Διακοσμητική κατασκευή απο κλαδί πεύκου!

Χρησιμοποιείτε υλικά που μπορείτε να βρείτε εύκολα,για τις κατασκευές σας.Ειδικά όσοι μένετε κοντά στη φύση,έχετε αυτή την δυνατότητα να δημιουργήσετε ανέξοδα ωραία διακοσμητικά στοιχεία.
Έτσι κάπως σκέφτηκα να χρησιμοπιήσω στη κατασκευή μου, ένα κλαδί απο δένδρο.Ένα κλαδί πεύκου,που μόλις το είδα κατάλαβα τι ήθελα να κάνω.Αμέσως, ξεκίνησα το καθάρισμα,αφαιρώντας προσεκτικά μ'ένα μικρό μαχαιράκι το φλοιό του χωρίς να το τραυματίσω.Ευτυχώς το ξύλο του πεύκου είναι μαλακό και πολύ εύκολα κατάφερα να το καθαρίσω.Στήν συνέχεια,πήρα τις βιδούλες κρικάκια στο πιο μικρό μέγεθος που βρήκα και με ελαφριά πίεση ,άρχισα μια-μια να τις τοποθετώ στη σάρκα του κλαδιού.Συγκεκριμένα χρειάστηκα 8 βιδούλες κρικάκια,για να κρεμάσω τα ξύλινα ζωάκια.
Χρησιμοποίησα σχοινί λεπτό για να μπορέσω να τα κρεμάσω.Όλα αυτά έγιναν πολυ εύκολα και γρήγορα.Μ'ένα απλό κόμπο στην άκρη και τα ζωάκια κρεμάστηκαν στο κλαδί του πεύκου.Αμέσως ένα μακρύτερο σχοινί περάστηκε απο την μία άκρη στην άλλη του κλαδιού για να κρεμαστεί.
 Μπορείτε να βρειτε πολλές μοναδικές ιδέες για διακόσμηση με κλαδιά αρκεί να αφήσετε  την φαντασία σας ελεύθερη,να δημιουργήσετε αυτό που σας αρέσει και ταιριάζει με το χώρο σας.Επίσης τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές τα κλαδιά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολύ ωραίες διακοσμητικές ιδέες...

Αυτό είναι το κρεμαστό κλαδί,με τα πολύ όμορφα και μικρά ζωάκια,που θα δώσουν το κατάλληλο διακοσμητικό ύφος σ'ένα παιδικό δωμάτιο.Εσείς αν θέλετε μπορείτε να αντικαταστήσετε τα ζωάκια με ότι άλλο μικροσκοπικό αντικείμενο έχετε και που μπορείτε να το επεξεργαστείτε για να το κρεμάσετε.











Σχόλια

  1. Είναι πολύ ομορφο για παιδικο δωματιο Μαρία ..μπραβο σου.. καλή κυριακη να περασεις.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά,Σμαραγδένια μου,άλλωστε για παιδικό δωμάτιο προορίζεται....φιλάκια !

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και καλόγουστη κατασκευή!!! Μπράβο σου μας μάγεψες!
    Καλή Κυριακή φίλη, πολλά φιλιά!
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια,σας ευχαριστώ και σας εύχομαι καλό ξεκίνημα της εβδομάδας...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Ένα υπέροχο mobile για το παιδικό δωμάτιο!
    Μπράβο σου!
    Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα κλαδί που θα ομορφύνει το παιδικό δωμάτιο Αρια...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα Μαίρη μου!! Και τόσο εύκολη στην υλοποίησή της !! Μου άρεσε που χρησιμοποίησες τα ξύλινα ζωάκια ταίριαξαν τέλεια με το κλαδί!! Πολλά φιλιά, ευχές για καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ζωάκια υπήρχαν,στην αποθήκη μου πολύ καιρό τώρα.έπρεπε λοιπόν να βρώ τρόπο να τα χρησιμοποιήσω.έτσι γεννήθηκε η ιδέα με τα κλαδί για να τα κρεμάσω Αθηνά μου....καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ομορφο!
    Θα ειναι ωραια προσαρμογη για χριστουγεννιατικο decor ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει πολλές δυνατότητες ένα κλαδί να γίνει όπως ακριβώς το θέλει ο καθένας....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο έγινε Μαρία! Κι όπως λέει η Μπιούτι από πάνω θα είναι σούπερ για τα Χριστούγεννα. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μπιουτι ,το πήρε το μηνυμα Δήμητρα μου και σίγουρα θα το κατάλαβαν και οι υπόλοιπες φίλες μας...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα Μαρία και σκέφτομαι πώς να την εφαρμόσω στο φροντιστήριο για διακόσμηση Χριστουγεννιάτικη!!!! Υπέροχο!!!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς άνετα να κρεμάσεις χριστουγεννιάτικα στολίδια,σε διάφορες αποστάσεις και φυσικά ότι άλλο σου αρέσει...φιλάκια και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία σκέψη και εκτέλεση Μαράκι μου!Η ιδέα να βάλεις ξύλινα ζωάκια είναι ότι πρέπει για παιδικό δωμάτιο! Γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι,ένα κλαδί έχει πολλές επιλογές διακόσμηση στον οποιδήποτε χώρο αλλά και εποχή Λίλια μου...φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο και με πολλές δυνατότητες χρησιμοποιώντας διαφορετικά αντικείμενα για κρέμασμα... μπράβο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Χριστίνα μου,έχει πολλές μα πολλές δυνατότητες διακόσμησης....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Μα το υπέροχο που έγινε Μαρία μου!! Μπράβο!! Μου άρεσαν πάρα πολύ τα ξύλινα ζωάκια που χρησιμοποίησες!! Θα είναι τέλειο και για τα Χριστούγεννα με τα ανάλογα διακοσμητικά!! Φιλάκια πολλά και την καλημέρα μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως είπα τα ξύλινα ζωάκια υπήρχαν πολύ καρό αποθηκευμένα.Βλέποντας το κλαδί και με την κατάλληλη επεξεργασία...."κρεμάστηκαν" για να γίνουν ένα ωραίο διακοσμητικό στοιχείο στο δωμάτιο της Χριστίνας...Την καλημέρα μου και στις δύο σας και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Είναι πανέμορφη η κατασκευή σου Μαρία!! Τα ξύλινα παιχνίδια που κρέμασες είναι τέλεια!!
    Νομίζω πως δεν θα το χαλούσα ποτέ για να κρεμάσω άλλα αντικείμενα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαίνεται πανέμορφο!! Και τα ξύλινα παιχνίδια του πάνε πολύ! Ωραία ιδέα, μπράβο Μαρία! Καλό μήνα, Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστικό Μαρία! Προσωπικά θα το έβαζα ακόμα και στο σαλόνι μου! Μου αρέσει πολύ πολύ σαν ιδέα! Θα βγω άμεσα για την αναζήτηση του τέλειου κλαδιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ καλαίσθητο Μαράκι! Μ' αρέσει που συνδύασες τα ξύλινα παιχνίδια με το ξύλο! Και έχει και τη ρετρό αισθητική των παιχνιδιών και είναι πολύ γουστόζικο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου