Στύλ και κομψότητα στα χρώματα του Γκρί και της Μέντας!

Αν κυριαρχεί το χρώμα του γκρί σαν βάση στο σαλόνι σας,δώστε ένα φρέσκο τόνο στο απαλό χρώμα της μέντας.έτσι θα δώσετε ένα μοντέρνο αλλά και κλασσικό ύφος συγχρόνως.Ταιριάζει σε κάθε σπίτι αναξαρτήτου ύφους και design.Μία μεγάλη επιφάνεια τοίχου είναι βαμμένη στο χρώμα της μέντας,ο καναπές στο ανοιχτό του γκρί  και τα υπόλοιπα διακοσμητικά στοιχεία κρατούν ισορροπία στη διακόσμηση του χώρου.
Στο χώρο του σαλονιού,επικρατεί ένα ήρεμο χρωματικά αποτέλεσμα ,με τον γκρί καναπέ και το χαλί που έχει αποχρώσεις του γκρί χρώματος επίσης.Λευκό στρογγυλό τραπεζάκι και ενα πίνακας που αποτελεί ιδιαιτερότητα σ'αυτό το livingroom.
Εδώ υπάρχει ένας μοντέρνος καναπές στο μεντί χρώμα και οι αντιθέσεις είναι τα μαξιλαράκια σε γήινους χρωματικούς τόνους,καθώς και τα ράφια στις αποχρώσεις του Γκρί.

Ακόμα ένα παιχνίδι χρωμάτων,με την διαφορά ότι εδω παίζει και το neutral στοιχείο στο στρογγυλό τραπέζι.Θα  προτιμούσατε αυτά τα δύο χρώματα στο σαλόνι σας; 




Σχόλια

  1. Η τελευταία φωτογραφία είναι απίστευτη! Αν θα έβαζα τα χρώματα λέει?Φυσικά ναι Μαράκι!!Και αυτό το τραπέζι πιά...θεικό!Μπράβο κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι τόσο γλυκό χρώμα το μεντί που πιστεύω ότι θα ταίριαζε σε κάθε είδους διακόσμησης,ακόμα και σε μικρά αντικείμενα πάνω σε ένα έπιπλο...Την καλημέρα μου Λίλια και φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Λατρεμένο το μεντί, φαίνεται να έχει γίνει της μόδας! Όχι πως και το γκρι δεν το αγαπώ εξίσου! Υπέροχες, όπως πάντα, οι προτάσεις σου Μαρία μου! Καλή εβδομάδα :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και το χρώμα της μέντας έχει πολλούς συνδυασμούς μιας και ανήκει στην χρωματική παλέτα των Παστελ,Δήμητρα....έχει κάτι απο την δεκαετία του 50-60....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφες οι προτάσεις σου Μαίρη μου όπως πάντα !! Ο συνδυασμός είναι μαγικός!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γκρί μπορεί να φιλοξενίσει άπειρους συνδυασμούς Αθηνά...έχει αυτή την ιδιότητα....φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφος συνδυασμός! Πολύ classy θα έλεγα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανήκει σ'αυτή τη κατηγορία,γιατί είναι απαλό χρώμα και φωτίζει,όπου και αν το βάλεις Μαράκι....την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. τι καταπληκτικος συνδυασμος! τρελαθηκα τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα....Ζηνάκι,σίγουρα σου αρέσει γιατί βλέπω απο το ιστολόγιο σου ότι και εσύ προτιμάς τις παστέλ αποχρώσεις...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Φανταστικές οι επιλογές σου Μαρία μου!!! Πολύ αγαπημένο και το γκρι και το μεντι !!!Και ταιριάζουν απόλυτα!!! Πολλά φιλιά και καλή σου βδομάδα και από εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι γνωρίζεις τους συνδυασμούς απόλυτα,αν κρίνω απο τις ξεχωριστές σου αναρτήσεις και πόσο καλά είναι συνδυασμένες στα χρώματα μεταξύ τους Ιωάννα ....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσε ο συνδυασμός! Δεν το περίμενα να ταιριάζει τόσο το γκρι με τη μέντα! Πανέμορφες οι προτάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι απο τους πιο πετυχημένους και σικάτους συνδυασμούς το γκρί με το απαλό της μέντας Κατερίνα...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειος συνδυασμός γκρι με μεντί που είναι και αγαπημένο μου χρώμα! Ταιριάζουν απίθανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι σε σκέψη εδώ και λίγες μέρες να ανανέωσω λίγο την κουζίνα μου η οποία είναι χρώματος γκρι ελεφαντ απαλό και είχα στο μυαλό μου να το συνδυασω με ένα μεντί απαλό αλλά δεν ήμουν και πολύ σίγουρη.. Μόλις είδα το άρθρο σου σιγουρευτηκα!!!!!! Πάω αύριο κιόλας για το μεντί :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι σε σκέψη εδώ και λίγες μέρες να ανανέωσω λίγο την κουζίνα μου η οποία είναι χρώματος γκρι ελεφαντ απαλό και είχα στο μυαλό μου να το συνδυασω με ένα μεντί απαλό αλλά δεν ήμουν και πολύ σίγουρη.. Μόλις είδα το άρθρο σου σιγουρευτηκα!!!!!! Πάω αύριο κιόλας για το μεντί :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου