Αφιέρωση στο μήνα Οκτώβριο στις αποχρώσεις του Γκρί!

Αυτός ο μήνας είναι αφιερωμένος στις αποχρώσεις του Γκρί και αυτό γιατί ταιριάζει με το ύφος και την διάθεση μας.Δεν χρειάζεται να γράψω πολλά για το χρώμα,αφού έχουν προηγηθεί ήδη δύο άνάλογες αναρτήσεις.Το θέμα έχει να κάνει με υπνοδωμάτια,που κυριαρχεί το γκρί χρώμα σ'όλες του τις αποχρώσεις.Ακόμα και αυτό το χρώμα σε συνδυασμό με λευκό και με πινελιές απο άλλα χρώματα,φαντάζει να δείχνει τόσο ελκυστικό και ικανοποιητικό στην διακόσμηση του υπνοδωματίου....δείτε τις εικόνες και πείτε μου ποίο υπνοδωμάτιο σας εκφράζει περισσότερο!









Σχόλια

  1. απο τα πολυ αγαπημενα χρωματα και απορω μαζι μου γιατι δεν το εχω ακομα στη διακοσμηση του σπιτιου...γιατι επανω μου το τιμω δεόντως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά Ζηνάκι...και εγω το αγαπώ σαν χρώμα και ιδιαίτερα στα ρούχα μου περισσότερο....φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Είναι και εμένα το αγαπημένο μου χρώμα διακόσμησης και είναι παντού στο σπίτι μας!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια το φαντάζομαι το σπίτι σου και είμαι σίγουρη ότι θα δείχνει πολύ ωραίο Αθηνά....φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  3. Αν κάποια στιγμή έχω το δικό μου σπίτι σίγουρα θα υπάρχουν αυτοί οι τόνοι Μαρία μου! Σε βλέπω να έρχεσαι Γλυφάδα για να μου διαλέγεις χρώματα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να το αποκτήσεις γρήγορα και μ'ενα τηλ.έρχομαι όπου θέλεις Λίλια....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Αχχχχχ αυτό το γκρί.... πολύ διφορούμενο για μένα αυτό το χρώμα. Όσο κάποιες στιγμές μου αρέσει άλλες τόσες με απωθεί. Όμως είναι ένα σικάτο χρώμα αυτό οφείλω να το παραδεχτώ και ταιριάζει πολύ με τους γήινους τόνους. Καλό ΣΚ Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το διακοσμείς σε μικρότερες δόσεις και σκόρπια,έτσι δεν θα σου κακοφαίνεται το γκρί σαν χρώμα...χαχαχα Χριστινα,κολπάκια δηλδ...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Τι να πρώτο θαυμάσω!! Την κούπα με τα μανιτάρια και το μαξιλαράκι με τις κουκουβάγιες, τα λάτρεψα!!!
    Εμένα γιατί τώρα αυτό μου κάνει πολύ χουχουλιάρικο στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπιασες την λεπτομέρεια Ελεάνα και αυτό είναι σημαντικό,γιατί απο εκεί ξεκινούν όλα....χαλαρώνεις ίσως επειδή σε εκφράζει αυτό το στύλ...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο στυλ Μαρία μου! Οι διακοσμητικές λεπτομέρειες που επέλεξες μου κέντρισαν πολύ το ενδιαφέρον! Well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενώ Μαρία μου τα χρώματα είναι ψυχρά το αποτέλεσμα είναι ζεστό και όπως είπε η Ελεάνα χουχουλιάρικο! Μου αρέσουν τα επιπλάκια από φυσικό ξύλο και τα πλεκτά όπως και τα μαξιλάρια. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου