Χριστούγεννα με γιορτινή νότα στη διακόσμηση!

Χριστουγεννιάτικες πινελιές διακόσμησης  στο σπίτι μου,δίνουν την γιορτινή νότα χαράς και κατάνυξης....δείτε τις εικόνες που ακολουθούν...



Μέσα απο τον χώρο του σπιτιού μου,εικόνες που συνθέτουν την  Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση...
Ένας δίσκος στολισμένος με τα αγαπημένα μου ελαφάκια,που πρωταγωνίστησαν φέτος σε πολλά σημεία του σπιτιού μου.
Με τα φώτα κλειστά,και με το αχνό φώς των κεριών ,ο χώρος μεταμορφώνεται και δίνει αυτή την ζεστασιά των Χριστουγέννων.

Καλά Χριστούγεννα!!!!!!!!



Σχόλια

  1. Υπέροχο παραμυθένιο σκηνικό έστησες Μαρία μου. Καλά Χριστούγεννα για σένα και τους δικούς σου ανθρώπους με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λίγη καθυστέρηση στην απάντηση μου Χριστίνα μου αλλά όπως καταλαβαίνεις οι γιορτές έχουν,ένα θεματάκι με τον χρόνο.Σου εύχομαι καλή χρονιά και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Μαρία μου με αγαπη παντου να περασεις με τους αγαπημενους σου υπεροχη η διακοσμηση σου... φιλη μου .. Καλες γιορτες να έχεις.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου καλή χρόνιά σου εύχομαι με υγεία και πολύ αγάπη...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα όλα!
    Χρόνια πολλά και καλά!
    Με υγεία και γαλήνη εύχομαι :))
    Πολλά φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου χρόνια πολλά και καλή χρονιά για όλους μας...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες, παραμυθένιες εικόνες Μαρία μου!! Χαρούμενα, ευτυχισμένα Χριστούγεννα με αγάπη και υγεία για όλους σας!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά,θάλλεια μου και πάντα υγεία και αγάπη για όλους μας...φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ μου αρέσουν οι στολισμένες γωνιές σου Μαρία μου! Ειδικά τα γυάλινα ελαφάκια τα λάτρεψα! Καλές γιορτές και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ελαφάκια φέτος ήταν η μασκότ των γιορτών και αυτό γιατί τα αγαπάω σαν ζωάκια πολύ.Καλή χρονιά και χαρούμενες ειδήσεις Μαιρούλα μου στη ζωή μας!

      Διαγραφή
  6. Αυτές οι εικόνες σε ταξιδεύουν! Καταπληκτικό γιορτινό σκηνικό έστησες! Δεν σου κάνει καρδιά να φεύγεις από αυτό το σπίτι! Καλή Πρωτοχρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ-πολύ για το ωραίο σου σχόλιο και θα σου ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία στο σπιτικό σου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Μαρία μου,εύχομαι η καινούργια χρονιά μόνο χαμόγελα να σου φέρει!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά! Αγάπη, χαρά, ειρήνη, ευαισθησία, προσφορά μα πάνω από όλα υγεία και ευτυχία! Χρόνια Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη η φετινή σου διακόσμηση Μαρία μου! Απόλαυσα την κάθε γωνιά!
    Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου