Λευκές Χριστουγεννιάτικες πινελιές στη διακόσμηση!

Η γιορτινή διακόσμηση που πα επιλέξετε για τα Χριστούγεννα,μπορεί να είναι όσο απλή θέλετε και φυσικά στην χρωματική παλέτα που σας αρέσει,και με χαμηλό κόστος.
Μικρά δεντράκια στο πράσινο χρώμα,ή λευκό, γυάλινα βάζα με ένα απλό και μιρό κλαδάκι, μπάλλες μικρές και σκόρπιες τονίζουν την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση σ'όποιο σημείο και αν τα τοποθετήσετε.
Αν θέλετε να έχετε μια πιο σοφιστικέ και απλή διακόσμηση στο σπίτι σας μπορείτε να επιλέξετε το λευκό ,που εύκολα θα το συνδυάσετε με φυσικά υλικά.Είναι οι λεπτομέρειες που θα κάνουν την διαφορά.
Πακέτα δώρων με σπάγγο δεμένα ένα λεπτό κλαδάκι δέντρου και ένα λευκό στολίδι θα δώσουν ένα ξεχωριστό πακέτο δώρου.Επίσης πλεχτά λευκά στολίδια,ή ακόμα και ξύλινα,μπάλλες φωτάκια,διακοσμούν και δίνουν την καθαρότητα του λευκού στο χώρο σας.
Ακόμα το λευκό,έχει πολλές δυνατότητες συνδυασμού,όπως με τα μεταλλικά στοιχεία,που είναι λίγο πιο ρομαντικά,αλλά τόσο εντυπωσιακά.Εσείς θα βάζατε λευκό χρώμα στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση;




Σχόλια

  1. Πόσο διαφορετικές αλλά πανέμορφες προτάσεις!
    Να'σαι καλά!
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι προτάσεις που δίνουν χαρούμενο και ανάλφρο χριστουγεννιάτικο ντεκόρ, Αριστέα μου...σ'ευχαριστώ και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  2. Φανταστικές επιλογές Μαρία μου!!! Νομίζω τα θέλω όλα ...!!! Το λευκό ταιριάζει τόσο με την Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!!! Πολλά φιλιά!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λευκό είναι η βασική παλέτα για οποιδήποτε διακόσμηση Ιωάννα μου...το λατρεύω...φιλάκια και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω λευκές πινελιές !!! Πολύ όμορφες επιλογές Μαίρη μου!! Πολλά φιλιά καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ λευκό είναι δίνει αρχοντιά στο χώρο Αθηνά μου,ακόμα και με λίγες πινελιές...φιλάκια και καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Μ'αρέσει πολύ αυτό το λευκό. Ευχαριστώ για τις προτάσεις που ομορφαίνουν το χώρο μας.
    Καλές γιορτές να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά όπου και αν βάλεις λευκό θα ξεχωρίσει.Σ'ευχαριστώ και εγω και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  5. Εγώ το έβαλα το λευκό φέτος στην χριστουγεννιάτικη διακόσμηση Μαρία μου και μου αρέσει τόοοοοοοοοοοοοσο πολύ! Όμορφες επιλογές ανάλογες της εκλεπτυσμένης αισθητικής σου. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα στο ιστολόγιο σου και είναι όλα τόσο όμορφα και ιδιαίτερα διακοσμημένα Χριστίνα μου....φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Πόσες όμορφες ιδέες Μαρία μου! Μου αρέσει γενικά το λευκό στη διακόσμηση και τα Χριστούγεννα πιστεύω ότι δίνει ένα σικ τόνο στο σκηνικό! Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι που το κάνει και ξεχωρίζει στο εορταστικό περιβάλλον,να προσθέσεις λευκές πινελιές...τι πιο ωραίο;....καλές γιορτές σ'όλους μας!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου Μαρία μου!!! Φυσικά και θα βάζαμε λευκό, και μάλιστα έχει και το σπίτι μου αρκετά λλλλλευκά στοιχεία στη διακόσμησή του τη χριστουγεννιάτικη! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λευκό είναι τόσο εκλεπτυσμένο και ένας μεγάλος καμβάς για να το συνδυάσεις με οτιδήποτε άλλο χρώμα Βέρα μου...φιλάκια πολλά και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες προτάσεις Μαρία μου! Και το πράσινο ταιριάζει γάντι με το λευκό!
    Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερίνα μου,είναι ωραίος συνδυασμός το λευκό με το πράσινο....καλές γιορτές και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου