Μέσα στη λάμψη των Χριστουγέννων!

Η μαγεία της διαφάνειας του γυαλιού ,του καθρέπτη,σε συνδυασμό με το design, μπορεί να μας δώσει τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Και επειδή οι γιορτές προκαλούν την διάθεση μας για περισσότερα στολίσματα στο σπιτικό μας,αυτό τον μήνα,σας δίνω δικές μου εικόνες μέσα απο τον προσωπικό μου χώρο.Κλασσικός καθρέπτης σε χρώμα χρυσό στολίζεταi με το ανάλογο στεφάνι που δίνει στυλ και glamour.
Εδω σε κοντινή λήψη για να φαίνεται καλύτερα το στεφάνι που είναι στολισμένο με πέρλες.
Σε αντίθεση απο τον χρυσό καθρέπτη και το στεφάνι,προστέθηκε ένα μικρό τσίγκινο βάζο στο οποίο,έβαλα  φυσικά κλαδια δέντρου και κρέμασα μικρά ξύλινα στολίδια.

Μια γυάλινη θήκη πήρε θέση στο ντεκόρ με ένα μικρό κλαδί απο κουκουνάρια ,χρυσόσκονη για περισσότερη λάμψη και μια σειρά απο χρυσά κουδουνάκια που έφτιαξα μόνη μου.
Η διακόσμηση παραπέμπει σε εορταστικό και χαρούμενο κλίμα,μιας οι γιορτές πλησιάζουν και σίγουρα μας αλλάζουν την διάθεση προς το καλύτερο.










Σχόλια

  1. Τη όμορφη μικρή γωνιά Μαρία μου!!! Είναι υπέροχη, γιορτινή και σουπερ glamourous!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μικρή γωνίτσα στολισμένη δίνει μια ζεστασιά στο χώρο και τον κάνει πιο φωτεινό Ίριδα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αυτές οι γιορτές βγάζουν τον καλύτερο εαυτό μας στα πάντα Μαράκι μου.Λάμψη και πέρλα λοιπόν και στην διακόσμηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάμψη και πέρλα σαν τίτλος μου φαίνεται Χριστίνα μου,όπως μου το έγραψες...απλά ταίριασε στη διακόσμηση του δωματίου τόσο καλά που πράγματι έδωσε μια φωτεινότητα παραπ΄πανω...φιθλάκια!

      Διαγραφή
  3. Σαν αρχοντοπούλα! Μα όλα σου είναι τόσο πριγκιπικά! Κουκλίστικο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινούλα μου,μάρέσουν πολλά στυλ διακόσμησης και μάλιστα πολύ συχνά κάνω και κάποιες μικροαλλαγές.Τώρα αυτή την περίοδο το συγκεκριμένο δωμάτιο το ήθελα πιο λαμπερό...φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση, Μαρία μου !!! Τέλεια η ιδέα με τις πέρλες στο στεφάνι και εξίσου όμορφη η σύνθεση στο τσίγκινο βάζο και το γυάλινο κουτί!!! Ο χώρος σου είναι φανταστικός και με ξεχωριστό στυλ!!! Πολλά φιλιά και καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα γενναίο "πάντρεμα"με αυτά τα διακοσμητικά που είχα στο σπίτι ,έφερε αυτό το αποτέλεσμα Ιωάννα μουπολλά φιλάκια και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  5. Μαρία ,έκανες μια υπέροχη χριστουγεννιάτικη σύνθεση , χρησιμοποιώντας τα φυσικά απλά υλικά να μοιάζουν λαμπερά και μοναδικά μέσα από την λάμψη του καταπληκτικού καθρέφτη !Λάτρεψα τα κουδουνάκια σου . Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλη η ιστορία παο εκεί ξεκίνησε απο τον καθρέπτη που έδωσε αυτή την ιδιαίτερη λάμψη σ'όλο το χώρο του δωματίου...σ'ευχαριστώ και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη η γωνιά σου Μαρία μου! Μου αρέσει πολύ το γυάλινο κουτί με τα κουκουάρια αλλά και το βάζο με τα κλαδιά! Πολύ ρούστικ σικ όλος ο συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαιρούλα μου,ένα ιδιαίτερο στυλ με ανάσες λάμψης και glamorous....φιλάκια πολλά και σ'ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφος ο καθρέφτης!!! Η γωνιά έγινε υπέροχη ρομαντική και με δόσεις vintage!! Το στυλ μου!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο καθρέπτης χρονολογείται απο το 1986 ....τόσα χρόνια και όμως κρατάει "γερά" ακόμα Ελεάνα μου....είναι τόσο vintage και ρομαντικός....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτικός ο καθρέφτης, αλλά και η γιορτινή διακόσμηση Μαρία!!! Μας έδωσες για άλλη μια φορά, υπέροχες ιδέες, σ' ευχαριστούμε!
    Πολλά φιλιά, φίλη! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές,νομίζω ότι όλο και πιο λαμπερό θα θέλουμε το σπίτι μας,άλλωστε αποπνέει κύματα αισιοδοξίας το χαρούμενο περιβάλλον...σας ευχαριστώ κορίτσια και φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο, στυλάτο, ζεστό!! Καλημέρα και καλές γιορτές εύχομαι!!Θα σε επισκέπτομαι συχνά. Ωραίο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που πέρασες απο εδω,ελπιζω να τα λέμε....την καλησπέρα μου και καλές γιορτές και σ'εσεένα!

      Διαγραφή
  10. Πολύ γκλάμουρους η διακόσμηση με χρυσές νότες!! Λάτρεψα το στεφανάκι είναι πολύ πολύ όμορφο!! Πολλά φιλιά Μαίρη μου, την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιό μενα το στεφανάκι αλλά έδωσε την πινελιά του στο χώρο Αθηνά μου.Την καλησπέρα μου και πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία η διακόσμηση με χρυσό και ο καθρέφτης με το στεφανάκι πανέμορφος!!
    Καλό βράδυ Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλα Κική μου,σ'ευχαριστώ και σου εύχομαι καλές γιορτές...!

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου, πολύ ωραία η διακόσμησή σου, μου αρέσει που είναι με πράγματα και υλικά που έχουμε ήδη σπίτι!Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά καιρούς πρέπει να ανανεώνουμε το στυλ του σπιτιού,ακόμα και με πράγματα που νομίζουμε ότι δεν μας κάνουν πια.Κάποια στιγμή έρχεται η ώρα τους για να φανούν στη διακόσμηση Και εγω σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση σου!

      Διαγραφή
  13. Μαρία μου τι όμορφη γωνιά δημιούργησες!! Πολύ ωραίος ο καθρέφτης και τον ανέδειξες ακόμη πιο πολύ με το στεφάνι και όλα τα διακοσμητικά!! Πανέμορφα όλα και τόσα γιορτινά!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι γιορτές θέλουν φωτεινότητα και αισθητική στο χώρο για να φαίνονται τα πράγματα ακόμα καλύτερα Θάλεια μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφη γωνιά Μαρία! Μου αρέσει πολύ που το έσπασες και με το μεταλλικό βάζο! Φοβερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου