές σου, Μαρία μου, και αυτή την φορά !!! Τα ριχτάρια σε απαλές και ουδέτερες αποχρώσεις είναι και τα δικά μου αγαπημένα!!! Βέβαια, για το επιμελώς ατημέλητα δεν ανησυχούμε... έχουμε τον μικρό μας που κάθε φορά τα τακτοποιεί!!! Πολλά φιλιά !!! Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ουδέτερα χρώματα για πιο αρμονικό και φυσικό περιβάλλον στον οποιοδήποτε χώρο Ιωάννα μου.Και αν υπάρχουν και παιδιά,τότε τα επιμελώς ατημέλητα είναι ότι καλύτεροΠολλά φιλάκια και καλή κυριακή.

      Διαγραφή
  4. Μέσα στο μυαλό μου είσαι Μαρία μου... φτιάχνω ένα ριχτάρι αυτές τις μέρες κι εγώ! Είναι όμορφα και χουζούρικα και όπως και αν τα χρησιμοποιήσεις δείχνουν πιο ντυμένο ένα χώρο. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τελευταία έχουμε πιθανότατα κοινές ιδέες Χριστίνα μου.Χαίρομαι που ετοιμάζεις ριχτάρι και ανυπομονώ να δώ την ωραία σου δημιουργία.Φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Είμαι και εγώ μεγάλη φαν των ουδέτερων αποχρώσεων στα ριχτάρια!! Τον δίσκο σου τον λάτρεψα!! Το είχα βάλει και εγώ στο μάτι !!! Πολλά φιλιά καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ώστε και εσύ τον ήθελες αυτό τον δίσκο; Εδώ πάντως στο Ηράκλειο υπάρχουν κάποια κομμάτια ακόμα στο λευκό αλλά όχι με ιδιαίτερη έκπτωση Αθηνά μου.Είμαι και εγω υπέρ των ουδέτερων χρωμάτων και συνήθως τα επιλέγω. Πολλά φιλιά και καλή κυριακή!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες επιλογές , ωραία χρώματα!
    Δεν το έχω σκεφτεί για ριχτάρια στους δικούς μου καναπέδες ποτέ, ίσως γιατί γιατί δεν κάθομαι πια συχνά εκεί. Με έχει φάει το εργαστήρι :))
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, σίγουρα ότι χρησιμοποιούμε περισσότερο αυτό φροντίζουμε...έτσι είναι εσύ νομίζω ότι έχεις ένα πολύ ωραίο εργαστήρι.Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Χρησιμοποιώ συνέχεια ριχτάρια. Και ανανεώνουν ανέξοδα τη διακόσμηση και πλένονται πολύ πιο εύκολα από τα καλύματα. Καλημέρα Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ζεστά τι χουχούλικα!!Πανέμορφα χρώματα και επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα αγαπάω τα ριχτάρια! Προστατεύουν τον καναπέ αλλά δίνουν και στυλ! Πανέμορφα τα δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου