Ελαφάκια και δεντράκια στη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!

Η γιορτή των Χριστουγέννων,είναι μια σημαντική περίοδος στη ζωή μας.Πλησιάζοντας όλο και πιο πολύ καταλαβαίνουμε όλοι μας ,ότι στολίζοντας το σπιτικό μας,χαιρόμαστε που το βλέπουμε έτσι λαμπερό φωτεινό ,με ξεχωριστές μυρωδιές, απο τα παραδοσιακά μας γλυκά και έτσι αισθανόμαστε όλο και πιο γεμάτοι.
Το σημαντικό είναι ,όμως οτι  όταν η ψυχή μας φωτίζεται απο αγάπη γι'αυτές τις άγιες ημέρες, φωτίζεται το "σύμπαν",έτσι λέω εγω. Μια ανάρτηση ακόμα για το τελικό αποτέλεσμα της όλης διακόσμησης στο σπίτι μου.Όπως θα έχετε ήδη δεί σε προηγούμενη ανάρτηση,είχα φτιάξει ένα κλαδί απο πεύκο και τα στολίδια του απο πολυμερικό πηλό.
Αυτό που συμπλήρωσα τελευταία στιγμή, είναι ξύλινα  στολίδια, απο ξύλο στο μαύρο χρώμα,που ειναι μικρά ελατάκια και ελαφάκια.
Επίσης πρόσθεσα και μια καινούργια εκτύπωση,ένα καρουδένιο ελαφάκι που νομίζω ότι κάνει αντίθεση με την υπόλοιπη διακόσμηση.
Φωτάκια λευκά,ανακατεμένα με τα κουκουνάρια φωτίζουν το κλαδί....
...ένα μικρό στολίδι απο μικρά ξυλαράκια,δεμένο με σπάγγο και 2 χαντρούλες,που έφτιαξα ...
...ακόμα δύο απλά βάζα,που έγιναν κηροπήγια,αφού πρόσθεσα ένα λεπτό σύρμα και πέρασα ξύλινες χαντρούλες....
...μια πετσέτα κουζίνας,που έγινες μαξιλάρι γιατί μου άρεσε πολύ το θέμα που είχε...
...και τέλος σ'ένα ράφι προστέθηκε μια ακόμα εκτύπωση με το ελαφάκι να ποζάρει χαριτωμένα,και δύο στρατιωτάκια να το φυλάσσουν...

Εύχομαι σ'όλους σας να έχετε καλές γιορτές!

























Σχόλια

  1. Μ ατεσει!!!!! Σημερα θα στολισω κι εγω και θα σε αντιγραψω σε μια δυο γωνιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου,ελεύθερα ,άλλωστε γι'αυτό το λόγο κάνουμε τις αναρτήσεις.Δίνουμε την ευκαιρία να βλέπουν όλοι και να κάνουν κάτι ανάλογο ή όπως τους αρέσει...φιλάκια πολλά και καλό στόλισμα!

      Διαγραφή
  2. Μ ατεσει!!!!! Σημερα θα στολισω κι εγω και θα σε αντιγραψω σε μια δυο γωνιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου το αποτέλεσμα εντυπωσιακό ! Τα τρία βασικά χρώματα ,καφέ του κλαδιού ,το άσπρο και το μαύρο σε πλήρη αισθητική αρμονία !Καλή συνέχεια !Τα στρατιωτάκια μου άρεσαν πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι είναι μέσα απο την φύση έχει μια χρωματική αρμονία στο αποτέλεσμα...συμφωνώ μαζί σου κορίτσι μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία που τα στόλισες Μαρία μου...εύχομαι να απολαύσεις αυτές τις γιορτές που είναι μοναδικές πράγματι...και του χρόνου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι μπορώ καλύτερο το κάνω για να έχει η οικογένεια μου ένα ευχάριστο περιβάλλον Λίλια μου...σ'ευχαριστώ και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Με απλα απο την φύση πραγματα εκανες τελεια τους Χριστουγενιατικους συνδιασμους σου Μαρία μου υπέροχος στολισμος και του χρονου να είσαι καλα να τα πουμε ε; φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να με πάρεις όποτε έχεις διαθέσιμο χρόνο Ρούλα μου....σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου και να είσαι και εσύ καλά!

      Διαγραφή
  6. Τί όμορφα που τα συνδύασες Μαίρη μου!! Μπράβο σου!! Ξέρεις και εγώ αγαπώ πολύ τα ζωάκια του δάσους! Πολλά φιλιά, την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλός και εύκολος συνδυασμός με πρωταγωνιστές τα αγαπημένα μου ελαφάκια Αθηνά μου....σ'ευχαριστώ πολύ και φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Μια γλύκα τα ελαφάκια σου Μαρία μου! Και αυτό της εκτύπωσης μου άρεσε πολύ γιατί κάνει την αντίθεση με τα ζεστά χρώματα των Χριστουγέννων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα Μαρία μου! Και η πρώην πετσέτα-νυν μαξιλάρι, σούπερ!!!! Καλές Γιορτές :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη και "ζεστή" διακόσμηση! Και του χρόνου να ξαναστολίσεις τέτοιες ομορφιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου