Χρώματα και αποχρώσεις στον καμβά!

Πολλές φορές δεν χρειάζεται κάτι, να σε υποκινήσει για να  κάνεις ένα νέο ξεκίνημα στη ζωή σου.Αρκεί να έχεις την γνώση και την θέληση, σ'ότι και να κάνεις,ότι θα είναι κάτι δικό σου, που αντιπροσωπεύει εσένα τον εαυτον σου.... και ένας τρόπος είναι η ζωγραφική.

 Έτσι σου δίνεται η δυνατότητα ν' ανακαλύπτεις, ν'αγαπάς και να απελευθερώνεσαι ,μέσα απο την τέχνη της ζωγραφικής.Αποτυπώνεις κάθε μόριο του δικού σου εαυτού.  Κάπως έτσι ξεκίνησα το καλοκαίρι την αφηρημένη  ζωγραφική,που είναι μια τέχνη που δεν μιμείται, ούτε αναπαριστά άμεσα την εξωτερική πραγματικότητα.
Είναι ένας τρόπος έκφρασης του συναισθηματικού κόσμου, ένα είδος αρμονίας ανάμεσα στα χρώματα τα πινέλλα και τους καμβάδες με τον καλλιτέχνη.Κάνοντας πειράματα στην ζωγραφική ήρθα στην απελυθέρωση του νού και στην ικανοποίηση της  δημιουργιας.
Άλλωστε η βάση κάθε δημιουργίας,είναι η σκέψη και υλοποίηση της.
 Δείτε δύο απο τα έργα που ζωγράφισα στην Ιθάκη το καλοκαίρι.
Το ένα έχει να κάνει με τα χρώματα της γής και το δεύτερο παίζει στις αποχρώσεις του μπλέ,που θυμίζει καλοκαιρινή αύρα.

















Σχόλια

  1. Όμορφα χρώματα, μα θέλω να τονίσω αυτό που είπες .Πραγματικά να έχεις την θέληση, σ'ότι και να κάνεις,ότι θα είναι κάτι δικό σου, που αντιπροσωπεύει εσένα τον εαυτον σου.. είναι η μεγαλύτερη απολαβή.Εύχομαι να συνεχίσεις να δημιουργείς.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι αυτό έχει τελικά την μεγαλύτερη αξία στη δημιουργία Αλέκα μου,η έκφραση και το αποτύπωμα του καθένα μας,πάνω σ'αυτό που κάνει...η μοναδικότητα θα έλεγα καλύτερα ...σ'ευχαριστώ και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχοι και οι δύο, Μαρία μου!!! Και οι χρυσές πινελιές τονίζουν ακόμη περισσότερο τις όμορφες αποχρώσεις που διάλεξες!!! Είναι όντως μαγικό το ταξίδι της έκφρασης και της αυτογνωσίας μέσα από την τέχνη, οποιασδήποτε μορφής !!! Και είναι ακόμη πιο όμορφο που το μοιράζεσαι μαζί μας !!! Καλό σου απόγευμα !!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο η διάθεση που είχα όσο και το νησί της Ιθάκης ήταν το κίνητρο να ξεκινήσω να ζωγραφίζω.Πιστεύω ότι τα καλύτερα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις και εννοώ την έμπνευση.Οι πινελιές στο χρυσό έγιναν για να τονίσω τα χρώματα και στους δύο καμβάδες.Καλό βράδυ Ιωάννα μου και σ'ευχαριστώ πολύ...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Τόσο η διάθεση που είχα όσο και το νησί της Ιθάκης ήταν το κίνητρο να ξεκινήσω να ζωγραφίζω.Πιστεύω ότι τα καλύτερα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις και εννοώ την έμπνευση.Οι πινελιές στο χρυσό έγιναν για να τονίσω τα χρώματα και στους δύο καμβάδες.Καλό βράδυ Ιωάννα μου και σ'ευχαριστώ πολύ...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πω πω, τι ομορφιά!!! Μ' αρέσουν τα χρώματα, αλλά και οι πίνακες ως αποτέλεσμα Μαρία! Πόσο σε χαίρομαι που ζωγραφίζεις!!!
    Μπράβο σου!
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρώματα και πινέλλα,η καλοκαιρινή μου συντροφιά στο νησί Μαρίνα μου...σ'ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυση!

      Διαγραφή
  4. Παρόλλο που εγώ δεν τα πάω πολύ καλά με την αφηρημένη τέχνη Μαράκι μου έχω να πω με το χέρι στη καρδιά πως τα συγκεκριμένα έργα τα λάτρεψα.Εξαιρετική επιλογή χρωμάτων έχω να προσθέσω...Μπράβο σου κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα είναι αυτά που έχουν την μεγαλύτερη σημασία στην αφηρημένη τέχνη,άλλωστε αυτό προβάλλεις Λίλια μου...πάντως σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου και καλό βράδυ...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μαίρη μου σου εύχομαι καλή εξέλιξη στη νέα σου ενασχόληση!! Τα χρώματα ειδικά του πρώτου έργου σου μου άρεσαν πολύ! Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο πολλές οι ενασχολήσεις μου Αθηνά μου που θα μπούν σε σειρά προτεραιότητας και φυσικά ανάλογα και με την διάθεση...σ'ευχαριστώ και να έχεις ένα καλό βράδυ..φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Είναι υπέροχα! Συγχαρητήρια για το νέο χόμπι. Λατρεύω την ζωγραφική κι έχω κι εγώ πίνακες δικούς μου στο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα θ'αντικαταστήσω τους πίνακες που έχω με τα δικά μου έργα Μαράκι μου...να δω στο τέλος που θα βρώ χώρο...χαχαχαχα....φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα τα έργα σου Μαρία μου! Βλέπω ότι και η ζωγραφική σου ταιριάζει γάντι! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γάντι Κατερίνα μου,δεν λές τίποτα χαχαχα,νάσαι καλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα και τα δύο, ψυχρά και θερμά χρώματα! Εγώ ένα έχω να πω ... πως ο τολμών νικά! Μπράβο Μαρία μου... περιμένουμε και τη συνέχεια. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνέχεια ελπίζω να υπάρξει Χριστίνα μου και το κυριότερο ελεύθερος χρόνος....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα Μαρία μου! Ειδικά το καφετί είναι πολύ όμορφο. Και οι χρυσές πινελιές δίνουν έξτρα ζωντάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρυσό ήταν το μαγικό υλικό που έδωσε λάμψη και στους δύο πίνακες Δήμητρα μου...φιλάκια και μια καλησπέρα!

      Διαγραφή
  10. Χαίρομαι που ασχολήθηκες με κάτι τόσο δύσκολο γιατί το αποτέλεσμα είναι υπέροχο! Μου αρέσει η αφηρημένη τέχνη γιατί με κερδίζουν τα χρώματα και ο πρώτος σου πίνακας έχει εκπληκτικούς συνδυασμούς χρωμάτων και εγώ είναι σαν να βλέπω να σχηματίζεται μία πολιτεία!! Συνέχισε γιατί νομίζω πως σου πάει Μαρία μου!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο δε θα το έλεγα Ελεάνα μου,μιας και βγαίνει αβίαστα όλη αυτή η δημιουργία,απλά το θεωρώ έμπνευση της στιγμής...αυτό είναι για μένα.Πάντως μ'αρέσει που ο καθένας δίνει την δική του ερμηνεία και αυτό με χαροποιεί πολύ...σ'ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να τα καταφέρω στη συνέχεια...φιλιά πολλά και μια γλυκιά καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. Είναι πολυ όμορφα Μαρία! Να το συνεχίσεις :)
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ντινούλα μου...μια όμορφη καλημέρα να περάσεις!

      Διαγραφή
  12. μπραβο Μαρακι, ειναι πολυ ομροφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν είναι υπέροχο το συναίσθημα του να κοιτάς ένα έργο και να νιώθεις ότι πάνω του έχει απλωθεί ένα κομμάτι από σένα; Δεν έχει σημασία το υλικό ή το σχέδιο και το χρώμα.. σημασία έχει μόνο να ανακαλύπτεις, να αγαπάς και να απελευθερώνεσαι ... ακριβώς όπως το είπες..!!!Χαίρομαι πολύ για σένα Μαρία <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα έργα, αλλά ακόμα πιο όμορφα λόγια!

    Φιλιά!
    Αντζελίνα
    www.just-angelina.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάρα πάρα πολύ όμορφα τα έργα σου Μαρία μου!! Εντυπωσιάστηκα και από τα δυό. Οι συνδυασμοί χρωμάτων είναι καταπληκτικοί και το χρυσό τα απογείωσε!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου