Χριστουγεννιάτικα δέντρα απο φυσικό ξύλο!

Χριστουγεννιάτικα δέντρα απο φυσικό ξύλο,είναι η άλλη εναλλακτική λύση για την διακόσμηση. Απλά κομμάτια απο ξύλο κομμένα σε διάφορες διαστάσεις,έγιναν ένα μικρό χριστουγεννιάτικο δεντράκι που φωτίζεται με μικρά λαμπιόνια.

Μια εναλλακτική 
ιδέα, για όσους θέλουν να στολίσουν τον χώρο τους απο φυσικό ξύλο,είτε είναι κλαδιά απο δέντρο,ή κομμάτια απο παλέτες.Εύκολες και ανέξοδες λύσεις που θα δώσουν την χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα στο σπίτι σας.
Υπάρχουν αρκετές εκδοχές,ώστε να υλοποιήσετε την κατασκευή που σας αρέσει και ταιριάζει στο χώρο σας.
Μια παλέτα στολίζει με απλότητα  το χώρο και  με ξύλινα διακοσμητικά στοιχεία.Μπορείτε επίσης να φτιάξετε μια ξύλινη επιφάνεια την οποία θα στερεώσετε στον τοίχο,όπου θα τοποθετήσετε τα αγαπημένα σας στολίδια.Μια διακόσμηση πιο κοντά στη φύση και με περισσότερο στυλ.
Όλα είναι φτιαγμένα απο ξύλο,που δίνει την ζεστασιά και θαλπωρή στη διακόσμηση του χώρου.
Το δεντράκι ,δείχνει τόσο όμορφο μέσα απο την απλότητα του!


Σχόλια

  1. Αυτά τα natural crafts ειναι συγκλονιστικά. Έχω κάνει 2 τέτοια δεντράκια με ξύλα και είναι κατα 2 πανέμορφα Μαρία μου. Μας μάζεψες υπέροχο υλικό για να χαζέψουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξυπνήσει η οικολογική μας συνείδηση Λίλια μου και να μας δώσει,ωραίες απλές διακοσμητικές ιδέες για την εποχή των Χριστουγέννων....γιατί όχι;σ'ευχαριστώ και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα!!!!!!!!!!!! Πρέπει να φτιάξω ένα...
    Καλό βράδυ κι ευχαριστούμε για την ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραια οικολογικη προταση και με εξαιρετικη αισθητικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι είναι μέσα απο την φύση έχει μεγαλειώδη αισθητική,κάπως έτσι το βλέπω εγώ Σοφία μου

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα όλα τα δεντράκια, δεν ξέραμε πού να πρωτοκοιτάξουμε Μαρία! Καταπληκτικές ιδέες, όπως χαριτωμένα και τα ξύλινα διακοσμητικά που τα συνοδεύουν! Λατρέψαμε τα σπιτάκια και το αλογάκι!!!
    Πολλά φιλιά, φίλη, την καλημέρα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και εγώ κορίτσια,ότι τα ξύλινα διακοσμητικά είναι πολύ όμορφα και ταιριάζουν με το υπόλοιπο ντεκόρ...φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Τόσο καλόγουστα που είναι !! Μου άρεσαν όλα! Και ταιριάζουν πολύ με το σπίτι μας! Χμμμμ Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το χμμμμ,να υποψιαστώ Αθηνά μου ότι έχεις μπεί σε σκέψεις...πάντως χαίρομαι που σου άρεσαν...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Το σκεφτόμασταν πέρυσι να κάνουμε κάτι παρόμοιο με ξύλα αλλά τελικά μας κέρδισε ο καμβάς. Μπορεί φέτος να το προσπαθήσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε αλλάγή φέρνει μια άλλη νότα στο χώρο Μαρία μου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα χρωματα! Τα σκεφτομαι πολυ τα ξυλαρακια για το φετινο μου δεντρακι! Μπράβο πολύ ωράιο ποστ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά ξυλαράκια ή κλαδιά απο δέντρο, θα δώσουν μια καινούργια νότα στο χριστουγεννιάτικο ντεκόρ...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Δεν μπορώ να απορρίψω κανένα! Πολύ όμορφα Μαρία! Αν και είμαι τόσο Χριστουγεννόπληκτη που μου αρέσουν όλα τα δεντράκια..τα ξύλινα δίνουν ζεστασιά στο χώρο! Υπέροχες προτάσεις για ακόμα μια φορά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γιορτή των Χριστουγέννων,δίνει πολλές δυνατότητες στη διακόσμηση κάθε σπιτιού Νατάσα μου,οπότε όλα είναι ωραία...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  9. λατρευω το rustic στυλακι τα Χριστουγεννα, αν και δεν το εχω υιοθετησει ακομα. αλλα καθε πινελια τετοια που επελξες ειναι απιστευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξύλο,κατεργασμένο ή όχι προσδίδει αυτή την ζεστασιά των Χριστουγέννων,και ιδιαίτερα αν το σπίτι βρίσκεται στην ύπαιθρο ή σε βουνό κοντα Ζήνα μου....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Όλα τόσο απλά & όμορφα! Το ξύλο δίνει μια αίσθηση ζεστασιάς και μαζί με τα φωτάκια --ακόμη περισσότερο. Υπέροχες οι ιδέες σου! :)
    Καλές δημιουργικές μέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι ξύλο και φωτάκια μια άλλη οπτική,όπως το είπες ακριβώς έχει την αίσθηση της ζεστασιάς....σ'ευχαριστώ και να έχεις ένα καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Μαρία εγώ φτιάχνω μια ενδιάμεση, δική μου εκδοχή κάθε χρόνο: πάνω σ' έναν καμβά, με φωτάκια
    δες εδώ:
    http://princess-airis.blogspot.gr/2013/12/blog-post_4.html

    έχω κι άλλα λινκς ..αυτό βρήκα πρόχειρο!

    Πολύ ωραίες και οι δικές σου ιδέες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόλις το είδα Άρια και μου αρέσει και αυτή η εκδοχή της πλάτης απο καμβά....ακόμα πιο εύκολο και πρακτικό.... το μετακινείς όπου θέλεις με μεγάλη ευκολία....όσο για τα λαμπιόνια σου το φώτισαν και του έδωσαν αυτή την ξεχωριστή γιορτινή όψη...σ'ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες....φιλάκια μια ωραία κυριακάτικη καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς. Άσε που βάζω φωτάκια με μπαταρίες, επομένως δεν χρειάζομαι καλώδια και πρίζες!
      Να με λες Αριστέα :))) ( το airis είναι ...καλλιτεχνικό , είπε το ψώνιο και μετά λιποθύμησε! ☺)

      Διαγραφή
  13. Οκ Αριστέα μου,που σου φόρεσα καινούργια "ΒΑΠΤΙΣΤΙΚΆ¨....έχω και εγώ αυτά τα φωτάκια με μπαταρίες και έχω κάνει χριστουγεννιάτικη δημιουργία,μπορείς να την βρείς στο mary...gr http://maryfashionbeauty.blogspot.gr/2014/11/blog-post_16.html Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ομορφες ιδέες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φανταστικά! Είχα φτιάξει πέρσι ;ένα για την ανταλλαγή δώρων της Ζήνας! Λογικά θα το παρουσιάσω κ φέτος στο blog! Όλες οι προτάσεις σου όμως είναι αξιοζήλευτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έφτιαξα και εγώ πέρυσι ένα μικρό εναλλακτικό δεντράκι σε καδράκι αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν μου έφτασε μόνο εκείνο και έβαλα και κανονικό! :)) Όμως μου άρεσε πάρα πολύ το αποτέλεσμα και θα έφτιαχνα μετά χαράς ένα μεγαλύτερο, σαν αυτά που μας δείχνεις, για να στολίσω μία ακόμη γωνιά του σπιτιού μου! Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι πανέμορφο όλα και πόσο μου αρέσουν τα θαλασσόξυλα και τα φυσικά υλικά!!! Πραγματικά δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις!!! Πολλή όμορφη ανάρτηση, Μαρία μου!!! Πολλά φιλιά!!! Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πράγματι οι ιδέες είναι απεριόριστες, φαντασία μόνο να 'χει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχες όλες οι ιδέες!! Μου αρέσει πολύ το φυσικό ξύλο στη διακόσμηση!! Φιλάκια πολλά Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου