Το Γκρί συνδυάζεται με παστέλ χρώματα για την κρεβατοκάμαρα σας!

Ξεκινώντας την φθινοπωρινή περίοδο,κάποιοι έχουν την διάθεση και την τάση να κάνουν ανανεώσεις στους χώρους τους.Μερικοί ρίχνουν το βάρος στην ανανέωση του υπνοδωματίου τους,αφού είναι το προσωπικό μας το δωμάτιο.Σήμερα θα αφιερώσω το θέμα στην κρεβατοκάμαρα και τα χρώματα που θα σας χαρίσουν άνεση και στυλ.
Θα μιλήσω για το πιο ουδέτερο χρώμα το γκρί και πόσες δυνατότητες έχει να συνδυαστεί ,δίνοντας ένα ωραίο αποτέλεσμα.
Είναι το μαγικό χρώμα που ταιριάζει με τις παστέλ αποχρώσεις του ρόζ ,του σιέλ(πούδρας),λιλά(ανοιχτό) ,της μέντας και φυσικά ο κλασσικός συνδυασμός του γκρί-λευκού και μαύρου.
 Μ'αυτά τα χρώματα διαμορφώνετε ένα ονειρεμένο σκηνικό.
Μπορείτε να επιλέξετε,ανάλογα με το χρώμα του τοίχου και των επίπλων σας ,ανάμεσα στις ψυχρές αποχρώσεις και τις αντίστοιχες ζεστές για να έχετε το αποτέλεσμα που θέλετε.Ρίξετε μαξιλάρια στο κρεβάτι σας,δώστε χρώμα στα παπλώματα σας και παίξτε το παιχνίδι των αποχρώσεων.
Γκρί,μαζί με παστέλ ρόζ και το γήινο χρώμα του εκρού δίνουν το αποτέλεσμα που βλέπετε σ'αυτή την εικόνα.
Οι αποχρώσεις του γκρί ,δίνουν ωραίες ιδέες για να διακοσμήσετε την κρεβατοκάμαρα σας.
Ακόμα ένας λεπτός και ισορροπημένος συνδυασμός που  προκαλεί χαλάρωση και σας ταξιδεύει.Φυσικά μιλάμε για το χρώμα το μπλέ και τις αποχρώσεις του που ταιριάζει απόλυτα με το γκρί στη πιο ανοιχτή του απόχρωση συνδυασμένο και με το λευκό.  
Πάρτε ιδέες για να διακοσμήσετε την κρεβατοκάμαρα σας,δημιουργώντας ένα κατάλληλο σκηνικό και καλόγουστο φυσικά,αφού θα είναι το προσωπικό σας καταφύγιο για τον χειμώνα που έρχεται!







Σχόλια

  1. Έτσι όμορφα συνδυασμένα που μας τα δείχνεις φυσικά πάει και στην κρεβατοκάμαρά μας Μαράκι μου. Το γκρι με το παστέλ ροζ όπως καταλαβαίνεις είναι όνειρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει πολλές δυνατότητες συνδυασμού το γκρί...εγω προσωπικά το προτιμώ γιατί στην ουσία είναι ένας μεγάλος καμβάς που μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα...την καλημέρα μου Λίλια!

      Διαγραφή
  2. Αα και εγώ του γκρι και του ροζ είμαι.. Χάζευα τις φωτογραφίες επί 10 λεπτά... Θέλω να αλλάξω το δωμάτιο μου τώρα!!!! Ααχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Ίρις και αν χρειαστείς κάποια βοήθεια εδω είμαστε....φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα δεν είπα; Καλό μήνα .. ζεστό και χουχουλιάρικο Μαρία μου !!! Φιλάκια πολλά ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και ελπίζω να πάνε όλα μα όλα καλά,για όλους μας!

      Διαγραφή
  4. Η μία πρόταση ωραιότερη από την άλλη Μαρία!!!
    Καλό μήνα φίλη ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάντως το ροζουλί το τίμησα φέτος :)) Υπέροχες οι προτάσεις σου. Καλό μήνα Μαρία μου. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα στην ανάρτηση σου Δήμητρα,που πραγματικά το τίμησες το ροζουλί...φιλάκια και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα χρώματα για χαλαρωτικούς ύπνους!! Ευχαριστούμε για τις προτάσεις Μαίρη μου!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το πείς και έτσι γιατί τέτοια χρώματα σε προδιαθέτουν για χαλάρωση Αθηνά μου...καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Χρώματα που καλμάρουν .... ότι πρέπει για κρεβατοκάμαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί να έχεις το χρόνο για χαλαρωτικές στιγμές και όχι για ύπνο μόνο....

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικές όλες οι προτάσεις σου Μαρία μου !!! Ειδικά ο συνδυασμός γκρι με ροζ είναι ο αγαπημένος μου ... Δεν υπάρχουν πιο χαλαρωτικές αποχρώσεις για την κρεβατοκάμαρα !!! Καλή σου μέρα και καλό ΣΚ!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα πολλοί συνδυασμοί του γκρί με άλλα παστέλ χρώματα μου αρέσουν...στην πορεία θα κάνω ανάλογες αναρτήσεις Ιωάνννα μου...την καλημέρα μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα!
    Πολύ ωραίες επιλογές, αυτά τα χρώματα μου αρέσουν γιατί δημιουργούν ήρεμη ατμόσφαιρα και σου αφήνουν περιθώρια για αλλαγές.
    Καλή συνέχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα!
    Πολύ ωραίες επιλογές, αυτά τα χρώματα μου αρέσουν γιατί δημιουργούν ήρεμη ατμόσφαιρα και σου αφήνουν περιθώρια για αλλαγές.
    Καλή συνέχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες προτάσεις όπως πάντα Μαρία μου! Έχω εντάξει εδώ και κάποιο καιρό το σιέλ της πούδρας στο υπνοδωμάτιο μου και κάνει μεγάλη διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικές προτάσεις Μαρία μου! Χρώματα που σε ηρεμούν και σε χαλαρώνουν! Τέλεια η ντουλάπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου