Το γκρί,το μαύρο και το λευκό μια αισθητική ισορροπία στη διακόσμηση!

Μέσα απο τις πολύ συχνά επισκέψεις μου ,στη μεγάλη δεξαμενή φωτογραφιών στη διακόσμηση Pinterest βλέπω όλο και περισσότερο το γkρί χρώμα να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο.Πολλοί, θέλοντας να απαλύνουν το χρώμα κάνουν ανάλογα με το χώρο τους ,συνδυασμούς,που άλλοτε είναι παστέλ και φωτεινοί και άλλοτε παίζουν με χρώματα ισορροπίας,όπως είναι εδω στο γκρί,μαύρο και λευκό.Σ'ένα λευκό τοίχο τα διακοσμητικά έχουν μαύρο χρώμα,δημιουργώντας μια σοφιστικέ αντίθεση.
Όταν συνδυάζεται το γκρί με το λευκό και το μαύρο,δημιουργείται ένα διακοσμητικό αποτέλεσμα πολύ εντυπωσιακό.Έτσι οι περισσότεροι επιλέγουν αυτά τα χρώματα για μια σύγχρονη και μοντέρνα διακόσμηση στου χώρους τους.
Ένα χρωματικό παιχνίδι εντυπώσεων,στο σαλόνι,που το αποτέλεσμα είναι ακαταμάχητο,κερδίζοντας την προσοχή όλων.
Ανάλογα με το φωτισμό ενός χώρου,αλλάζει και η εντύπωση,που προκαλεί ένα αντικείμενο.Επιλέξτε τα σωστά χρώματα,που θα συνδυάζονται μεταξύ τους και θα έχουν ένα φίνο αποτέλεσμα!



Σχόλια

  1. Πόσο κομψοί συνδυασμοί, Μαρία μου! Αποπνέουν καθαρότητα και ισορροπία, ενώ παράλληλα είναι (κατά τη γνώμη μου) και διαχρονικοί!
    Καλή σου εβδομάδα φίλη
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την διαχρονικότητα στη διακόσμηση την κερδίζεις αν επιλέξεις απαλούς και ισορροπημένους συνδυασμούς χρωμάτων,όσο για τα έπιπλα αυτό ρυθμίζεται ανάλογα με το γούστο του καθένα...καλή συνέχεια και τη καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. 3,4,5 σύνθεση φωτογραφιών είναι υπέροχοι!!!!!Καλή εβδομάδα:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα βλέπω έκανες την επιλογή σου Λίλια,καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Το παράξενο τραπεζάκι και ο κορμός ξύλου βαμμένος είναι φοβερά!!! Αυτά τα διακοσμητικά ξύλινα ζωάκια είναι πολύ της μόδας και ενώ στην αρχή τα απέρριψα, έχω αρχίσει και τα βλέπω με άλλο μάτι! Μας δείχνεις υπέροχα σαλόνια και ζηλεύω.. :)) Καλή εβδομάδα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι βαμμένος ο κορμός,και όπως βλέπεις και τα διακοσμητικά αντικείμενα,που είναι απίστευτα όμορφα κάνουν έναν μοναδικό συνδυασμό...καλημέρα και φιλάκια Ελεάνα!

      Διαγραφή
  4. Εμένα θα μου άρεσε να πετάξω και κανένα φούξια στο ενδιάμεσο. Καλημέρα Μαρία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα για να βάλεις κάποιο έντονο χρώμα,όπως το φούξια θα πρέπει να έχεις και τα ανάλογα αντικείμενα που θα συνδυάζονται...φυσικά θα το φωτίσει περισσότερο...πολλές καλημέρες απο το Ηράκλειο!

      Διαγραφή
  5. Πολύ classy συνδυασμοί! Το άσπρο-μαύρο είναι από τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα χρώματα,έχουν διαχρονικότητα και στυλ Μαρία στην διακόσμηση και αρέσουν!

      Διαγραφή
  6. Σικάτοι συνδυασμοί αυστηρών χρωμάτων. Λάτρεψα τον κορμό και τα ζωάκια... Φιλάκια πολλά Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι χρώματα που προκαλούν ενδιαφέρον και συνήθως το προτιμούν στη διακόσμηση σοι έχουν μεγάλους και φωτεινούς χώρους Χριστίνα μου φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Με τις σωστές αναλογίες άσπρου, μαυρου και γκρι βγαίνει όντως πολύ αισθητικό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τρία αυτά χρώματα παίζουν"δυνατά" το ρόλο τους στη διακόσμηση.Κυριαρχούν σ'όλο τον χώρο!

      Διαγραφή
  8. Λατρεμένος συνδυασμός που αν ξεκινούσα σήμερα το σπιτικό μου σίγουρα θα υιοθετούσα! Υπέροχα τα μαύρα διακοσμητικά αντικέιμενα που μάς δείχνεις! Φιλιά πολλά & καλημέρα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για μένα είναι απο τους πολύ αγαπημένους συνδυασμούς χρωμάτων στη διακόσμηση,ακόμα και τα αντικείμενα δίνουν μια υψηλή αισθητική στο χώρο...φιλιά και την καλησπέρα μου Δήμητρα!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφος ο μαύρος κορμός! Έχω ήδη αρκετό μαύρο σε έπιπλα κυρίως οπότε δεν θα το τολμήσω σε διακοσμητικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχοι και πολύ κομψοί συνδυασμοί Μαρία μου!! Ο κορμός είναι τέλειος!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η φετινή μου διακόσμηση σπιτιού ακολουθεί τις συμβουλές σου,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου