Άσπρο,μαύρο και ασημί πρωταγωνιστούν στην Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!

Φέτος ξεκίνησα όλες τις Χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες με μινιμαλιστική διάθεση.
Ήθελα μια αλλαγή και κάτι πιο απλό στη διακόσμηση του σπιτιού.


Επέλεξα να στολίσω μικρές γωνίες, με διαφορετικά χρώματα που στο σύνολο θα ταίριαζαν μεταξύ τους.

Αλλά ας ξεκινήσουμε σήμερα με τα χρώματα άσπρο,μαύρο και ασημί που θα πρωταγωνιστήσουν σε Χριστουγεννιάτικες συνθέσεις όπως αυτές που θα δείτε παρακάτω.Αρχικά πήρα χαρτόνια σε μαύρο χρώμα και ένα μαρκαδοράκι στο ασημί. Μ'αυτό τον τρόπο σχεδίασα πάνω στο μαύρο φόντο του χαρτονιού,το κεφάλι ελαφιού με ασημένιο μαρκαδόρο.Το έβαλα σε μια κορνίζα συμπληρώνοντας στο ντεκόρ ένα κρυστάλλινο ποτήρι που γίνεται και ρεσώ τοποθετώντας ένα κεράκι. Δύο διακοσμητικές φιγούρες ελάφια στο διάφανο και ασημί χρώμα μια άσπρη χριστουγεννιάτικη μπάλλα και τα μικρά ετικετάκια δώρων που επιμελώς τα έφτιαξα. Με απλές πινελιές σ'αυτά τα πολύ ωραία χρώματα μπορείτε να δημιουργήσετε ωραίες συνθέσεις,μοντέρνες και ασυνήθιστες.

Στη συνέχεια μετά απο μια μεγάλη "βόλτα στο pinterest και ψάξιμο βρήκα εκτυπώσιμα καρτελάκια free και έτσι μπόρεσα να τα κόψω στο μέγεθος που ήθελα για να τα περάσω στις συσκευασίες δώρων που θα χρειαστώ τα Χριστούγεννα.Ένας πολύ απλός και εύκολος τρόπος για να δώσετε το στίγμα σας στα δώρα που θα κάνετε.Συμπλήρωσα και μια μαυρή κορδέλα δαντελίτσα που θα κάνει πιο in το κουτί δώρου.Εσείς θα κάνατε κάτι ανάλογο; Σας αρέσουν οι ιδέες μου;



















Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω ένα ελαφάκι;ή καλύτερα έλα εδω να σου δώσω περισσότερα φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. HOHOHO!!! Και εμένα μου αρέσουν πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφες επιλογές, Μαρία μου!!! Και το ελαφάκι το έφτιαξες υπέροχο και οι ετικέτες που διάλεξες είναι πανέμορφες και συνδυάζονται τέλεια με το όλο concept!!! Τελικά το ασπρόμαυρο μου αρέσει πολύ για τα Χριστούγεννα και η δική σου πρόταση είναι πολύ πολύ μίνιμαλ και σικ.. !!! Πολλά φιλιά και καλές γιορτινές ετοιμασίες!!! Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι διαφορετικό ήθελα φέτος Ιωάννα μου,πιο λιτό και απέριττο έτσι προτίμησα χρώματα ασυνήθιστα αλλά εμένα στο χώρο μου ταίριασαν πολύ .Σ'ευχαριστώ και εσύ να είσαι καλά φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Πάντα κομψές οι επιλογές σου Μαρία μου! Και του χρόνου με υγεία και χαρά! Τα ελαφάκια είναι τόσο όμορφα και ντελικάτα πλάσματα που γίνονται πάντα το καλύτερο θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μασκότ του χειμώνα τα ελαφάκια και περισσότερο τις γιορτινές μέρες Χριστίνα μου...φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες επιλογές Μαρία! Άκρως σικ συνδυασμός και για τις γιορτές. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυστηρή λίγο η επιλογή χρωμάτων αλλά στο σύνολο δείχνει εντελώς διαφορετικά Δήμητρα μου...καλό μήνα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα όλα όπως πάντα! Το ασημί και το λευκό θα κυριαρχήσει και σε μένα, το μαύρο το είχα πέρυσι. Όλα πανέμορφα γιατί έχεις το χάρισμα να δίνεις μια σικάτη εικόνα σε ότι καταπιαστείς! Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγα πράγματα για φέτος Χριστινούλα μου,αλλά πιστεύω ότι και αυτά είναι αρκετά για μένα καλό μήνα και πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Αγαπώ μαύρο και μίνιμαλ !! Πέρισυ ήταν παντού στο σπίτι!! Το ελάφι είναι πολύ καλή ιδέα και έγινε φανταστικό !! Πολλά φιλιά και ευχές για καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελάφι ήταν πολύ εύκολο στην ζωγραφική του και δεν μου πήρε πολύ χρόνο Αθηνά μου σ'ευχαριστώ και καλό μήνα με ωραίες συνταγές!!!

      Διαγραφή
  8. Και οι ιδέες και τα χρώματα και το minimal στη διακόσμηση μου άρεσαν πολύ Μαρία! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ, Ελευθερία μου καλό μήνα και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Μ' αρέσουν πάρα πολυ!!! Κι εγω φετος εχω τέτοια διάθεση θέλω να ξεφυγω απο την κλασσική Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση γιαυτο και δεν στόλισα δέντρο! Μάλιστα είχα φτιάξει ετικέτες δώρων σε άσπρομαυρο μάλλον θα τις ανεβάσω σύντομα! καλό μήνα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να δώ και τις δικές σου προτιμήσεις στο ντεκόρ των Χριστουγέννων Ντίνα μου...καλό μήνα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πολύ σικ χρώματα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. λατρεψα τα χρωματα και τα καρτελακια. πολυ cute!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου υπέροχο το ελάφι που έκανες!! Δείχνει πανέμορφο και η όλη σύνθεση με το ρεσώ και τα διακοσμητικά ελαφάκια είναι τέλεια!! Πάρα πολύ όμορφες οι ετικέτες δώρων!! Τέλειες και οι φωτογραφίες σου!! Φιλάκια πολλά και καλές ετοιμασίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Θάλεια μου,προσπάθησα φέτος να κάνω πιο απλά πράγμτα στο χώρο μου....καλές ετοιμασίες και για εσας και φιλάκια στην μαμά και κόρη.Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Μαρία μου υπέροχο το ελάφι που έκανες!! Δείχνει πανέμορφο και η όλη σύνθεση με το ρεσώ και τα διακοσμητικά ελαφάκια είναι τέλεια!! Πάρα πολύ όμορφες οι ετικέτες δώρων!! Τέλειες και οι φωτογραφίες σου!! Φιλάκια πολλά και καλές ετοιμασίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή!Θα ανέβει και στο μπλογκ μου και στο πίντερεστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και το δωράκι σου πανέμορφο και πρωτότυπο αλλά το ελάφι με ξετρέλανε! Τόσο απλό και τόσο όμορφο! Μπράβο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου