Λιτό και απέριττο χριστουγεννιάτικο στεφάνι!

.Στη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση,μπορείς να κάνεις τα πάντα.Ανάλογα με το προσωπικό στυλ του καθένα και τι ακριβώς ταιριάζει στον δικό του χώρο.Εγω φέτος είπα να ξεφύγω απο τα συνηθισμένα,τα φορτωμένα και τα πολλά στολίδια.
Έτσι επέλεξα ένα πιο μινιμαλιστικό και πρακτικό τρόπο, ώστε να είναι ένα στυλ με διάρκεια που δεν βάζει κάτω την πρακτικότητα....και το εννοώ αυτό γιατί με προβληματίζει και το μετά τις γιορτές, το μάζεμα και όλα αυτά τα σχετικά.
Με καταγωγή απο τις βόρειες χώρες της Ευρώπης και επηρεασμένο απο το σκανδιναβικό στυλ,το country διαθέτει το νοσταλγικό ύφος και αξεπέραστο ντιζάιν.Αυτό το στυλ υιοθέτησα για τον δικό μου χώρο.Οπότε σήμερα θα συμπληρώσω το κλαδί με τα αστεράκια,μ'ένα στεφάνι λιτό και  απέριττο που ταιριάζει με όλο το σκηνικό.
Τα υλικά του
ενα απλό στεφάνι μικρό μέγεθος
λινάτσα,κομμένη σε 3 λουρίδες
σχοινί κορδόνι
και κλαδάκια αρισμαρί
αστεράκια (ή ότι άλλο θέλετε)
Η κατασκευή του είναι πολύ απλή. Αρχικά τυλίγετε,γύρω απο το στεφάνι ,την καθεμία λουρίδα λινάτσας και την καρφιτσώνετε.Δένετε με σχοινί,κορδόνι τα κλαδάκια στο πάνω μέρος του στεφανιού και τέλος τοποθετείτε τα αστεράκια.Το στεφάνι είναι  έτοιμο με απλές και γρήγορες κινήσεις.Καλή επιτυχία για όσους αποφασίσουν να φτιάξουν κάτι παρόμοιο.












Σχόλια

  1. Πολύ ωραίο το στεφάνι σου,Μαρία! Θα μας το δείξεις στην αντίστροφη μέτρηση; (εδώ http://www.despinasstudio.gr/2015/11/Christmas-countdown-2nd-year.html )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δέσποινα μου....θα φροντίσω για την αντίστροφη μέτρηση!

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή!Πέρνα σήμερα να δεις και τις υπόλοιπες συμμετοχές της βδομάδας!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Έλα να φτιάξουμε μαζί κατασκευές Άουρα....η καλύτερη παρέα θα είμαστε μαζί!

      Διαγραφή
  3. Έγινε υπέροχο, Μαρία μου!!! Λιτό με πολύ όμορφες λεπτομέρειες!!! Ταίριαξε απόλυτα με το κλαδί και τα υπόλοιπα αστεράκια!!! Πολλά φιλιά !!! Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποφάσιασα φέτος το ντεκόρ του σπιτιού μου να είναι πολύ απλό και λτό Ιωάννα μου...έτσι για αλλαγή...καλό βράδυ και φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Τα απλά πράγματα είναι και τα καλύτερα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως ναι είναι καλύτερα,γιατί δεν κουράζουν ρένα μου...φιλάκια πολλά και απο εμένα!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο βρε Μαράκι μου...όχι πως δεν περίμενα κάτι τέλειο από σένα, αλλά πάντα με εκπλήσεις ευχάριστα κορίτσι μου!!Πολλά φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει την τελειότητα δεν την πετυχαίνω,Λίλια μου αλλά όλο και κάτι γίνεται...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μπορεί να είναι λιτό το στεφανάκι σου αλλά είναι εντυπωσιακό! μου θυμίζει σκανδιναβικό σκηνικο που τόσο λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει επιρροές απο τα βόρεια μέρη το στεφάνι,γιατί μου αρέσει πολύ αυτό το σκανδιναβικό στυλ...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσει η λινάτσα τόσο πολύ και νομίζω πως είναι ένα υλικό παντός καιρού και γιορτών!!
    Είναι πολύ όμορφο το στεφάνι και αυτό το country είναι το μόνο στυλ που νιώθω οτι δε με κουράζει στην διακόσμηση! Το όλο σύνολο υπέροχο! Πολλά φιλιά Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λινάτσα είναι παντός καιρόύ ,όπως το χαρακτήρισες Ελεάνα μου...πάει με τα πάντα στο ντεκόρ....πολλά φιλάκια και απο εμένα και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Όπως το είπες Μαρία! Κομψό, λιτό, απέριττο και τόσο μα τόσο όμορφο!!!
    Πολλά φιλιά, φίλη!
    Μπράβο σου! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου πολύ-πολύ...να έχεις ένα καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Μαρία! Το Αρισμαρί το κάνει ιδιαίτερο! Μου αρέσει πολύ η ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαρία! Το Αρισμαρί το κάνει ιδιαίτερο! Μου αρέσει πολύ η ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αρισμαρί είναι το δέντρο του θεού...έτσι λέω εγώ Ειρήνη μου....καλημέρες πολλές!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο !! Μας θυμίζει πως τα Χριστούγεννα μπορεί να είναι απλά και κομψά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το απλό και το κομψό όπου και ανα το στήσης έχεις την διαχρονικότητα του....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Καλά Μαρία μου οι κατασκευές σου φέτος με έχουν ξετρελάνει! Υπέροχο και το στεφάνι και ταιριάζει απόλυτα με την υπόλοιπη διακόσμηση! Συνέχισε έτσι να μας δίνει έμπνευση για άψογο στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι το προτίμησα φέτος Κατερίνα μου απλό,λιτό χωρίς πολλά πολλά,όπως ήταν και η γέννηση του Χριστού...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Α τι ωραία ιδέα!
    Θα το κάνω κι εγώ ( αν δε σε πειράζει!(
    Θα κάνω αναφορά φυσικά σε σένα :)))
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαι δεν με πειράζει,Αριστέα μου,άλλωστε για'αυτο το λόγο τα αναρτώ ....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Απλό στην κατασκευή αλλά πολύ πολύ όμορφο το στεφάνι σου Μαρία μου και ταιριάζει απόλυτα στο στυλ της διακόσμησής σου!! Υπέροχη ιδέα και είναι τέλειο για όλο τον χειμώνα και όχι μόνο για τις γιορτές!! Δείχνει πολύ όμορφο με το κλαδί και τα αστεράκια!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε ναι όλα απο την φύση που τόσο γεναιόδωρα μας δίνει τα υλικά της Θάλλεια μου....πολλά φιλακια και στη μαμά και κόρη!

      Διαγραφή
  15. υπεροχο μεσα απο την απλοτητα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λατρεύω λινάτσα! Και το στεφάνι σου είναι υπέροχο και λίγο διαφορετικά από το κλασικό χριστουγεννιάτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α κι αυτό είναι πολύ ωραίο και χωρίς το δενδρολίβανο ακόμα πιο ωραίο για να μη σου πετάξει σκουπιδάκια όταν ξεραθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λιτό και τόσο όμορφο το στεφανάκι!! Και τα λατρεύω τα στεφάνια σε αυτά τα χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου