Αποχρώσεις του γκρί στη διακόσμηση!

Το γκρί σαν χρώμα είναι σοβαρό απο μόνο του, και δίνει άπειρες επιλογές συνδυασμών στη διακόσμηση του χώρου.Όσο πιο σκούρα είναι η απόχρωση του γκρί  τόσο μας παραπέμπει στο μαύρο,και έτσι αποκτά ένα elegant και μυστηριώδες στυλ η διακόσμηση στο σπίτι.Ενώ όσο πιο ανοιχτή είναι μας παραπέμπει προς το λευκό και λίγο στο ασημί χρώμα που επίσης είναι elegant και φωτίζει περισσότερο τον χώρο.
Η χρωματική παλέτα του γκρί σε διακοσμητικά αντικείμενα,υφάσματα για κουρτίνες,ριχτάρια για τον καναπέ αλλά και μαξιλαράκια,θα ομορφύνουν τον χώρο σας,δίνοντας ένα πιο σοφιστικέ στυλ.
Εαν θέλετε  η τραπεζαρία σας να είναι φωτεινή,μπορείτε να επιλέξετε ανοιχτό γκρί χρώμα.Εδώ παίζουν ρόλο τα έπιπλα τα φωτιστικά αλλά και τα υπόλοιπα αντικείμενα που θα έχετε προσθέσει στο χώρο.
Εάν θέλετε να έχετε ένα πιο καθαρό και φωτεινό περιβάλλον,προσθέσετε  έπιπλα στο φυσικό τους χρώμα,και σ'ολες τις αποχρώσεις του μπέζ.
Για πιο ζεστό αποτέλεσμα προσθέστε γήινες αποχρώσεις του καφέ ή του μπέζ.
Τέλος στο υπνοδωμάτιο ,είναι ωραία επιλογή το γκρί,τόσο για τον τοίχο,όσο και για τα έπιπλα ή τα λευκά είδη,ειδικά στις πιο ασημί αποχρώσεις του!

















Σχόλια

  1. Δεν πολυσυμπαθουσα το γκρι το ομολογω, και πουθενα δεν υπαρχει αυτό το χρώμα στο σπίτι μου, μέχρι που έφτιαξε η αδερφή μου το σπιτικό της σε τόνους γκρι και αμέθυστου! αυτό ήταν! τώρα αν είχα την οικονομική δυνατότητα θα άλλαζα ολο το σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα υπάρχει ένα άλλο ερέθισμα που μας κινητοποιεί να κάνουμε αυτό που δεν συμπαθουμε....τελικά έτσι γίνεται πάντα αγαπητή φίλη.όσο για τον συνδυασμό του γκρί,σκέψου με πόσα χρώματα θα μπορούσες να το κάνεις.Η ιδέα της αδερφής να συνδυάσει το γκρί με τον αμέθυστο νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή επιλογή...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω το γκρι στα πάντα και ειδικά στα υφάσματα και στα ρούχα. Ειδικά το χρώμα του πάγου το θεωρώ πολύ κομψό Μαράκι μου. Μου αρέσει με ροζ συνδυασμένο πολύ! Η πρώτη φωτογραφία με τις τεράστιες λάμπες είναι υπέροχη! Την γλυκιά μου καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά το γκρί σαν χρώμα έχει πάρα πολλές αποχρώσεις και άπειρους συνδυασμούς,όπως είπες χαρακτηριστικά ότι με το ρόζ σου αρέσει πολύ.Σίγουρα το κάνει πιο ανάλαφρο και παιχνιδιάρικο.Αλλά και πάλι Λίλια αναλόγως σε ποιά απόχρωση είναι..έχει σημασία αυτό...όντως οι λάμπες είναι πολύ ωραίες....την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Το αγαπημένο γκρι το θεωρώ άκρως αρχοντικό χρώμα. Νομίζω ότι προσδίδει ένα high class στυλ σε κάθε δωμάτιο.Αχ Μαρία μου βλέπω τις φωτογραφίες σου και είμαι να σκάσω που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω τις αλλαγές που θέλω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ξεκινήσω και εγω με το αχ....Ίριδα,και αυτό γιατί ούτε και εγω πλέον μπορώ να κάνω άλλες αλλαγές...έτσι ικανοποιούμαι στο να βλέπω τις φωτο.Το γκρί είναι στην ουσία ουδέτερο χρώμα και γι'αυτό έχει πολλές δυνατότητες διακόσμησης σ'ένα χώρο του σπιτιού....την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Λατρεμένο, λατρεμένο, λατρεμένο!!!! Υπέροχη ανάρτηση Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι θα το χαρακτήριζα και εγω Δήμητρα ένα λατρεμένο χρώμα....πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  6. Το γκρί! Ένα χρώμα παρεξηγημένο από εμένα αλλά... στου γιου μου το σπίτι δείχνει αλλιώς! Τσιμεντοκονία πατητή τα μπάνια συνδυασμένη με έπιπλα μπάνιου σε φυσικό χρώμα, στο σαλόνι τσιμέντο εμφανές στους τοίχους αλλά στο βάθος να ξεπροβάλει μια σούπερ μοντέρνα κατακόκκινη λακαριστή κουζίνα με inox λεπτομέρειες. . Οπότε κι εγώ προσπαθώ να καταπιώ αυτό το μουντό για μένα χρώμα και να το αγαπήσω
    Οι δικές σου όμως επιλογές όπως πάντα μία μία διαλεχτες και σικάτες! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα η νέα γεννιά έχει άλλη αντίληψη στην αισθητική του χώρου της διακόσμησης και εγω προσωπικά το βλέπω θετικά,ακόμα και στα πιο δύσκολα και ψυχρά χρώματα Χριστίνα.έτσι όπως περιέγραψες το σπίτι του γιού σου πρέπει να είναι πολύ ωραίο...έυχομαι να το χαρεί....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Ένα έχω να σου πω: έχω γκρι τοίχους, γκρί παράθυρα, γκρι μαξιλαράκια και πατώματα!! Το λατρεύω το χρώμα απλά !! Πολύ όμορφες οι επιλογές σου Μαίρη μου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκριζομάνια λοιπόν Αθηνά,το αντίθετο απο εμένα που οι περισσότερες επιλογές των επίπλων και διακοσμητικών στοιχείων στο σπίτι μου είναι στο λευκό....είδες καθένας έχει το αγαπημένο του χρώμα να τον ακολουθεί....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου Μαρία μου!!Λάτρεψα τα μεγάλα φωτιστικά και το τραπέζι της 1ης φωτογραφίας!!! Το γκρι δύο φορές έχω προσπαθήσει να το βάλω στο χώρο μου και τις δύο έχω αποτύχει και το έχω μετανιώσει. Την πρώτη φορά στον επαγγελματικό μου χώρο άκουσα τον αρχιτέκτονα, πως θα είναι σοβαρό και ψυχρό και τη δεύτερη φορά ήταν για το σπίτι όταν κάποιο γνωστό μας διακοσμητή του βρήκε ένα κάρο κουσούρια και εγώ τον άκουσα. Το γκρι που συνδυάζεται άνετα με παλ, με έντονα χρώματα ακόμα και με το λατρεμένο μου καφέ!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως οι επαγγελματίες αποφεύγουν το γκρί στα σπίτια εκτός και αν είναι πολύ μεγάλο οπότε παίζει να το κάνουν.Το χρησιμοποιούν περισσότερο σε επαγγελματικό χώρο,λόγω της σοβαρότητας που έχει το χρώμα.Τώρα αν απιλέξεις πολύ σκούρο,οποσδήποτε θέλει πινελιές άλλου χρώματος για να γίνει πιο ανάλαφρο,φωτεινό και παιχνιδιάρικο.έχει πολλές δυνατότητες σαν χρώμα,απλά θέλει προσοχή...την καλημέρα μου Ελεάνα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. υπεροχο χρωμα αν και δεν το εχω βαλει ακομα στο σπιτι μου...δειλα δειλα! υπεροχες επιλογες για άλλη μια φορα Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα ουδέτερο χρώμα που ταιριάζει σε μοντέρνα διακόσμηση και έχεις να επιλέξεις οποία απόχρωση του ταιριάζει περισσότερο στο χώρο σου.

      Διαγραφή
  10. Γκρι ανθρακί και γκρι ασημί για την κρεβατοκάμαρά μου συνδυασμένομε ξύλο και πινελιές σε λευκό και φουξ..Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Αλέκα ,έκανες πολύ πολύ ωραίους συνδυασμούς με το χρώμα...τέλεια το Έδεσσα!

      Διαγραφή
  11. Λατρεμένο χρώμα! Στην διακόσμηση, αλλά και γενικά στη ζωή μου. Μου αρέσει σε μια σκούρα απόχρωση, επειδή κάνει υπέροχη αντίθεση με το έντονο κίτρινο (ή το κόκκινο) και το λευκό.
    Βασικά ανάλογα με την απόχρωση πάει με όλα τα χρώματα!!

    Πολλά φιλιά!
    Αντζελίνα Στρουμπούλη
    http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά καλωσόρισε στο "Ιδέες για διακόσμηση" Αγγέλα και σ'ευχαριστω για'αυτο.Πράγματι έχει μεγάλη γκάμα αποχρώσεων το γκρι και μπορείς να κανείς απίστευτης συνδυασμούς.Σ'ευχαριστω και πάλι και καλό σ/κο...φιλακια!

      Διαγραφή
  12. Ενώ το είχα παρεξηγήσει στην αρχή σαν χρώμα (μου έβγαζε κάτι βιομηχανικό και ψυχρό), όσο περνάει ο καιρός το θαυμάζω και το υιοθετώ στο σπίτι μας!! Υπέροχες εικόνες όπως πάντα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι παρεξηγημένο χρώμα ,αλλά όλα προϋποθέτουν τον χωρο που θα μπει και πολλά άλλα Αν διακοσμησεις γκρι με κάποιο άλλο χρώμα, βγαίνει ένα δυναμικό αποτέλεσμα.στον χώρο π.χ απαλό γκρι με το παστέλ της μέντας..ή απαλό ροζ με γκρι..και τόσα άλλα.....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Μαράκι μου με τις φωτογραφίες σου άλλαξα γνώμη για το γκρι. Το θεωρούσα ψυχρό αλλά τώρα μου φαίνεται υπέροχο και μπορεί να συνδυαστεί υπέροχα με όλα τα χρώματα. Κρίμα που δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να αλλάξω τη διακόσμηση στο σπίτι μου. Υπέροχες όλες οι προτάσεις σου όπως πάντα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο μια αλλαγή σ'ένα χώρο αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει να κάνουμε λίγες πινελιές στα χρώματα που αγαπάμε και θέλουμε να τα χαιρόμστε.Θάλλεια....όλα γίνονται....σ'ευχαριστώ και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Το αγαπημένο μου στυλ έπιασες με αυτή σου την ανάρτηση Μαρία μου! Φοβερές οι επιλογές σου με γέμισαν νέες ιδέες και μπόλικη έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι και το ζητούμενο Κατερίνα....να δίνω τις πιο κατάλληλες και εφαρμόσιμες ιδέες...να υπάρχει δυνατότητα κάποιος να τις υλοποιήσει ....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου