Χρώματα σαν ζαχαρωτά!

Μπορεί να βρισκόμαστε στα μέσα του χειμώνα και να έχουμε κάπως κουραστεί απο τα μουντά χρώματα και η διάθεση μας να μην είναι και τόσο καλή,εμείς όμως προχωράμε παρακάτω . Σας προτείνω λοιπόν,να ενισχύσετε την διάθεση σας με χρωματοθεραπεία,κάνοντας κάποιες μικροαλλαγές στο χώρο σας.Πώς; Μα είναι τόσο εύκολο,ειδικά για όσες αγαπούν τ'ανάλαφρα  και ρομαντικά χρώματα. Ένα απο αυτά τα χρώματα είναι το ρόζ που φέτος θα πρωταγωνιστήσει στη διακόσμηση του σπιτιού αλλά και στις πασαρέλλες.Όσες απο εσας αγαπούν,αυτό το ρομαντικό και παιχνιδιάρικο χρώμα,μπορούν να το βάλουν σε μικρές δόσεις στο χώρο τους.Εννοείται ότι το ρόζ σαν χρώμα έχει πολλές δυνατότητες συνδυασμών και ένα που "παίζει"για φέτος είναι το σιέλ.Μια πολύ καλή και ισορροπημένη ανάλαφρη αντίθεση.Αυτό θα το επιτύχετε, βάφοντας ενα μέρος του τοίχου σας, στο χρώμα που θα επιλεξετε σε ρόζ ή σιέλ και θα συνδυάσετε έπιπλα και μικροαντικείμενα με πινελιές του γκρί ή ακόμα και σε μοτίβα με έντονα χρώματα.
Έχετε γκρί καναπέ;Ανανεώστε με μαξιλαράκια απο υφάσματα που θα δώσουν μια πιο φωτεινή και χαρούμενη νότα.Αν πάλι έχετε ή θέλετε διακαώς ένα ρόζ καναπέ μην ξεχάσετε να κάνετε τον ανάλογο συνδυασμό για να υπάρχει μια αρμονία στο χώρο σας.
Οι ρόζ σιέλ αποχρώσεις σ'ένα χώρο μπορεί να φαίνονται σαν ζαχαρωτά,αλλά εσείς μπορείτε σε μικρές δόσεις να κάνετε την διακόσμηση,πιο ανάλαφρη και λιγότερο παιχνιδιάρικη...έτσι για να κρατάτε την ισορροπία.

Εσας σας αρέσει το ρόζ και σιέλ χρώμα; Θα το βάζατε στο χώρο σας;











Σχόλια

  1. Το ροζ μου αρέσει πολύ μαζί με καφέ!
    Το είδα κι αλλού ότι παίζει πολύ τον φετινό χειμώνα και μου αρέσει , αλλά όχι στο χώρο μου!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνδυάζεται πολύ ωραία με γήινα χρώματα,το ρόζ και φυσικά ταιριάζει σε πολλούς χώρους αρκεί να είναι σε μικρές δόσεις.Καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια Αριστέα μου!

      Διαγραφή
  2. Μόνο από τον τίτλο κόλλησα χαχαχα Το συγκεκριμένο ροζ μου αρέσει πολύ σε μικρές δόσεις, ειδικά παρέα με το γκρι! Καλή εβδομάδα Μαρία μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης και με το γκρί έχει ένα πολύ σικάτο συνδυασμό το ρόζ,και ειδικά σε υφάσματα Λίλια μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Το συγκεκριμένο ροζ είναι φανταστικό ! Μου αρέσει και ο συνδυασμός των χρωμάτων!! Όμορφες επιλογές όπως πάντα Μαίρη μου!! Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπωσδήποτε η γκάμα του ρόζ είναι μεγάλη και όσο πιο απαλό και ανοιχτό χρώμα τόσο πιο πολύ ταιριάζει στους χώρους που θα το βάλουμε Αθηνά μου...φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικές οι επιλογές σου, Μαρία μου!!! Τα παστέλ χρώματα του Pantone είναι μια ευχάριστη έκπληξη για τον χειμώνα και τα συνδύασες υπέροχα!!! Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι μια ωραία παρουσία φέτος το ρόζ χρώμα,απλά δεν μου αρέσει και τόσο με το σιέλ αυτό το σκούρο.Προτιμώ πιο ανάλαφρα χρώματα Ιωάννα μου.Την καλησπέρα μου και μια ωραία εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ επειδή ξεστόλισα, έριξε μερικές κόκκινες πινελιές στο σαλόνι, για το καλό! Καλό μεσημέρι, πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες,η ανανέωση πάντα χρειάζεται ακόμα και σε μικρέ δόσεις,φίλη μου.Την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. οπως το ειπες...σαν καραμελακια! υπεροχες επιλογες, ειδια τα μαξιλαρια ειναι καταπληκτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσιπαιχνιδιάρικα και χρωματένια...την καλησπέρα μου Ζήνα!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχοι συνδυασμοί. Το ροζ μου άρεσε πολύ με το καφέ αλλά τώρα τελευταία έχω αναθεωρήσει και μ'εχει ενθουσιάσει ο συνδυασμός ροζ-γκρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρεσουν οι αναθεωρήσεις Μαρία μου, αλλιώς δεν θα υπήρχε ενδιαφέρον...και ειδικά σε μια διακόσμηση του σπιτιού και όχι μόνο.Πάντως και με το γκρί ταιριάζει απίστευτα το ρόζ χρώμα....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Ενώ με το σιέλ βγάζει ένα κάπως παιδικό συνδυασμό, με λευκό, γκρι ή και λαχανί το ροζ μου αρέσει σαν συνδυασμός σε μικρές δόσεις στο σπίτι. Και όπως βλέπω από την τελευταία σου φωτο, σε συνδυασμό με λιτό άσπρο-μαύρο βγαζει ένα πολύ σικάτο και μοντέρνο αποτέλεσμα. Πολύ ωραίες προτάσεις Μαρία μου, και ξεχωρίζω το τελευταίο γραφείο και τον γκρι καναπέ. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες επιλογές όπως πάντα Μαρία μου!! Θα μου άρεσαν και τα δυο αυτά χρώματα στον χώρο μου με ανοιχτόχρωμα έπιπλα όπως στις φωτογραφίες. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφες προτάσεις Μαρία μου!!! Με κέρδισαν όλες. Ευχαριστούμε φίλη. Σε φιλώ :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφες προτάσεις Μαρία μου!!! Με κέρδισαν όλες. Ευχαριστούμε φίλη. Σε φιλώ :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομολογώ πως δεν τα συμπάθησα τα χρώματα της Pantone για το 2016 αλλά βλέποντας τις προτάσεις σου λίγο σιέλ θα πήγαινε στα γούστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου