Κουκουνάρια φωτάκια!

Το θέμα μας σήμερα είναι τα κουκουνάρια πεύκων,που η φύση τόσο απλόχερα μας δίνει και εμείς μπορούμε να κάνουμε διάφορες κατασκευές.Είναι ένα υλικό που έυκολα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και έχει χρονική διάρκεια.
Το μόνο που θα κάνετε είναι να τα μαζέψετε και να αρχίσετε τις κατασκευές σας.Εαν δεν έχετε κοντά σας δένδρα ,τότε μπορείτε να πάρετε απο το εμπόριο,άλλωστε δεν κοστίζουν,και δεν θα χρειαστείτε να τα καθαρίσετε πρώτα.Λοιπόν εγώ θα σας δέιξω σήμερα μια πολύ απλή και εύκολη κατασκευή απο κουκουνάρια.Μάζεψα περίπου 10-12 κουκουνάρια και αφού έκανα την προετοιμασία του καθαρίσματος,δηλαδή τα έπλυνα και τα έβαλα στον φόυρνο για 20-30 λεπτά πάνω σε αλουμινόχαρτο και τα άφησα να "ψηθούν",για να φύγουν τα παράσιτα,έτσι όσα κουκουνάρια ήταν κλειστά ,με την ζεστή θερμοκρασία του φούρνου άνοιξαν.Τα άφησα να κρυώσουν και στην συνέχεια ξεκίνησα την κατασκευή μου.....
Τα υλικά είναι 

  • 10-12 κουκουνάρια
  • Σπάγγος(κουβάρι)
  • Γατζάκια βίδα με κρικάκι.
  • Χρυσόσκονη(κολλα)
  • Φωτάκια(προεραιτικό)
 Εκτέλεση
Παίρνω τα καθαρά κουκουνάρια και απο το πίσω μέρος περνάω την βιδούλα και την στερεώνω καλά.Μόλις τοποθετήσω σ'ολα τις βιδούλες,περνάω τον σπάγγο ανάμεσα απο τον κρίκο και κάνω το ίδιο με τον σπάγγο και με τα φωτάκια.Τα δικά μου είναι κοντή σειρά με μπαταρίες για να έχω την δυνατότητα να τα μετακινώ,όπου θέλω.....Μπορείτε επίσης,αν θέλετε να τους δώσετε περισσότερη λάμψη,βάζοντας τους χρυσόσκονη με την βοήθεια ενός πινέλου και μιας κόλλας.Έτσι λοιπόν με λίγη φαντασία,γίνονται τα πιο όμορφα στολίδια.Δείτε τις εικόνες.... 














Σχόλια

  1. Έγιναν απίθανα Μαρία μου. Και βλέπω και την υπόλοιπη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση που βγάζει τόση ζεστασιά! Εγώ δεν μπήκα ακόμη στο πνεύμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή ή ανάρτηση είναι από πέρυσι τα Χριστουγεννα,Ελευθέρια μου στο blog Mary...gr.Έκανα μια μετακίνηση εδώ γιατί νομίζω ότι σαν κατασκευή είναι τόσο απλή που θα μπορούσε να την κάνει οποιαδήποτε αν του αρέσει.Πάντως δεν βοηθάει και ο καιρός για να μπούμε πραγματικά στο πνεύμα των Χριστουγέννων.Εδώ είμαστε στην Κρήτη με τα κοντομανικα ακόμα τουλάχιστον το πρωί.Φιλακια πολλά και μια καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λατρευω τα κουκουναρια και η ιδεα σου ειναι καταπληκτικη! και εχω καμποσα στο σπιτι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία να κάνεις αρκετές κατασκευές με τα κουκουνάρια....

      Διαγραφή
  4. Μαίρη μου πολύ ωραία η ιδέα σου!! Και πανεύκολη!! Χμμμ μου έδωσες πολύ καλή ιδέα!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'αρέσει Αθηνά μου να σου δίνω ιδέες,πολλά φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  5. Καλά είσαι απίστευτη!!! Έχω μια σακούλα κουκουναρια.. Θα δοκιμάσω να τα καρφώσω αλλά φοβάμαι μη σπάσουν.. είμαι και αγαρμπη χεχε!!! Έγινε πανέμορφη η γιρλάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα ίριδα μου,να πάρεις μικρά βιδάκια που με μια ελαφριά πίεση στο κουκουνάρι θα στερεωθεί και έτσι θα μπορέσεις να κάνεις μια ωραία φωτεινή γιρλάντα....φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Θέλω μια σειρά κουκουνάρια τώρα!!!Έγιναν απίστευτα Μαρία μου, φοβερή ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Ντίνα μου και έχω τόσα πολλά στον κήπο...φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Άλλη μια πανέμορφη χριστουγεννιάτικη κατασκευή! Πόσο όμορφα έγιναν τα κουκουνάρια σου!!! Καλή συνέχεια και φιλιά Μαράκι μου στις κατασκευές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα μου,είμαστε στο ζενίθ των κατασκευών αφού το επιβάλλει η εποχή....φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα και φέτος τα κουκουνιάρια σου Μαρία μου! Άντε να κρυώσει κι ο καιρός να μπούμε σε Χριστουγεννιάτικη διάθεση! Φιλια πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα Δήμητρα μου.....για να κάψουμε ξύλα στο τζάκι θέλει καιρό ακόμα χαχαχα φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Τα κουκουνάρια είναι μια καλή λύση και υπάρχουν άφθονα! Πόσο όμορφα τα έφτιαξες βρε Μαρία μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το must της εποχής τώρα Λίλια μου...κουκουνάρια μέχρι τα γλυκά και φαγητά....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαρία!
    Πάρα πολύ όμορφη και απλή κατασκευή !! Βρίσκω έξυπνο τον τρόπο που επέλεξες να στερεώσεις τα κουκουνάρια στο καλώδιο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλώδιο Αρη είναι με μπαταρίες,οπότε είναι τόσο εύκολο στη μετακίνηση αλλά και στη κατασκευή...σ'ευχαριστώ που πέρασες απ'εδω!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Μαρια μου υπεροχη ιδεα θα εφαρμοστει αμεσα και κουκουναρια εχωψ και γανταζκαι απο την επισκευη της γυψοσανιδας στο WC , Ενα μεγαλο φιλι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλιά και απο εμένα και ευχομαι να κάνεις ωραία την κατασκευή σου!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολυ εξυπνη και όμορφη κατασκευή! Τα κουκουνάρια είδικά τα Χριστούγεννα είναι αγαπημένο μου στοιχείο της διακόσμησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω τα λατρεύω τα κουκουνάρια και δεν μπορώ να φανταστώ Χριστούγεννα χωρίς κάποια σύνθεση μ'αυτά Ντίνα μου!

      Διαγραφή
  13. Πολυ ομορφη ιδεα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Very pretty work!!!!
    Would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το ήθελα πολύ ας γνωριστούμε λοιπόν και σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  15. Μαρία μου είναι πολύ ωραία η γιρλάντα των κουκουναριών!! Θυμάμαι πέρυσι που είχες βάλει τα καρφάκια αλλά φέτος το πήγες και ένα βήμα παραπέρα!! :)) Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο και κάτι κάνουμε κάθε χρόνο Ελεάνα μου τα προχωράμε....φιλι'α!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Εξαιρετική ιδέα, πανέμορφη η γιρλάντα με τα κουκουνάρια,δεν ήξερα ότι πρέπει να τα ψήσουμε πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,ένα ψησιματάκι το χρειάζονται,για να φύγουν τα ζουζούνια απο μέσα...πάντως σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφα και πρωτότυπα Μαρία μου! Δεν έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο ομολογώ και ενθουσιάστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ιδέα που πραγματικά δίνει λύση σ'όσους αγαπούν τα φυσικά στολίδια Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  18. Υπέροχη η γιρλάντα σου και πολύ πρωτότυπη θα έλεγα! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες απο εδώ!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχα!Τα παίρνω για την αντίστροφη μέτρηση!Με ξέχασες αυτή τη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε θυμήθηκα Δέσποινα μου και κοίτα στην ανάρτηση σου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχα! Κομψή διακόσμηση γεμάτη ζεστασιά όμως! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα το φως δίνει μια ζεστασιά στο χώρο και ειδικά αν είναι έτσι φωτάκια που αναβοσβήνουν...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Υπέροχη κατασκευή!!!!υπέροχη διακόσμηση!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δέσποινα...φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  22. Γεια στα χεράκια σου Μαρία μου!!!! Μερακλίδικη δουλειά όχι αστεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φυσικό decor τα κουκουνάρια σου και το ''εύγε'' είναι λίγο για την απλότητα αλλά και την τόση ομορφιά του diy σου.Μπράβο,Μαρία.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχη ιδέα για ρουστίκ και φυσική διακόσμηση. Τώρα, εμένα μου φάνηκε πολύπλοκο να περαστούν τα λαμπάκια, αλλά διαβάζω όλους σας να γράφετε ότι είναι πανεύκολο, οπότε μάλλον η ιδέα μου θα είναι. Θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω κάποια στιγμή. Ευχαριστούμε για την όμορφη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. έλα τώρα και αυτή η κατασκευήείναι απίθανη.. πω πω με έχεις τρλάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απίθανη κατασκευή Μαρία μου!! Δείχνουν υπέροχα και δίνουν ζεστασιά στον χώρο!! Μπράβο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου