Χάρτινη γιρλάντα!

Ο μήνας αυτός αλλά και ο επόμενος είναι γεμάτος με δημιουργικότητα και ιδέες για το στολισμό των Χριστουγέννων. Πολλοί απο εσας θα θέλετε να φτιάξατε πράγματα που σας δίνουν χαρά και κέφι είτε μόνοι σας, είτε με παρέα και ειδικά αν πρόκειται για παιδιά.Το σ/κο είχα παρέα τον Σταύρο,ο οποίος με μεγάλη προθυμία ασχολήθηκε με την δημιουργία μιας χάρτινης γιρλάντας.Απλά πράγματα ,εύκολα που με πολύ ενθουσιασμό ξεκινήσαμε μαζί. Τα υλικά είναι δύο χαρτόνια λεπτά σε ανοιχτά χρώματα ,το ψαλίδι και οι φιγούρες που επιλέξαμε για την γιρλάντα.Ελαφάκι,μπάλα χριστουγεννιάτικη,δεντράκι,αστεράκι .Τέσσερις διαφορετικές φιγούρες,κόπηκαν απο 3 φορές και έτσι κάπως ξεκίνησε η δημιουργία της γιρλάντας.Χρειάστηκε επίσης ένα σχοινί λεπτό για να περάσουμε και τις πολύχρωμες ξύλινες χαντρούλες,σε ίσες αποστάσεις.Προστέθηκαν και μικρές αυτοκόλλητες φιγούρες για περισσότερο παιχίδισμα στη χάρτινη γιρλάντα.Μόλις τελειώσαμε αμέσως την κρεμάσαμε για  να μπορείτε να την δείτε.Βέβαια αυτή η όμορφη γιρλάντα είναι για το παιδικό δωμάτιο που θα στολίσει ο Σταύρος.Μια γιρλάντα που θα δώσει μια χαρούμενη και χρωματιστή νότα!










Σχόλια

  1. Πόσο απλή και χαρούμενη!! Με 2 κινήσεις και έχουμε δώσει χαρά και γιορτηνή διάθεση!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όλα δίνουν χαρά στη ζωή μας,αρκαί να είναι περίπλοκα Λίλια μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσει η γιρλάντα σας! ο μικρός βοηθός έκανε θαύματα! μου αρέσουν επίσης και αυτά τα σπιτάκια ραφάκια που δεν βρίσκω πουθενά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γιρλάντα πήρε λίγο χρόνο παραπάνω,γιατί ήθελε προσεκτικά να κοπούν οι φιγούρες,αλλά ευτυχώς τα καταφέρα με...όσο για τα σπιτάκια και εγω εντελώς τυχαία τα βρήκα σ'ένα κατάστημα...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο Μαρία! Ειδικά για απασχόληση για τα μικρά είναι ότι πρέπει! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι να δημιουργούμε τέτοιου είδους απασχολήσεις για τα μικρά παιδιά και να δημιουργούν συγχρόνως Μαρία μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου είναι υπέροχη! Απλή, εύκολη και με τους καλύτερους βοηθούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μάρθα,πράγματι είχα την καλύτερη βοήθεια...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. μαγικγ γιρλαντα απο τα χερια του μικρου crafter! υπεροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα,ωραία τον χαρακτήρισες....σ'ευχαριστώ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα,ωραία τον χαρακτήρισες....σ'ευχαριστώ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Με απλα και ομορφα υλικα στολίσατε γιορτινα το δωματιο Μαρία μου φαντασία να υπαρχει και τα καταφερνουμε μια χαρα.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις ... φιλακιααααα θα τα πουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είμαστε στο φόρτε μας Ρούλα μου....απο φαντασία πολύ....φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η γιρλάντα αλλά εγώ ενθουσιάστηκα με τα ξύλινα σπιτάκια! Είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Κατερίνα μου και εγω πήρα αυτό τον ενθουσιασμό,όταν τα βρήκα τυχαία στην αγορά....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Έγινε τέλεια ό,τι πρέπει για να κοσμήσει τώρα τις γιορτές το παιδικό δωμάτιο! Πολλά φιλιά, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά για παιδικό δωμάτιο το φτριάξαμε,για να το στολίσει ο μικρός μας,Αθηνά μου...καλό σ/κο!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Υποθέτω πως ο Σταυρός είναι το άλλο εγγονάκι.. :)) Τι όμορφες αναμνήσεις που του φτιάχνεις Μαρία μου!! Σου έχω πει πόσο μου αρέσουν τα στολίδια σου!!! Καταπληκτικά τα σπιτάκια και η γιρλάντα!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακριβώς Ελεάνα μου είναι ο πρώτος και με βοηθάει σ'αυτά,έχεις καλλιτεχνικές ανησυχίες όπως και εγω....σ'ευχαριστώ πολύ και πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφη!Την "κλέβω" για την αντίστροφη μέτρηση!Με ξέχασες αυτή τη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου δεν σε ξέχασα....έχω ίωση και είμαι χάλια σου υπόσχομαι στην επόμενη...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφη!Την "κλέβω" για την αντίστροφη μέτρηση!Με ξέχασες αυτή τη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πολύ υποτιμημένο το χαρτί σαν υλικό και αδίκως! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχεις δίκιο με χαμηλό κόστος και λίγη φαντασία και φυσικά και επιδεξιότητα κάνεις θαύματα Χριστίνα μου...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα τι πανέμορφη και απλή γιρλάντα είναι αυτή; Και πολύ ωραία διακοσμημένη!!! Καλό μήνα.. Το είδα στο πανηγύρι της Δέσποινας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφη γιρλάντα Μαρία μου!! Δείχνει υπέροχη!! Αν κρίνω από τις φωτογραφίες θα έχει γίνει υπέροχο το παιδικό δωμάτιο!! Μπράβο και στον Σταύρο που βοήθησε!! Πολλά φιλάκια σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σούπερ και η γιρλάντα σας αλλα και τα ξύλινα σπιτάκια-ράφια! Καλές Γιορτές Μαρία μου, πάντα με υγεία και χαρά. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου