All the Stars!

Ίσως είναι λίγο νωρίς, για να στολίσετε τα αστέρια στο σπιτικό σας,αλλά μην ξεχνάτε ότι είναι ιδέες που μπορείτε να δείτε και να αποφασίσετε τι σας αρέσει για να κάνετε το γιορτινό ντεκόρ των Χριστουγέννων.Είναι τα αστέρια που έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο και είναι το σύμβολο των  Χριστουγέννων.Υπάρχουν τόσες πολλές ιδέες,που εύκολα μπορείτε να φτιάξετε στο σπίτι σας, ή να κάνετε τις αγορές σας ,απο τα καταστήματα που είναι ήδη φορτωμένα.Πάρτε διάφορα διακοσμητικά απο πηλό ή χάρτινα,ξύλινα, τσίγκινα και ότι άλλο θέλετε και στολίστε όμορφες γωνίες στο χώρο σας.Βάλτε ρεσώ στα κηροπήγια,φτιάξτε στεφανάκια απο σύρμα και αστεράκια,δώστε αυτή την ξεχωριστή γιορτινή ατμόσφαιρα στολίζοντας με αστέρια,το σπιτικό σας. Τα αστέρια απο πηλό, θα σας δείξω τον τρόπο που γίνεται στην επόμενη ανάρτηση που θα κάνω....τώρα είναι υπο κατασκευή.
Δείτε τις εικόνες για να διακοσμήσετε,τα παράθυρα σας,το τζάκι,τους τοίχους και το τραπέζι σας.Απολαύστε κάθε γιορτινή περίοδο με τις καλύτερες διαθέσεις...γιατί τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτή που θέλει αγάπη και φροντίδα!








Σχόλια

  1. Μπήκα σε εορταστικό κλίμα και μαρεσει!!!! Ένα κι ένα είναι τα αστέρια σου Μαρία μου και φέτος σκέφτομαι να φτιάξω μερικά από πηλό μόνη μου πρώτη φορά.. ελπιζω να τα καταφέρω και το αποτέλεσμα να είναι εξίσου όμορφο με τις φωτογραφίες σου!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να τα φτιάξουμε μαζί Ίριδα μου,τα αστεράκια που και εγώ είμαι σχεδόν έτοιμη να ξεκινησω.Πρέπει να είμαστε σε εορταστικό κλίμα για περισσότερες εμπνεύσεις και δημιουργίες.Εύχομαι να τα κανείς ωραία και νάτα θαυμάζουμε...φιλακια πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Μόλις φύγει το καλοκαίρι τα Χριστούγεννα είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι Μαρία μου! Υπέροχα τα αστεράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όλες οι ευαίσθητες ψυχουλες αδημονουν για τον ερχομό των Χριστουγέννων ΛΙλια μου.Φιλακια και μια καλησπέρα όμορφη!

      Διαγραφή
  3. Τι υπέροχες επιλογές, Μαρία μου!!! Όλες οι φώτο είναι εξαιρετικές ... δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις !!! Προσφέρουν άφθονες ιδέες και έμπνευση για τις Χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες μας ... ☺!!! Πολύ ωραία ανάρτηση!!! Καλό σου βράδυ και καλή βδομάδα!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιλογές πολλές για όμορφες και ξεχωριστές δημιουργίες,για όσους έχουν το μεράκι αυτό Ιωάννα μου...φιλακια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Μας έβαλες σε εορταστικό κλίμα!!! Μου αρέσει πολύ όπως και οι φωτογραφίες σου!!! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Νομίζω ότι σιγά σιγά πρέπει να είμαστε σ'αυτο το εορταστικό κλίμα για περισσότερη διάθεση...!

      Διαγραφή
  5. Χριστούγεννα χωρίς αστεράκια δεν γίνονται!!! Όλες οι προτάσεις σου Μαρία, υπέροχες!!! Θα περιμένουμε βέβαια και τα υπό κατασκευή!... Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαια, μπορώ να πω ότι οι απογευματινές ώρες θα είναι αφιερωμένες στη κατασκευή των αστεριών.Δεν ξέρω τι θα βγει,αλλά θα το δούμε...φιλακια κορίτσια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Ποτέ δεν είναι νωρίς για αστέρια! έλα στο σπίτι μου και θα το καταλάβεις! άλλο που κάποιοι φίλοι με πειράζουν οτι έχω πενταλφες στολισμένες όλο το χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, τα αστέρια μπορεί να είναι όλο τον χρόνο και ιδιαίτερα σ'ολους έχουν περισσότερη αδυναμία,όπως και εσύ...αλλά το ίδιο συμβαίνει και μ'εμενα...τα λατρεύω...φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Τι τέλειες που είναι όλες οι εικόνες!!! Κι όπως λέει και η Μάχη, ποτέ δεν είναι νωρίς για αστέρια (και Χριστούγεννα)!!!! Φιλιά πολλά Μαρία μου και καλή εβδομάδα :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά πολλοί αγαπούν τα αστεράκια Δήμητρα μου και αυτό με ενθαρρύνει στο να ξεκίνησω και εγώ την κατασκευή μου.Σ'ευχαριστω πολύ και περιμένουμε και τις δικές σου μοναδικές δημιουργίες...πολλά φιλακια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο κομψό το λευκόκαι το γκρι στα χριστουγενιατικα στολίδι!
    Νομιζω οτι σιγα σιγα πρεπει να αρχισω να μπαινω στο xmas mood ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα παιχνίδι απλών χρωμάτων που κάνει τη διακόσμηση των Χριστουγέννων να είναι απλή αλλά με πολύ στυλ!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχες όλες οι ιδέες! Κι εγώ έχω μπει στο τρυπάκι να κοιτάζω χριστουγεννιάτικα κι ας μην στολίζω νωρίς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα και 1 εβδομάδα αυτό κάνω και εγώ,Μαρία μου όλο ψάχνομαι και προσπαθώ να δώ που θα καταλήξω!

      Διαγραφή
  11. ta latreyv ta asteria!!!! και δεν τα εχω μονο για τις γιορτες. πολλες παο τις προτασεις σου ειναι ανεπαναληπτες και σιγουρα ταιριαζουν σε καθε εποχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό λέω και εγώ τελικά τα αστεράκια είναι παντός καιρού Ζηνάκι....ναι...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχες οι προτάσεις σου, με έβαλες στο κλίμα! Έχω σκοπό φέτος να στολίσω νωρίς για να τα χαρώ περισσότερο! Οι ιδέες σου με βοήθησαν πολύ! Καλό απόγευμα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο αρχές του Δεκέμβρη,για μένα είναι ιδανική περίοδος για να στολίσω...έτσι έχω αρκετό καιρό μπροστά μου για να χαρώ την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση Νατάσα μου...καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Μαρία είχα φτιάξει πριν δύο χρόνια γιρλάντα από σύρμα με αστέρια και χιονιφάδες απο πηλό και ήταν πολύ όμορφο, το είχα στολισμένο όλο το χρόνο στο γραφείο μου. Όταν το βαρέθηκα το διέλυσα και έβαλα τα στολίδια σε άλλη κατασκευή! Είναι πολύ ωραίες οι εικόνες που διάλεξες! Περιμένω να έρθει η μέρα να στολίσουμε! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω έκανα μια προσπάθεια προ ημερών με πηλό που στεγνώνει με τον αέρα και ήταν σκέτη αποτυχία...ξέρεις τώρα αρχίζω και μαθαίνω πως γίνεται όλη αυτή η διαδικασία.έτσι πήρα άλλο πηλό στο λευκό χρώμα και χρειάζεται να τα φουρνίσω αφού τα πλάσω...χαχαχα(εδω γελάω) Ελεάνα μου....γιατί μου φαίνεται λιγάκι αστείο όλο αυτό...αντε να δούμε τι θα βγάλω...πάντως σ'ευχαριστώ και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Περιμένω πως και πως να έρθει η ώρα να στολίσω! Φανταστικά τα αστέρια που μας παρουσίασες και ειδικότερα τα ξύλινα πολύ τα ζήλεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχουν όλα την χάρη τους Κατερίνα μου,,,αλλά μια μικρή αδυναμια την έχω στα ξύλινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μόλις εκανα και εγω στολιδια από πηλό που ξερένεται μόνος του οταν στεγνώσουν σε δύο τρείς μερες θα τα διακοσμήσω..μου έδωσες και εσύ εδώ ωραιές ιδέες..για αστερια Μαρία μου να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά..για την ομορφη γιορτή Χριστουγεννων !!!!
    Να σε ρωτησω .. εισαι εκεινη που μιλήσαμε προχθες στο τηλεφωνο;...μικρή μου φαινεσαι. φιλη μου..να είσαι καλα και να περνας ακομα καλήτερα.. Καλο Σαββατοκύριακο φιλακιαααα!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία λοιπόν Σμαραγδένια μου,έκανες το ξεκίνημα και θα στολίσεις,όμορφα το σπίτι σου.Τα αστεράκια σου είμαι σίγουρη ότι θα είναι όμορφα.Εγώ σου τηλεφώνησα και θα χαρώ να τα ξαναπούμε σύντομα...καλό σ/κο και να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι Μαρια μου που δεν έκανα λάθος...καμιά φορά η αλτζχάιμερ..χι.χι. τα αστερακια και αλλα πολλα πραγματακια ειναι για να σταλούν σε παζαρια.. θα τα πουμε απο το τηλεφωνο αυριο να σε ενημερωσω γι αυτό..φιλακιααααα!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα τα αστεράκια! Μου ανοιξες την όρεξη για crafting! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η περίοδος τέτοια που γενικά ανοίγει την"όρεξη",για δημιουργίες και πολλά άλλα...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Τι υπέροχες εικόνες Μαρία μου!! Μας ανοίγουν την όρεξη για κατασκευές και στολισμό!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου