Δημιουργώντας"Αστέρια",απο πολυμερικό πηλό!

Ξεκινώντας την ημέρα μου,με την δημιουργία αστεριών,απο πολυμερικό πηλό,μπορώ να πω ότι το βρήκα διασκεδαστικό.
Αν και ο χρόνος που χρειάστηκα για να τα φτιάξω ,αρχίζοντας απο το πλάσιμο μέχρι και να τα "φουρνήσω",σαν πρώτη φορά δεν μου πήρε πολύ χρόνο.Απλά πήγαινα κάπως στα τυφλά...καταλαβαίνετε δεν είχα άλλη τέτοια εμπειρία, οπότε δεν ήξερα τι θα έβγαζα....
Ευτυχώς όλα πήγαν σχετικά καλά,άλλωστε δεν ήθελα την τελειότητα και όταν πια ετοιμάστηκαν πήρα ξύλινες χρωματιστές μικρές χαντρούλες και στο χρώμα το φυσικό λίγο πιο μεγάλες χάντρες και άρχισα να τις περνάω σε λεπτό κορδόνι. Έτσι μ'αυτό τον τρόπο,θα τους έδινα μια μικρή πινελιά χρώματος για πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
Ο κορμός είναι απο το δέντρο του κήπου,που δυστυχώς τον κόψαμε λόγω του ότι είχε πέσει μετα απο δυνατό άνεμο εδω και αρκετό καιρό.Επειδή ήταν πολύ μεγάλο το πεύκο μαζεύτηκαν αρκετοί κορμοί.Φυσικά τον επεξεργάστηκα,για να μπορώ να τον διακοσμήσω στο χώρο μου. 
Μου περίσσεψε πηλός,οπότε σκέφτηκα γιατί να μην κάνω και μικρά σπιτάκια για να δώσω ένα καλύτερο σκηνικό....(πήρα φόρα) το ξέρω..Αφού φουρνίστηκαν και αυτά μόλις κρύωσαν καλά,αρχισα τις ζωγραφικές μου δεξιότητες...και να το αποτέλεσμα.


 
Τ' αστεράκια αφού τα κρέμασα σ'ένα κλαδί φυσικό του πεύκου,το τοποθέτησα σε μια μεγάλη ξύλινη επιφάνεια και τα έτοιμασα για την φωτογράφιση.
Φέτος λέω να μην κάνω παραπάνω κατασκευές,θα τα αφήσω έτσι απλά και με κάποια φωτάκια κοντά τα Χριστούγεννα.Θέλω ν'αφήσω χρόνο περισσότερο για τον εαυτό μου και να προετοιμαστώ για τα γλυκά μου και όλα αυτά που θα δώσουν Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα στην οικογένεια μου.Δείτε τις φωτο και πείτε μου αν θα επιχειρούσατε και εσείς κάτι ανάλογο!


























Σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες οι ιδέες σου !
    καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου επίσης!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου,την καλησπέρα μου και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Όμορφη, λιτή, φυσική διακόσμηση!
    Να είσαι καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ήθελα να πετύχω ξεκινώντας την κατασκευή,πάντως σ'ευχαριστώ που πέρασες απο εδω...φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα που τα έκανες!!Πανέμορφα βρε Μαρία....άντε να στολίσω και εγώ γιατί φέτος με βλέπω να τα κάνω τελευταία στιγμή<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω ότι πολλές φορές θέλουμε να κάνουμε πράγματα και δεν μας φτάνειο χρόνος Λίλια μου...μήπως θέλεις να έρθω να σε βοηθήσω;....έτσι λέω την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα! φτιάξαμε και εμείς πέρυσι αρκετά σχέδια με την ταλιμπανούλα αλλά χρησιμοποιήσαμε αυτοξηρούμενο πηλό, το αφήσαμε έξω και σε δυο μέρες ήταν έτοιμα, φέτος ζητάει και άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πρώτη δοκιμή την έκανα με τον αυτοξηρούμενο πηλό,και δεν κατάφερα τίποτα,έτσι στη δεύτερη προσπάθεια την έκανα με τον πηλό που χρειάζεται να μπεί στον φούρνο....είχε πολύ πλάκα...γιατί κάποια στιγμή νόμιζα ότι έπαιζα σαν παιδάκι...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Είναι υπέροχα Μαρία μου και φυσικά θα έφτιαχνα κάτι ανάλογο. Με την ικανότητα σου δε να στήνεις διάφορα σκηνικά δείχνουν ονειρικά και παραμυθένια. Πολλά φιλιά, καλημέρα & καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα θέλουν τον χρόνο τους για να μπορέσουμε να τα δούμε πως είναι τελικά Χριστίνα μου....συνήθως τον περισσότερο χρόνο μου παίρνει το στήσιμο και η φωτογράφηση....την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Τέλειες ιδέες σε γιορτινή διάθεση, φτιάχνουν παραμυθένιο σκηνικό!
    Καλή εβδομάδα- καλώς σας βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και ένα ευχαριστώ που πέρασες και για το σχόλιο σου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα έγιναν τα αστεράκια σου Μαρία μου!! Και τόσο γιορτινά!! Τέλεια!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πω για πρώτη φορά καλά τα πήγα Αθηνά μου....του χρόνου πάλι να είμαστε καλά....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Δεν έτυχε η πρώτη προσπάθεια! Πετυχεεε!!! Έγιναν πανέμορφα.Να δω και εγώ ποτέ επιτέλους θα ασχοληθώ λίγο με τον πηλό ... ζήλεψα!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα μ'αρέσει που βάζω τέτοιες ιδέες γιατί είναι πράγματι μια δημιουργία που σε κάνει να γίνεσαι παιδί Ιριδά μου...την καλησπέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Μαρία είναι καταπληκτικό το αποτέλεσμα!! Μου άρεσε και η ιδέα της χάντρας! Εφτιαξες μία πολύ ζεστή γωνιά!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να τα φέρω όσο ποιο πολύ γίνεται σε φυσικά χρώμα γι'αυτό και οι χάντρες είχαν χρώματα γήινα Ελεάνα μου...σ'ευχαριστώ και καλό ξεκίνημα της εβδομάδας...πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα και το ντεκορ τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφία μου για το σχόλιο σου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Το λάτρεψα το το διακοσμητικό κλαδί, φοβερό. Δεν έχω δουλέψει με πολυμερικό πηλό, όμως τα ζήλεψα τα αστεράκια σου. Πόση ώρα χρειάζονται ψήσιμο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κλαδί είναι τόσο εύκολο να το βρείς,όσο για τον πηλό είναι επίσης εύκολο και στο πλάσιμο και στο ψήσιμο.Σ'εμένα χρειάστηκε γύρω στα 10 λεπτά,αφού προηγουμένως τον είχα προθερμάνει τον φούρνο Αθηνά μου...καλή επιτυχία σ'ότι και αν κάνεις!

      Διαγραφή
  13. Μας βάζεις βλέπω σιγά σιγά στο πνεύμα των Χριστουγέννων!!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε βέβαια Χριστίνα μου,καιρός είναι πια να αλλάζουμε διάθεση φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. και φυσικα τοσο ομορφα αστερια δεν θα τα αφηνα
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/11/blog-post_17.html περνα μια βολτα
    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. παραμυθενια! ολο το σκηνικο ειναι σα να εισαι μεσα στον Καρυοθραυστη! υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζηνάκι μου με την ωραία φαντασία σου,σ'ευχαριστώ πολύ....φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Δεν έχω λόγια Μαρία μου! Τα λάτρεψα! Και οι χαντρούλες που έβαλες στα αστεράκια τους δίνουν ένα υπέροχο στυλ! Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγιναν όλα πανέμορφα Μαρία μου!! Τα αστεράκια σου συνδυάστηκαν υπέροχα με τις χάντρες και τα σπιτάκια σου τα λάτρεψα. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου με το σκηνικό που δημιούργησες και επίσης πολύ μου άρεσε και ο κορμός που χρησιμοποίησες!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα φούρνισες ε; Λίγο μπελαλίδικο μου φαίνεται εμένα, δεν ξέρω αν θα είχα την υπομονή. Είναι όμως τόσο ωραία.
    Πάει το καημένο το δεντράκι αφού όμως δεν πάθατε καμιά ζημιά δόξα τω Θεώ! Θα το έχεις για πάντα μέσα στο σπιτάκι σου σαν ανάμνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου