Η εποχή των πλεχτών!

Ξεκινώντας, απο τον τίτλο της ανάρτησης μου,μπορώ να πω ότι είναι κυριολεκτικά ταυτόσημος με την εποχή τώρα.Το κρύο έξω είναι τσουχτερό και το χιόνι σκεπάζει την φύση σε πολλές περιοχές στη χώρα μας.Τι άλλο θα μπορούσα να σκεφτώ εκτός απο ζεστές πλεχτές δημιουργίες για να ντύσετε και να ζεστάνετε  κάθε γωνιά του σπιτιού σας.
Αν έχετε την μανία του πλεξίματος και τα καταφέρνετε,τότε δείτε αυτά τα πλεχτά πούφ,που διακοσμούν πολλούς χώρους στο σπίτι,πόσο ωραία φαίνονται αλλά και την χρησιμότητα τους.Πούφ λοιπόν ,στο καθιστικό για πιο αναπαυτικό και ξεκούραστο κάθισμα,πλεχτή καρέκλα για να ριλαξάρετε,πίνοντας το τσάι σας,ή ντύστε το καλώδιο απο τα φωτάκια σας ,με μια πλέξη σε ουδέτερο χρώμα.Γα τις πλέξεις αυτές θα χρειαστείτε μεγάλες βελόνες και χοντρά ανθεκτικά νήματα.
Εκτός απο τα ουδέτερα χρώματα,που είναι το γκρί και οι αποχρώσεις του,μπορείτε να πλέξετε με ζωντανά και έντονα χρώματα για να δημιουργήσετε την αντίθεση στο χώρο που θα το βάλετε το πούφ.Κόκκινο και καφέ είναι ιδανικά χρώματα και η πλέξη τους τόσο εύκολη.
Επειδή,σας είπα να ντύσετε το σπιτικό εννοώ και τα φωτιστικά βέβαια,που θα διακοσμήσουν ένα παιδικό δωμάτιο,ή ακόμα και το γραφείο σας.Χαλιά,μαξιλαράκια, ριχτάρια και φωτιστικά απο πλεχτές δημιουργίες,κάνουν την διακόσμηση πιο ζεστή και ανάλαφρη για την εποχή του χειμώνα.
Μήπως ένα ζωάκι στο γκρί χρώμα κουλουριασμένο στη γωνία, σας κάνει εντύπωση; Είναι μία  ακόμα πλεχτή δημιουργία για τα παιδάκια που μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και σαν παιχνίδι.Ακόμα και μία κρεμαστή πλεχτή θήκη για να αποθηκεύετε τα μικρά παιχνιδάκια ή ότι άλλο θέλετε εσείς.Εσείς προτιμάτε τα πλεχτά και μάλιστα τα χειροποίητα; Θα τα χρησιμοποιούσατε στο σπίτι σας; 




Σχόλια

  1. Τι όμορφη ατμόσφαιρα που δημιουργούν τα πλεκτά, Μαρία μου!!!
    Τόσο ζεστή, τόσο χουχουλιάρικη!!
    Σ' ευχαριστούμε πολύ, φίλη!
    Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τα πλεχτά,εκτός του ότι δίνουν μια ζεστή θαλπωρή στο σπίτι είναι πολύ κομψά Μαρίνα μου...καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Η εποχή των πλεκτών δεν λες τίποτα Μαράκι!Να ντυθεί και το σπιτάκι μας!!Πανέμορφα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφ'όσον δυανύουμε την περίοδο του χειώνα με τόσο κρύο είπα να σας ζεστάνω έστω και εικονικά Λίλια μου...φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες εικόνες και ιδέες Μαρία μου!! Τα λατρεύω κι εγώ τα πλεκτά και πραγματικά η ατμόσφαιρα που δημιουργούν είναι μοναδική, τόσο ζεστή και χουχουλιάρικη, ειδικά τώρα με τα κρυα!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!







    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έπεσα στον κατάλληλο καιρό Θάλεια μου... μπρρρ... με τόσο κρύο έξω. θα έλεγα ότι τα πλεχούλια μας ζεσταίνουν ιδανικά.Φιλάκια και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Ξέρω και που ακριβώς να βρούμε τις οδηγίες γιατά τα πλεκτά. Στο paraligo.com η Σοφία έχει ένα βιντεάκι που δείχνει ακριβώς πως να δημιουργήσουμε ένα μάλλινο σκαπμό!!! Καλημέρα Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς το ιντερνετ μας δίνει πολλές πληροφορίες για τα πλεχτά και μας κάνει πιο εύκολη τη ζωή Χριστίνα μου.Οποσδήποτε όμως απο μια φίλη blogger αντλούμε περισσότερα πράγματα....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Καλή Χρονιά Μαρία μου! Πάντα με υγεία & αγάπη!
    Αχχχχ αυτά τα πλεκτά πουφ τα έχω βάλει εδώ και καιρό στο μάτι αλλά δυστυχώς δεν ξέρω πλέξιμο και δεν με βλέπω να ξεκινάω να μαθαίνω σύντομα. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω αρκούμαι στο να τα βλέπω στις φωτο και αν μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω ένα αλλά με κάποια βοήθεια στις οδηγίες Δήμητρα μου.Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχουμε και πάντα με υγεία...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Με εκπλήσεις Αλέκα μου,γιατί ξέρω ότι θέλει χρόνο και φυσικά κόπο...πάντως σ'ευχαριστώ που το σκέφτηκες...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Έφτιαξα κι εγώ πέρυσι (για πρώτη φορά που ασχολήθηκα με κάτι τέτοιο, αφού δεν έχω ταλέντο) ένα μαξιλάρι, με ένα παλιό μου πουλόβερ στο χρώμα τού μπεζ καφέ με κουμπιά! Το γκρι όμως, παραμένει μακράν, το αγαπημένο μου χρώμα! Καλό βραδάκι Μαρία μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν αυτή η ιδέα με τα παλιά πουλόβερ που δεν φοράμε πλέον είναι τέλεια.Εχω όμως μια απορία πως κόβονται και πως ενώνονται αν υπάρχουν μανίκια μακριά.Εχω και εγώ αρκετά που θα ήθελα να τα χρησιμοποιήσω σε μαξιλάρια πλεχτά.Την καλημέρα μου,και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ομορφες ιδέες τα πλεχτα γενικως για να αλλαξουμε το σπίτι μας τωρα τον χειμωνα Μαρία μου εξεραιτικη ιδέα...να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συμαπαθώ πάρα πολύ τα πλεχτά,νομίζω ότι δίνουν αυτή την ζεστή θαλπωρή στο σπιτικό μας όταν τα βάζουμε Ρούλα μου....φιλάκια και μια καλημέρα !

      Διαγραφή
  8. Μόνο που τα βλέπω τα θέλω όλα ... σε λευκό και σε όλες τις αποχρώσεις του γκρι!!! Τέλεια ανάρτηση, Μαρία μου!!! Καλή σου μέρα και καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το γκρί χρώμα σε χοντρό νήμα και μ'αυτή την πλέξη είναι φανταστικό και για μένα Ιωάννα μου.Μια καλημέρα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Ήδη έχω αρχίσει να πλέκω για τα μαξιλαράκια του καθιστικού μου.Φοβερή ιδέα το ντύσιμο στα φωτιστικά!!! Η πλεχτή καρέκλα όνειρο...Μας ξεσήκωσες ακόμη μια φορά με τις προτάσεις σου.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα αφού πλέκεις θά έχεις πολλές ιδέες για να τις κάνεις.Είμαι απολύτως σίγουρη ότι το αποτέλεσμα των πλεχτών σου θα είναι τελεια....φιλάκα!

      Διαγραφή
  10. Στη σημερινή απίστευτα κρύα μέρα η ανάρτηση σου μου ήρθε κουτί Μαρία μου!
    Τέλειες χουχουλιάρικες προτάσεις όλο στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου