Μια μετακόμηση στο ιστολόγιο της Ελεάνας!

Μια πρόταση μετακόμισης ,στο ιστολόγιο της "myhomemymemories" απο την φίλη μας και blogger Ελεάνα που πραγματικά το χάρηκα όταν έγινε.Χάρηκα γιατί είναι η πρώτη φορά που κάποιος μου έδωσε ένα βήμα παραπάνω.Την ευχαριστώ πολύ γι'αυτη την κίνηση που έκανε,και το εννοώ αληθινά γιατί μέσα απ'αυτο τον υπέροχο χώρο της διακόσμησης υπάρχουν πάρα πολλά αξιόλογα ιστολόγια που σίγουρα,έχουν να δείξουν τις δημιουργίες τους και τις απόψεις τους στη διακόσμηση. Η Ελεάνα είναι ένα άτομο πρόσχαρο και ανοιχτό που με ιδιαίτερο χειρισμό στο λόγο, όλα τα κάνει να φαίνονται καλύτερα.Για όσους ενδιαφέρονται να επισκεφτούν το ιστολόγιο της θα την βρείτε στο myhomemymemories  ΕΔΩ .
Στο ιστολόγιο της θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις αλλά και ιδέες,και σίγουρα θα σας αρέσει να την διαβάζετε.Εμένα έτσι με κέρδισε!

Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Ιριδα μου τι καλά που πέρασες απο εδω. Σ'ευχαριστώ πολύ και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσουν τα απλά υλικά στις κατασκευές,οπότε μπορείς να δείς τι σκαρώσαμε με την Ελεάνα...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Σε είδα και στης Ελεάνας.... είναι καταπληκτικές οι ιδέες σου !!!
    Μπράβο σου και ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες !!
    Είναι πολύτιμες γι αυτές τις μέρες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ιστολόγιο της Ελεάνας έχεις πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις για τα Χριστούγεννα.Εγω έδωσα μια μικρή πινελιά και την ευχαριστώ για την πρόταση της Ράνια μου.Σου εύχομαι καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  3. Καιρο ειχα να περσα και βλεπω ποσο ωραιες Χριστουγενιατιες ιδέες μας προτεινεις με τα αστερακια σου.. μΕ τον καθρεφτη σου και και με αλλα που έχω χασει εδώ...τα πήρα με την σειρα οπως καταλβες Μαρία μου..απλα και πανεμορφα όλα οπως και τα ξυλινα ελαφακια με τα πουγκακια φιλη μου.....να περνας ομορφα οτι και να κάνεις καλη κυριακη να έχεις φιλάκιαααα... !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ρούλα μου που πέρασες και απο εδω,να έχεις καλή συνέχεια και σου εύχομαι καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  4. Ωραια πραγματα! Συνεργασιες! Παω να δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μας βγήκε τελικά μια ωραία συνεργασία με την Ελεάνα...φιλιά Σοφία μου!

      Διαγραφή
  5. Ωραια πραγματα! Συνεργασιες! Παω να δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ είδα τι όμορφα πράγματα έκανες στην Ελεάνα και ήρθα να σου πω μπράβο!!Πολλά φιλάκια Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ,Λίλια μου και εγω σ'ευχαριστώ που πέρασες απο εδω....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πάω να δω γιατί μάλλον το έχασα :))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου, ξωτικό όμορφο και ταλαντούχο, εγώ μόλις ήρθε από την Ελεάνα, κι ήρθα να σου πω πόσο θαύμασα τις υπέροχες δημιουργίες σου! Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ πολύ-πολύ που σουάρεσαν και σου εύχομαι καλές γιορτές...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Χαιρετίζω το ήσυχο ξωτικό όπως σε χαρακτήρισε η Ελεάνα! Και πολύ ταλαντούχο θα έλεγα εγώ, πάντα με καλαίσθητες προτάσεις και κατασκευές! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία κέδισα τον τίτλο του ήσυχου ξωτικού,απο την Ελεάνα.Σ'ευχαριστώ Χριστίνα μου αλλά και εσύ πρωτοπορείς σε ιδέες και κατασκευές σ'ότι και αν κάνεις...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Ξύπνησε και η Ελεάνα και ήρθε!!! χαχαχα Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Τα πακετάκια σου ήταν όντως υπέροχα και αυτό το ελάφι με τη χρυσόσκονη το λάτρεψα!! Εκτός από ήσυχο ξωτικό θα προσθέσω και ρομαντικό!!! ;)
    Σε ευχαριστώ που δέχτηκες να συμμετέχεις!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ελαφάκι ήταν 2 κομμάτια που βρήκα στην αγορά.Το ένα το "μασούλησε"η Μπέλλα(το σκυλάκι μου) και το άλλο στολίστικε με την χρυσόσκονη που του έβαλα.Σ'ευχαριστώ πολύ που με προσκάλεσες και επιφυλλάσομαι...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Καλέ τι όμορφα πράγματα μας έφτιαξες πάλι! Πάω βόλτα στην Ελεάνα να δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερινούλα μου μια βόλτα ,γενικότερα μας κάνει καλό.Σ'ευχαριστώ που πέρασες απο εδω...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου