Μεταλλικές πινελιές στο χρυσό-ρόζ!

 νέα τάση της μόδας στο χώρο της διακόσμησης.Το λαμπερό χρυσό-ρόζ και σ'όλες τις αποχρώσεις του,μπορεί άνετα να χαρακτηρισθεί,ως ένα ουδέτερο  είδος διακόσμησης.όσοι απο εσας έχετε αντικείμενα ή κάποια παλιά έπιπλα είναι καιρός να τα βγάλετε στην επιφάνεια.όπως βλέπετε και στις εικόνες δημιουργείται μια πολυτελή νότα στους χώρους που είναι.
Η  νέα τάση της μόδας στο χώρο της διακόσμησης είναι το λαμπερό χρυσό-ρόζ και σ'όλες τις αποχρώσεις του ,που μπορεί άνετα να χαρακτηρισθεί,ως ένα ουδέτερο  είδος διακοσμητικής παρέμβασης.Όσοι απο εσας έχετε αντικείμενα ή κάποια παλιά έπιπλα είναι καιρός να τα βγάλετε στην επιφάνεια,γιατί ,όπως βλέπετε και στις εικόνες δημιουργείται μια πολυτελή νότα στους χώρους που είναι.


Το μεταλλικό στοιχείο κυριαρχεί στα φωτιστικά της οροφής....

ακόμα και στην καρέκλα ή ένα καναπέ...
Αν θέλετε μεταλλικά στοιχεία μεμονομένα,μπορείτε να διακοσμήσετε αντικείμενα στις επιφάνειες τραπεζιού, ή να κάνετε αντιθέσεις μ'άλλα πολυτελή στοιχεία,δημιουργώντας ένα contrast....
Λευκό ,ασημί, χρυσό-ρόζ ,είναι τα χρώματα που ολοκληρώνουν την αισθητική στη διακόσμηση....
Ράφια μεταλλικά,μικρά κηροπήγια λεπτομέρειες στη συρταριέρα με τα μεταλλικά χερούλια,όλα μοιάζουν να είναι πολυτελή στοιχεία και άψογα συνδυασμένα μεταξύ τους....
Αρμονία και φινέτσα συμπληρώνει ένα φωτιστικό δαπέδου συνδυάζοντας τις μεταλλικές λεπτομέρειες με τα έπιπλα ...
Ακόμα και στο γκρί με το λευκό φαίνεται να κυριαρχεί το μεταλλικό φωτιστικό που δικαίως κλέβει την παράσταση!

















Σχόλια

  1. Φανταστική ανάρτησή Μαρία μου!!! Και φανταστική απόχρωση !!! Νομίζω ότι αν αγόραζα σήμερα φωτιστικα, θα ήταν σαν αυτά που μας παρουσιάζεις !!! Εξαιρετικα όλα!!! Σ'ευχαριστούμε για τις ωραίες ιδέες!!! Πολλά φιλιά!!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χαίρομαι που σου αρεσει αυτό το στυλ διακόσμησης Είναι η νέα τάση που δημιουργεί μια φανταστική ατμόσφαιρα .Ακόμα και ένα αντικείμενο είναι σε θέση ν'αλλαξει την διακόσμηση.Εγώ έχω ήδη κάποια παλιά αντικείμενα πού με την πρώτη ευκαιρία θα τα αναρτησω Ιωάννα μου(ασε που θέλουν γυάλισμα)χι χι .Τα φωτιστικά και εμένα με ξετρελλαναν....φιλλια πολλά και ένα όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου θυμίζει τον χαλκό και είναι ζεστό χρώμα αν και μέταλο. Συνδιάζει κάτι μοντέρνο και βιομηχανικό με κάτι πολύ οικίο και καθημερινό. Ειδικά τα φωτιστικά είναι καταπληκτικά Μαράκι μου. Πολύ ωραίες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει τις ιδιότητες,για ένα ζεστό περιβάλλον Λίλια μου,αρκεί να τοποθετηθεί σωστά στο χώρο.Αυτό που το κάνει και ξεχωρίζει είνα το πολύ απαλό αλλά λαμπερό χρυσό -ρόζ στα φωτιστικά και έΤσι του δίνει μια αίγλη...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Wowwwwww!!!!! Love them allllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!! Που θα έλεγαν και οι φίλες μας οι Αμερικανίδες.... τα φωτιστικά πρέπει να είναι Tom Dixon, τα έχω χρησιμοποιήσει σε πελάτες αρκετές φορές, και όσο και να σου δίνουν το εφφέ του μέταλλου δεν είναι τουλάχιστον οι μπάλες. Οι επιλογές σου άπαιχτες αυτή την φορά φέρνω καροτσάκι και τα φορτώνω όλα... Φιλάααακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω και εγω αυτή την σκέψη Χριστίνα μου,να τα μαζέψω με φορτηγό....χαχαχα και να τα φέρω στο σπίτι μου.Τα φωτιστικά πιστεύω ότι είναι απο τα πιο ωραία και απλά συγχρόνως γα την διακόσμηση εσωτερικού χώρου....φιλάκια πολλά και μια όμορφη καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Πω πω, τι όμορφοι συνδυασμοί!!! Αχ, Μαρία μου, τους λάτρεψα, τόσο που κάποιες (όσες μπορέσω δηλαδή) θα τις "κλέψω"! Μπήκε στ' αγαπημένα για "αντιγραφή"!!!
    Πολλά γλυκά φιλιά, φίλη! Σ' ευχαριστούμε
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου,μ'αρέσει ο ενθουσιασμός και ο αυθορμητισμός στην έκφραση Μαρίνα μου....σ'ευχαριστώ πολύ πολύ....φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Αχ μου αρέσει και εμένα πολυ αυτή η νέα τάση και δεν έχω τίποτα σε αυτο το ροζ χρυσό! και το χειρότερο: δεν βρίσκω πουθενά και κανενα σπρευ σε αυτό το χρώμα να αλλάξω κάποια αντικείμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μάχη μου! Εγώ βρήκα στο Πράκτικερ!... Κοίταξες εκεί?...
      Πολλά φιλιά, φίλη
      Μαρίνα

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω να σου δώσω κάποιες πληρφ.για το αν θα βρείς,αλλά μπορώ να σου πώ να κοιτάξεις σε καταστήματα "τέχνης",και ακόμα καλύτερα σου έδωσες την λύση η Μαρίνα που την ευχαριστώ πολύ την καλησπέρα μου και στις δύο σας!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Μαίρη μου!! Είναι το to go χρώμα μου για αυτό το φθινόπωρο!! Φανταστικές επιλογές, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που το λές Αθηνά μου,είναι πράγματι το must, χρώμα για την εποχή και μάλιστα του ταιριάζει πολύ....πολλά φιλιά και απο εμένα!

      Διαγραφή
  8. Αυτό το χρώμα είναι υπέροχο, Μαίρη!Μέχρισ τιγμής μόνο σε αξεσουάρ το είχα δει, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ και στη διακόσμηση, πολύ θα ήθελα να το εντάξω με κάποιο τρόπο στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι είναι εφικτό να το κάνεις αρκεί να έχεις τον τρόπο του σωστου συνδυασμού Δέσποινα μου...αν έχεις και τα κατάλληλα διακοσμητικά στοιχεία,ακόμα καλύτερα!

      Διαγραφή
  9. Δεν ήξερα πως υπάρχει απόχρωση χρυσό-ροζ!!! Πάντως δείχνει πολύ όμορφο ειδικά εκεί που συνδυάζεται με γκρι και μαύρο!!! Δεν είναι μοντέρνο αλλά ούτε και Industrial όμως είναι πολύ κομψό το αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει μια διαχρονικότητα και με τις κατάλληλες διακοσμητικές επιλογές και συνδυασμούς γίνεται ένα πολύ κομψό αποτέλεσμα Ελεάνα μου....φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ενδιαφέρον μου φάνηκε το μεταλλικό ροζ χρυσό! Πάω να μελετήσω περαιτέρω τις προτάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Κατερίνα μου που βρήκες ενδιαφέρουσα την ανάρτηση μου...αξίζει τον κόπο να το ψάξεις,λόγω της ιδιαιτερότητας του!

      Διαγραφή
  11. Φοβερό το ροζ χρυσό! Το λάτρεψα! Τέλειοι συνδυασμοί και πολύ κομψό αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει αυτό το ωραίο αποτέλεσμα και γίνεται μοναδικό....σ'ευχαριστώ Θάλεια μου!

      Διαγραφή
  12. Τι ωραίες διακοσμητικές προτάσεις. Έχω δύο ξύλινα σκαμνάκια παραπεταμένα που η ανάρητηση σου μου δίνει ερεθισμα να αξιοποιήσω Μαράκι. Πολύ μ' αρέσει το γκρί με το ρόζ και συνδυασμένο με το Pink gold απίθανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορείς να αξιοποιείς,απο παλιά κομμάτια είναι σαν να τα κάνεις καινούργια....χαίρομαι που βοηθάω στις ιδέες Σοφία μου...σ'ευχαριστώ και φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Μαρία!! Φανταστική ανάρτηση και τόσο όμορφα συνδυασμένα όλα!!!! Να είσαι καλά!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω θα σε καλησπερίσω Κική μου και σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου...να είσαι και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  14. Τα θέλω όλα, γίνεται;;;; Χαχαχαχαχαχα. Καλημέρα & καλή εβδομάδα Μαρία :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι Δήμητρα μου;...άλλωστε έχεις τον τρόπο να τα κάνεις...φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Ένα φωτιστικό δαπέδου θα το ήθελα.Πρέπει να βάλω το μυαλό μου να δουλέψει και να φτιάξω ένα παρόμοιο χρώμα για κάποιο χριστουγεννιάτικο diy.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α δεν τα είχα δει αυτα! Φοβερές ιδέες !
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου