Ραφάκια τοίχου στο παιδικό δωμάτιο!

Σήμερα η ανάρτηση έχει να κάνει με τα ραφάκια  τοίχου στο παιδικό δωμάτιο.Ένα θέμα,που απασχολεί πολλές μανούλες για την τοποθέτηση διαφόρων πραγμάτων.Υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία απο διαφορετικά ράφια τοίχου,που εύκολα μπορεί κάποιος να κατασκευάσει αφού τα υλικά του είναι απλά.
Ξύλο και χρώμα για κατασκευές ,σε διάφορα σχήματα που εσείς θα επιλέξετε,ανάλογα με τον χώρο του παιδικού δωματίου.
Μικρές βιβλιοθήκες,που θα βοηθήσουν σε μια καλύτερη οργάνωση, βιβλίων ή μικρά παιχνίδια,σε απαλούς χρωματισμούς ή ακόμα και σε έντονους.Δημιουργικά σχέδια στον τοίχο με ζωγραφική,σε διαφορετικά σχήματα,με σπιτάκια ή δένδρα,που είναι και τα πιο συμβατικά.
Δημιουργείστε μια μικρή παραμυθούπολη,στο χώρο του παιδιού σας.....
Σ'αυτή την εικόνα υπάρχει,ένα δένδρο sticker,που αντικαθιστά,την ραφιέρα δίνοντας ένα παραμυθένιο περιβάλλον....




Σχόλια

  1. Πω πω, τι όμορφα!!! Μαρία, μας ξεμυάλισες!!!
    Καλή εβδομάδα, φίλη με την αγάπη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα κορίτσια και σας ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Τα λάτρεψα τα ραφάκια σπιτάκια!! Και μόλις χθες το βράδυ κοιτούσα τους τοίχους στο δωμάτιο της μικρής και έλεγα ότι πρέπει να βάλω ραφάκια!! Σούπερ η ιδέα σου !! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον πέτυχα τη στιγμή Αθηνά μου,είναι ότι πιο βολικό και όμορφο για το παιδικό δωμάτιο...την καλησπέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Εγώ αντίθετα με το ότι έχω μεγάλα παιδιά κοιτάω πάντα τα παιδικά δωμάτια, άλλωστε ανα πάσα στιγμή μπορεί να υπάρξει εγγόνι! Υπέροχες ιδέες ειδικά τα ράφια που σχηματίζουν σπίτι μου άρεσαν πολύ. Καλή εβδομάδα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοδεχούμενο και το εγγονάκι,Χριστίνα μου όποτε έρθει....αυτά τα ραφάκια(σπίτι),είναι πολύ γουστόζικα και αν βαφτούν και με ζωηρά χρώματα θα είανι σούπερ....φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. πανεμορφες ιδεες!!!! γενικα τα ραφακια ειναι καταπληκτικα σε καθε χωρο, αλλα ορισμενα απο αυτα που προτεινεις ειναι ανεπαναληπτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Ζήνα μου,εκτός του ότι είναι όμορφα και στολίζουν τον τοίχο,έχεις και χώρο περισσότερο σ'ένα δωμάτιο και ιδιαίτερα εκεί που είναι τα πολλά,όπως το παιδικό....φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα ραφάκια και καταπληκτικές ιδέες διακόσμησης!!! Πωπωωω!!! Τα λάτρεψα...ειδικά εκείνα τα σπιτάκια!!!
    Να είσαι καλά Μαρία και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σπιτάκια κλέβουν τήν παράσταση Κική μου,γιατί είναι τα πιο γλυκά, με χρώματα και τόσο ιδιαίτερα. Σ'ευχαριστω και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  6. Και σε ωραία χρώματα τα ραφάκια. Σίγουρα αυτές οι λεπτομέρειες δίνουν άλλη πνοή στη διακόσμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λέμε όλοι μας ότι οι λεπτομέρειες κάνουν την διάφορα Ελευθερία μου,σε όλους τους τομείς... Φιλακια!

      Διαγραφή
  7. Τι τέλεια που είναι αυτά τα ραφάκια-σπιτάκια!!!! Υπέροχες όπως πάντα οι προτάσεις σου Μαρία! Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που αρέσουν σχεδόν σ'ολους τα ραφακια.Είναι τόσο ιδιαίτερα,που θα μπορούσε κάποιος να τα κάνει και σε μινιατούρες.. Φιλακια και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Μπορεί να μην έχω παιδικό δωμάτιο αλλά τα ραφάκια τα βρίσκω υπέροχα! Μήπως να το σκεφτώ για το γραφείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να άλλη μια ωραία ιδέα Κατερίνα, μου,για το γραφείο γιατί όχι;θα ήθελα να το δω αν το κανείς...φιλακια!

      Διαγραφή
  9. Χαίρομαι που αρέσουν σχεδόν σ'ολους τα ραφακια.Είναι τόσο ιδιαίτερα,που θα μπορούσε κάποιος να τα κάνει και σε μινιατούρες.. Φιλακια και την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θέλω να τα φτιάξω όλααααααααααα!Πανέμορφοι και οι χρωματισμοί τους.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω ήδη ξεκίνησει να φτιάχνω Αλέκα μου.Κάνω τις προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα.Άντε βάλε και εσύ αρχή.... Φιλακια πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Τα έχω λατρέψει αυτά τα ραφάκια-σπιτάκια εδώ και λίγο καιρό!! Νομίζω πως είναι τέλεια όχι μόνο για παιδικό δωμάτιο αλλά και για άλλους χώρους, γραφείο ακόμα και χωλ, έχουν χαρακτήρα και δεν είναι τα απλά μακρόστενα ράφια! Οι φωτογραφίες που διάλεξες είναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς άνετα να τα βάλεις σ'οποιο χώρο θέλεις ,να τα χρωματίσεις ή να τα αφήσεις στο φυσικό τους χρώμα και να τα στολισεις με μινιατουρες,ή ανάλογα με την εποχή....διάφορα διακοσμητικά στοιχεία, Ελεάνα μου....φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Τι γλυκούλικα ραφάκια και τι όμορφα δωμάτια!Τα χρώματα είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι γλυκουλικα Δέσποινα και ταιριάζουν σε πολλούς χώρους στο σπίτι!

      Διαγραφή
  13. Ειναι τόσο χαριτωμένα που άνετα θα στολιζα τον τοιχο του υπνοδωματιου μου!

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι; Είναι επίσης πολύ απλή κατασκευή και ωραία ιδέα... Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Μ'αρέσουν πολύ αυτά τα σπιτάκια - ράφακια!!! Δείχνουν πάντοτε τόσο χαριτωμένα και όμορφα!!! Υπέροχη και πλούσια σε προτάσεις και αυτή η ανάρτηση διακόσμησης, Μαρία μου!!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι παιχνιδιάρικα ραφακια,που με τα χρώματα τους ζωντανεύουν την διακόσμηση στο παιδικό δωμάτιο Ιωάννα μου.Χαίρομαι που σου αρεσσαν.Καλησπέρα και φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ομορφα και χρήσιμα τα σπιτοραφακια Μαρία μουγια καθε λογης που θελεις να βαλεις επανω... στολιζουν ωραια τους τοιχους... εγω εχω μινιατουρες επανω... να περνας ομορφα... καλη Κυριακη να περασεις.. φιλακιαααα ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα τα ράφια,είτε μικρά,ε΄τε μεγάλα,μας δίνουν την δυνατότητα να στολίσουμε ότι ακριβώς μας αρέσει Σμαραγδένια μου...καλή κυριακή και σ'εσένα και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφες προτάσεις Μαρία μου!! Ειδικά τα ράφια σπιτάκια είναι υπέροχα και ομορφαίνουν πάρα πολύ το παιδικό δωμάτιο!! Φιλάκια γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι όλα πολύ ωραία! Ειδικά τα προτελευταία ταιριάζουν πολύ με το δωμάτιο της κόρης μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγω παντως θα ηθελα να δω και καποια links για τα προϊοντα που βλεπω για το που μπορω να τα βρω...πχ το χαλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου