Η αντίθεση άσπρου και μαύρου στη διακόσμηση!

Η αντίθεση άσπρου και μαύρου,το μητροπολιτικό στυλ, και η θέση του μέσα στο δικό σας χώρο.
Δείτε 6 διαφορετικές σύνθετες εικόνες που σας παραθέτω!
Η έμφαση που δημιουργείται με τα χρώματα μαύρο και άσπρο μετατρέπει το χώρο σας σε κάτι το συναρπαστικό, ακόμα και για το πιο εκλεκτικό βλέμμα.
Όλα τα στοιχεία έχουν θέση στην ατζέντα της εσωτερικής διακόσμησης του σπιτιού,με το look "used"
Το θερμό λευκό συνήθως μαλακώνει το χώρο δίνοντας την αίσθηση της άνεσης, ενώ το φωτεινό λευκό δίνει μια πιο μοντέρνα και minimal αίσθηση.
 






Σχόλια

  1. Χρήσιμες οι εικόνες Μαρία μου μιας και έχω ξεκινήσει ένα άσπρο/μαύρο δωμάτιο...όλες οι πολυθρόνες είναι απίθανες! Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά αυτή η μαύρη πολυθρόνα είναι όλα τα λεφτά! Καλό απόγευμα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Χριστίνα μου επιτέλους μπαίνουμε ξανά στους ρυθμούς μας,και ιδιαίτερα στις όμορφες δημιουργίες που είμαι σίγουρη οτι θα δώ απο εσένα στο ασπρόμαυρο χρώμα, περιμένω και πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι μια επιβλητική μαύρη πολυθρόνα που πραγματικά κλέβει τα βλέμματα σ'ενα χώρο ...την καλημέρα μου Λίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλασσικά κομψό & διαχρονικό! Πολύ σικ οι προτάσεις σου Μαρία. Καλημέρα & καλό μήνα να έχουμε :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα παιχνίδι αντιθέσεων που είναι πάντα κυρίαρχο στο χώρο της διακόσμησης Δήμητρα το άσπρο και το μαύρο...πάντως σ'ευχαριστώ πού για το σχόλιο σου και καλό μήνα !!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου