Η θέση της τηλεόρασης στη διακόσμηση!

Έχετε ποτέ προβληματιστεί για την ιδανική θέση της τηλεόρασης στον χώρο σας;Εαν ναι και μάλιστα έντονα,τότε υπάρχουν λύσεις,εφ'όσον βέβαια έχετε τον απαραίτητο χώρο.Είναι η επιτοίχια θέση,όπως θα δείτε στις φωτό,ή τα κατάλληλα έπιπλα που θα την τοποθετήσετε,δημιουργώντας ένα ιδανικό περιβάλλον,στο σαλόνι σας.
Για να μην είναι σκέτη η τηλεόραση,μπορείτε να τοποθετήσετε διακοσμητικά στοιχεία που θα είναι εναρμονισμένα με τον υπόλοιπο χώρο.Προσπαθείστε να μην φαίνονται τα
περιτά καλώδια και διαμορφώσετε την οθόνη,έτσι ώστε να βλέπετε όλοι μαζί.
Δείτε τις εικόνες και προσαρμόστε αυτή που ταιριάζει στο δικό σας χώρο και γούστο.Η μοντέρνα μίνιμαλ αισθητική θέλει,η τηλεόραση να είναι τοποθετημένη πάνω σε απλές και λιτές γραμμές.
Για όσους αρέσουν οι κατασκευές,μπορούν με μια ξύλινη παλέτα να δημιουργήσουν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα....

Ζεστά χρώματα στους τοίχους και έπιπλα διαμορφώνουν,ένα ύφος διακόσμησης με πρωταγωνιστή την τηλεόραση.





Σχόλια

  1. οι τελευταιες τηλεορασεις οντως ειναι πολυ ομορφες προσθηκες στη διακοσμηση...θεμα θα ειχαμε καπως με τις παλαιοτερες που ηταν και πολυ μεγλες! μινιμαλ και πολυ ζεστες οι προτασεις σου για διακοσμηση κουκλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι τώρα οι τηλεοράσεις πλέον είναι ένα κόσμημα στο χώρο της διακόσμησης...Ζήνα μου.Μια όμορφη καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. Υπάρχει μια τάξη και μια απλότητα στις επιλογές σου που με κάνει να σκέφτομαι πως θέλω ανακαίνιση χαχα Τέλειες επιλογές Μαράκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπάρχει τρόπος ανανέωσης σ'ενα χώρο προσθέτοντας ή αφαιτώντας αντικείμενα που θέλουμς Λίλια μου...πάντως σ'ευχαριστώ πολύ και καλημερούδια!

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε πολύ η ιδέα της tv πάνω σε ξύλινη πλάτη! Πολύ ιδιάιτερο! Ευχαριστούμε για την έμπνευση Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ή ξύλινη πλάτη είναι πρωτότυπη και όσοι την προτιμήσουν στη διακόσμηση τους θά είναι κάτι καινούργιο και ξεχωριστό...φιλάκια Σοφία μου!

      Διαγραφή
  4. Σε ξύλινη πλάτη μου άρεσε και μένα τόσο!!! Πάντα το ξύλο σε τραβάει πιστεύω... Αλλα και στην τελευταία φώτο η σύνθεση με τα δύο σκαμπό μου άρεσε επίσης!!! Πολύ ωραίες επιλογές και κατατοπιστικες φωτογραφίες Μαρία, ευχαριστούμε♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ξύλινες κατασκευές,δίνουν μια ζεστασιά μέσα στο χώρο,και ιδιαίτερα σε μεγάλες επιφάνειες τοιχου Ιριδα μου.Τα δύο σκαμπό βρήκαν μια έξυπνη θέση για να μην πιάνουν χώρο στο υπόλοιπο δωμάτιο...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφες όλες οι προτάσεις!!!ευχαριστούμε!!!!! αλλά αυτό το λευκό με μαύρες λεπτομέρειες είναι σούπερ!!!! άντε να τα ξεσκονίσεις όμως!!!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο με το ξεσκόνισμα αλλά νομίζω ότι στο λευκό χρώμα δεν φαίνεται και τόσο πολύ.Το πρόβλημα το έχουν τα πιο σκούρα έπιπλα.Σ'ευχαριστώ και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Οι προτάσεις σου για τον τοίχο μου άρεσαν υπερβολικά! Με την πλάτη πίσω τους δείχνει και ο χώρος και οι τηλεοράσεις καταπληκτικές!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι φωτο,δείχνουν πως μπορούμε να τοποθετήσουμε με τον καλύτερο τρόπο τις τηλεοράσεις,δίνοντας μια αιθητική στο χώρο Νατάσα μου...καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Ωραίες οι τηλεοράσεις στον τοίχο, αρκεί όπως γράφεις κι εσύ Μαράκι να κρύβονται τα καλώδια!!! Πολύ μού άρεσε η σύνθεση με τον άσπρο χαμηλό μπουφέ!!! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα θέμα με τα καλώδια που δεν είμαι σίγουρη ότι μπορεί να βρεθεί κατάλληλη λύση,εκτός και αν καλυφτούν Δήμητρα μου.Σ'ευχαριστώ και να έχεις μια καλημέρα και φιλάκια !

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραίες όλες οι προτάσεις σου Μαρία μου!! Μου δίνεις ιδέες, γιατί προβληματίζομαι από καιρό που και πως πρέπει να τοποθετήσω την δική μας τηλεόραση. Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που μπορω μέσω των φωτο να βοηθήσω Θάλεια μου,ώστε να κάνεις μια σωστή και ωραία τοποθέτηση της τηλεόρασης σου....φιλάκια και καλημέρα!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες όλες οι συνθέσεις! Κι εγώ χαμηλά την είχα μέχρι που ήρθαν τα μικρά και την ανέβασα ψηλά. Περιμένω να μεγαλώσουν όμως λιγάκι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε βέβαια τα παιδιά όταν είναι μέσα στο σπίτι όλο και ζημιές θα κάνουν αν η τηλεόραση είναι σε χαμηλό μέρος Μαρία μου....υπομονή λίγο φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Οι φωτογραφίες με την ξύλινη επένδυση πίσω με τρέλαναν! Για να δούμε some day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι Κατερίνα μου....κάποια στιγμή όλα γίνονται....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου, Μαρία μου!!! Είναι το σημείο του σπιτιού που δεν έχουμε ακουμπήσει ακόμα και η έρευνα που έχεις κάνεις είναι ότι πρέπει για την περίπτωσή μας!!! Μου άρεσαν πολύ τα ασπρόμαυρα ... όπως πάντα ☺!!! Πολλά φιλιά!!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω και εγω μια αδυναμία στο ασπρόμαυρο και μάλιστα αρκετά σημεία στο σπίτι μου έχουν αυτό το χρώμα.Ελπίζω να βοήθησα με τις φωτο και σου εύχομαι μια καλημέρα Ιωάννα μου!

      Διαγραφή
  12. Πολυ ωραίες οι προτάσεις και χρήσιμες οι συμβουλές σου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ντίνα μου...μια καλημέρα και φιλάκια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου