Με μεγάλη χαρά παρέλαβα  το βραβείο Liebster απο την φίλη και blogger Ίριδα (Mama goes Vintage),που με τίμησε, γνωρίζοντας οτι με την κατάλληλη υποστήριξη βοηθάμε αυτούς που έχουν λιγότερο απο 200 followers,φυσικά πάντα με αγάπη και σεβασμό.Υπάρχουν δέκα πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις που θα τις απαντήσω.
Την ευχαριστώ πολύ και προχωρώ στις απαντήσεις.

1. Έχετε σκεφτεί ποτέ να αλλάξετε το όνομα του blog σας;

Δεν θα ήθελα ν'αλλάξω τον τίτλο του blog μου,νομίζω οτι αντιπροσωπεύει αυτά  τα οποία κάνω και αγαπώ.  
2. Πόσο έχει αλλάξει η κάθε σας μέρα από τότε που πατήσατε για πρώτη φορά το πλήκτρο 
Φυσικά μιλάμε για έναν ιδεατό κόσμο που σε φέρνει όμως σε μια πραγματική στάση ζωής.Ειλικρινά πιστεύω ότι είμαστε όλοι "συνδεδεμένοι"πλέον,και αυτό μου αρκεί ώστε να αφιερώνω χρόνο στον υπολογιστή μου.
3. Όταν δεν έχετε έμπνευση, που καταφεύγετε για να την βρείτε και να αλλάξει η διάθεση σας;
Συνήθως,εμπνέομαι μέσα απο την καθημερινότητα της ζωής.Ακόμα και ένα τόσο δα πραγματάκι μπορεί να γίνει πηγής έμπνευσης.Για μένα είναι αστείρευτη.
Υπακούω στην απλότητα και την απέραντη ομορφιά της φύσης.
4. Έχετε σκεφτεί να ασχοληθείτε επαγγελματικά με το blogging;
Το έχω σκεφθεί πολλές φορές απλά δεν το έχω βάλει σε εφαρμογή.Νομίζω ότι χρειάζεται σωστή επιλογή θεμάτων και περισσότερο χρόνο για να υπάρχει επιτυχία.
5. Ποια είναι η γνώμη σας για τους Έλληνες bloggers σε σχέση με τους ξένους; Μέχρι τώρα δεν είχα κάποια ιδιαίτερη επαφή με ξένους bloggers.Πιστεύω,όμως ότι η οι διαφορές μεταξύ των ξένων και των Ελλήνων θα είναι μικρές.
6. Πόσο γεμάτη είναι η μέρα σας; Τι κάνετε στον ελεύθερο χρόνο σας;
Είναι τόσο γεμάτη που ο ελεύθερος χρόνος είναι μικρός.Συνήθως ασχολούμαι μ'όλα αυτά που με γεμίζουν και με χαλαρώνουν.
7. Σε ένα όνειρο που θα ταξιδεύατε; Σε ποια χώρα θα ήσαστε και τι θα θέλατε να κάνετε;
Δεν μου αρέσουν τα μακρινά ταξίδια οπότε θα επέλεγα την πατρίδα μου την Έλλάδα ,ένα νησί την δικιά μου "Ιθάκη",που είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον εαυτό μου και τις αναγκαιότητες μου.Έχει όμορφες παραλίες με βότσαλα,που περπατώντας γειώνεται το σώμα και ο νούς.
8. Το ποτήρι το βλέπετε μισοάδειο ή μισογεμάτο;
Στην πραγματικότητα το ποτήρι είναι ένα αντικείμενο.Εμείς το γεμίζουμε όσο θέλουμε,άλλοτε πολύ και άλλοτε λιγότερο.Προσωπικά θέλω να το βλέπω μισογεμάτο.
9. Διαλέξτε: ελληνική, μεξικάνικη, ή ασιάτικη κουζίνα;
Μα φυσικά ελληνική κουζίνα...τι άλλο θα μπορούσε να έχει τόσο καλούς συνδυασμούς υλικών και γεύσεων.
10. Αγαπημένο σας στυλ διακόσμησης;
Η συγκλονιστική φύση, μας υπενθυμίζει πόσο μεγάλη ανάγκη έχουμε απο ελευθερία,ευρυχωρία και ηρεμία.Μου αρέσουν οι ασφαλείς επιλογές,καθαρές γραμμές και η προσωπική υπογραφή του καθενός,έτσι δημιουργείται μια καινούργια αισθητική στα μέτρα που θέλουμε και μας εξυπηρετούν.


Μέσα στους όρους του βραβείου, είναι και η απονομή του σε άλλα δέκα αγαπημένα blog με λιγότερους από 200 followers. Από τα δικά  μου αγαπημένα blog (που έχουν λιγότερους από 200 followers), ξεχωρίζω τα εξής:
  1. marilenaspotofart
  2. craftcooklove
  3. spoon-stories
  4. le-voyage-du-gateaux
  5. koritsimalama
  6. sundaysprojects
  7. inmary-land
  8. thtzellou
  9. makeit-pretty
  10. craftwerkbyalpaxinou
 Οι φίλοι και φίλες bloggers που θα παραλάβουν αυτό το βραβείο liebster (αγάπης),θα συνεχίσουν και με την σειρά τους θα το χαρίσουν σε άλλα 10 blogs αγαπημένα με λιγότερο απο 200 follοwers.
Αυτοί είναι οι εξής κανόνες.

1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.

2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.




Σχόλια

  1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου γλυκιά! Το βραβείο το έχω παραλάβει ήδη από το μπλοκ toperiodikomas, αλλά θα χαρώ να απαντήσω και σε σένα την ίδια στιγμή! Μου άρεσαν οι απάντησεις σου! Ανάλαφρες και όμορφες σαν εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο καιρός των επιβραβεύσεων Λίλια,για εμας, που τα μέλη του ιστιολογίου είναι λιγότερο απο 200.Φυσικά καλό είναι να γίνουμε περισσότερο γνωστοί,αν και εμένα προσωπικά δεν με απασχολεί τόσο πολύ...πάντως σ'ευχαριστώ που το δέχτηκες...τα φιλιά μου και μια όμορφη καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου και πάλι συγχαρητηρια!! Σε ευχαριστώ ξανά που αποδέχτηκες το βραβείο και που μέσα από τις απαντήσεις σου σε γνωρίζουμε λίγο καλύτερα!!! Εύχομαι να πάρεις κι άλλα γιατί το μπλογκ σου είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα περισσότερο απ'όλα να έχω την εκτίμηση αν και εφ'όσον μου αξίζει για την ποιότητα της εργασίας μου στο blog μου,και να έχω φίλους που θα με υποστηρίζουν ακόμα και τα λάθη τα οποία κάνω....Σ'ευχαριστώ και εγω για το βραβείο γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία να δώσω κάποια στοιχεία απο τον εαυτό μου...πολλές όμορφες καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία!! Σε ευχαριστώ πολύ που με τιμάς κι εσύ με το βραβείο!! Θα αναρτήσω μέσα στην βδομάδα, είσαι κι η τρίτη που μου το δίνει αυτές τις μέρες οπότε θα ναι χορταστική ανάρτηση!!
    Φιλιά πολλά και να χεις μια όμορφη βδομάδα!!
    Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,γελάω γιατί πέσανε μαζεμένα τα βραβεία.Μαριλένα...οπότε θα έχεις πολλή δουλειά.και εγω σ'ευχαριστώ που το δέχτηκες και θα σε επισκεφτώ στο ιστολόγιο σου...την καλημέρα μου και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ μου άρεσε που έμαθα λίγα περισσότερα για σένα Μαίρη μου μέσα από το βραβείο σου! Σου εύχομαι και εις ανώτερα !! Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με τη σειρά σου με το βραβείο !! Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα το ιστολόγιο σου Αθηνά αξίζει πάρα πολλά βραβεία και επαίνους,μας το έχεις αποδείξει μέσα απο τις πολύ προσεγμένες αναρτήσεις σου αλλά και τις πολύ νόστιμες συνταγές σου.Εύχομαι να είσαι καλά και πολλά φιλάκια...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. αυτα τα βραβεια ειναι μια πολλη καλη ευκαιρια να γνωρισεις κατι ακομα για το προσωπο πισω απο το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί πράγματι μαθαίνεις κάποια στοχεία απο την προσωπικότητα του άλλου...την καληέρα μου Ζήνα!

      Διαγραφή
  6. Μαράκι μου τώρα είδα το βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι χάθηκα λίγο τελευταία από τη γειτονιά αλλά μιας και αποφασίσαμε με τον καλό μου να ανεβούμε τα σκαλιά της εκκλησίας ο χρόνος ήταν μηδαμινός! Απο δω και πέρα θα βρούμε ξανα τους ρυθμούς μας και θα ετοιμάσω με μεγάλη μου χαρά τη σχετική ανάρτηση! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου ευχηθώ τα καλύτερα και να ζήσετε μια αγαπημένη ζωή με τον σύζυγό σου Μαίρη.όποτε νομίζεις ότι έχεις διαθέσιμο χρόνο,γιατί και εγω αυτό τον καιρό είμαι λίγο χρονικά πιεσμένη.Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Μαράκι μου συγχαρητήρια για το βραβείο!!! Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που απάντησες στις ερωτήσεις και που σε γνωρίσαμε καλύτερα. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που με τίμησες κι εμένα και θα προσπαθήσω να κάνω σύντομα ανάρτηση. Αργησα να απαντήσω γιατί τώρα είδα το μήνυμά σου. Πραγματικά χαθήκαμε με τη Γεωργία αλλά έπιασα δουλεια για λίγους μήνες και δεν έχω καθόλου χρόνο. Εχω έτοιμες αναρτήσεις αλλά δεν προλαβαίνω να τις κοινοποιήσω και δεν προλαβαίνω να σχολιάσω και στα αγαπημένα μου μπλογκ. Ελπίζω να βρω χρόνο να το κάνω σύντομα. Πολλά πολλά φιλάκια και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια απο τα ίδια και εγω Θάλλεια μου.είμαι πολυάσχολη το τελευταίο χρονικό διάστημα παρόλο που έχωτ όσα πολλά έτοιμα θέματα προς ανάρτηση.Νάσαι καλά και θα τα λέμε....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Μαρία μου για το βραβείο !!! Οι απαντήσεις σου είναι πολύ ενδιαφέρουσες και αντανακλούν ακριβώς το πνεύμα και στυλ των blog σου!!! Αρμονία, ομορφιά και έμπνευση από τις ομορφιές του τόπου μας!!! Με εκφράζουν όλα!!! Πολλά φιλιά!!! Καλή σου βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωοο Ιωάννα,μπήκες κατευθείαν στην ψυχοσύνθεση μου...έτσι ακριβώς όπως μιλάει η ψυχή αντικατροπτίζεται στις πράξεις και εκφράσεις...νά είσαι καλά και σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Μαρία μου για το βραβείο! Οι απαντήσεις σου μου έβγαλαν με κάποιο τρόπο το στυλ αισθητικής που περνάς σε εμάς και μέσα από τις αναρτήσεις του blog σου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες και με προτίμησες για να συνεχίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι λίγο λακωνικός τύπος ,αλλά νομίζω ότι υπάρχει σαφήνεια στις απαντήσεις,μου.Χαίρομαι που δίνω το στίγμα αναγνώρισης και που εσείς το εκτιμάτε....φιλάκια πολλά και να είσαι σίγουρη ότι το ιστολόγιο σου πολλές φορές μ'έχει βγάλει απο τα δύσκολα στο θέμα τάξης και καθαριότητας...φιλάκια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου