Γραφεία στα "πρωτάκια" του δημοτικού!

Ένα επίκαιρο θέμα αυτή την εποχή είναι τα γραφεία των παιδιών στα δωμάτια τους.Ξεκινώντας την φετινή χρονιά και ιδιαίτερα τα "πρωτάκια" στο δημοτικό σίγουρα θα θέλουν να έχουν τον δικό τους ζωντανό χώρο.Είναι ο χώρος της έκφρασης της δημιουργίας αλλά του ονείρου και της φαντασίας.Υπάρχουν πολλές εικόνες στο διαδίκτυο που μπορείτε να εμπνευστείτε και με τις ανάλογες δυνατότητες  που έχετε να τις κάνετε πράξη.
Συνήθως τον μεγαλύτερο ρόλο παίζει  ο χώρος αν είναι μικρός ή μεγάλος.Εσεις βρείτε τα κατάλληλα στοιχεία και προσαρμόστε τα στα δικά σας τετραγωνικά μέτρα.Επιλέξτε κρεμαστά ράφια και οπωσδήποτε συρτάρια στο γραφείο,όσο λιτό και αν είναι για να αποθηκεύονται περισσότερα πράγματα.Σημαντικό ρόλο παίζει και το κάθισμα που θα μπορεί το παιδί σας να μελετά.Προτιμήστε απλές καρέκλες,με δυνατή πλάτη,για να στηρίζονται καλύτερα και ακούραστα.Δώστε την ζωηράδα που χρειάζεται στα χρώματα και με λίγη καλή θέληση όλα έτοιμα για το ξεκίνημα στο σχολείο...Καλή αρχή στα πρωτάκια αλλά και στις μανούλες τους που θα τα καμαρώνουν!
 Δείτε τις εικόνες .....
Μια έξυπνη και απλή κατασκευή απο γυάλινα βάζα που έγιναν χρήσιμα για τα μολύβια και άλλα υλικά του σχολείου.Όπως βλέπετε έχουν βαφτεί τα καπάκια τους,με τα ζωάκια κολλημένα,δίνοντας ένα ξεχωριστό στυλ!  





Σχόλια

  1. Όμορφες ιδέες και όχι μόνο για πρωτάκια Μαρία μου! Εγώ ακόμα και τα γυάλινα βαζάκια θα χρησιμοποιούσα! Πολλά πολλά φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...όλες οι ηλικίες παιδιών δικαιούνται ένα όμορφο και καθαρό περιβάλλον για τις σχολικές εργασίες τους...δίνουμε προβάδισμα στα πρώτακια μιας και ξεκινανε πρωτη φορα το σχολειο...τα γλυκουλικα μου.οσο για τα βαζακια οτι θελεις κολλας στα καπακια και για αλλες χρησεις...μια ομορφη καλημερα Λιλια!

      Διαγραφή
  2. Αχ εμείς δεν είμαστε πρωτάκια ακόμη αλλά -δεδομένου ότι είμαστε σε φάση ανανέωσης του παιδικού- τα κοιταω εδώ και καιρό αυτά τα δωμάτια και γραφεία! καταπληκτικά όλα, δεν ξέρεις τι να πρωτοκάνεις και το σημαντικότερο, τι θα βολέψει το παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο σημαντικό στη διακόσμηση ενός χώρου είναι πως θα το φερεις στα δικά σου μέτρα ώστε να σε βολευει και να είναι και αισθητικά όμορφα....Άλλωστε τα παιδιά δεν έχουν και πολλές απαιτήσεις... ευτυχώς βολευονται εύκολα...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. τι ομορφα χρωματα και με υπεροχες ιδεες! τα βαζακια με τα ζωακια τα εχουμε κανει και εμεις, αλλα λατρεψα τα μπουκαλια γατες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βαζακια τα βρίσκω ωραία και βολική ιδέα για τα σχολικά πράγματα,και φυσικά κάθε είδους δημιουργίας, έτσι από απλά υλικά είναι εξίσου ωραία Ζήνα.Και σ'εμένα αρέσουν τα χρώματα στο παιδικό δωμάτιο,ζωηρευουν τον χώρο...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφες ιδέες Μαίρη μου!! Πολύ καλόγουστες επιλογές όπως πάντα! Επίσης τα βαζάκια τα έχω βάλει εδώ και καιρό στο μάτι! Θα τα φτιάξω που θα μου πάνε... Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βαζακια θα τα σκεπτομουνα και στην κουζίνα αρκεί να εβαζα το ανάλογο διακοσμητικό στα καπάκια....πάρχουν τόσο ωραίες ιδέες υλοποιησιμες...φιλακια πολλά και από εμένα.την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ομορφες ιδέες... καποιες θα τις εκλεβα άνετα για το δικό μου γραφειο!

    Καλό μήνα :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίες ιδέες για την διακόσμηση γραφείων...και ειδικά για τα παιδάκια...την καλημέρα μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Πολυ όμορφες οι επιλογές σου και πολυ χρησιμες ειδικά για μενα που έχω ένα πρωτακι στο σπίτι μου!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε και εμείς ένα πρωτακι στην οικογένεια και αυτός ήταν και ένας λόγος για την ανάρτηση μου στο ιστολόγιο Ντίνα..ψαχνομαστε γενικότερα για την ανανέωση και προσθήκη γραφείου ...τα φιλια μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Τα ζήλεψα τα γραφειάκια! Σαν παιδί κι εγώ... πρωτάκι δεν είμαι αλλά πολλά απο απο αυτά τα γραφεία ευχαρίστως θα τα χρησιμοποιούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτάκια δεν είμαστε Σοφία αλλά ποτέ δεν θα πάψουμε να είμαστε "παιδιά"....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες και γεμάτες χρώμα οι προτάσεις σου Μαρία μου! Πάνε για πιν!!! Καλό φθινόπωρο να έχουμε :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοσωρίζοντας τον Σεπτέμβρη με ιδέες για τα παιδιά που ξεκινούν την σχολική χρονιά τους,και αποχαιρετώντας το καλοκαίρι ....την καλησπέρα μου Δήμητρα!

      Διαγραφή
  9. Εγώ που δεν είμαι πρωτάκι κάνει να τα πάρω όλα και να φύγω; Μία και μία όπως πάντα οι προτάσεις σου Μαρία μου... φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα...πρωτάκι δεν είσαι αλλά πρώτη σ'όλα....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Μαρία μου!!! Επέστρεψα κι εγώ! Φτιάχνω καινούριο γραφείο λόγω της μετακόμισης και η ανάρτησή σου είναι ότι ακριβώς χρειαζόμουν! Πρωτάκι δεν είμαι αλλά ο ενθουσιασμός μου είναι ο ίδιος με τότε. Και λατρεύω τα παιχνίδια!!! Καλό Φθινόπωρο και να χαίρεσαι και το μπομπιράκι που κρατάς στην αγκαλιά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η πιο κατάλληλη εποχή για ανανέωση στο χώρο του σπιτιού και φυσικά τι πιο κατάλληλο απο το να έχεις το δικό σου γραφείο και ας μην είσαι πρωτάκι Χριστίνα.... καλο φθινόπωρο και η Χριστίνα είναι κοριτσάκι και παιδί της πρώτης μου κόρης....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Και για μικρούς και για μεγάλους. Πολύ θα ήθελα και για μένα ένα από αυτά! Μια αλλαγή την χρειάζομαι. Πολύ ωραίες προτάσεις Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι και εγω σε φάση αλλαγής αλλά δεν ξέρω που θα βρώ το χρόνο...χαχαχα...ένα γραφείο είναι τώρα ότι καλύτερο...την καλησπέρα μου Ελευθερία!

      Διαγραφή
  12. Aυτά τα ζήλεψα κι εγώ...θα τολμήσω κάποιες από τις ιδέες που μας δίνεις.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι για να τα ζηλεύεις αυτά τα γραφεία Αλέκα....φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφες επιλογές αγαπημένη μου Μαρία.. της ζήλεψα κι εγώ κι ας μην πάω σχολείο.. Ακόμα προσπαθώ να βρω λίγο χώρο στο σπίτι για να φτιάξω το γραφείο μου και οι ιδέες σου μου έδωσαν τροφη..Ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην σου πώ και εγώ ότι ακριβή θέση για το γραφείο μου δεν έχω βρεί ακόμα;όλο στην μετακίνηση είναι ίρις...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Μαρία! Τα βαζάκια είναι φανταστικά!! Του χρόνου θα πάμε πρώτη αλλά έχουμε αρκετούς μαρκαδόρους και ξύλο μπογιές.. Σίγουρα θα τα φτιάξουμε!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καλησπέρα μου Ειρήνη...οι μολυβοθήκες είναι απλές και εύκολες στην κατασκευή τους,οπότε αν τις φτιάξετε θα είναι σαν ένα παιχνίδι....Διασκεδάστετο με τα παιδάκια!

      Διαγραφή
  15. Ξανά ήρθα Μαρία μου αλκα για να σου δώσω ένα βραβείο αυτή τη φορά. Μου αρέσει πολύ το blog σου και γι'αυτό το λόγο επέλεξα να πάρει το βραβείο Liebster Award!! Διάβασε περισσότερες πληροφορίες (γιατί/πως/που/τι συμβαίνει) στο άρθρο μου http://www.mamagoesvintage.blogspot.gr/2015/09/love-chain-liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Ίρις ,που με επέλεξες και σίγουρα με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω την ανάρτηση αυτή.ΦιλάκιΑ πολλά και θα τα ξαναπούμε!

      Διαγραφή
  16. Ξανά ήρθα Μαρία μου αλκα για να σου δώσω ένα βραβείο αυτή τη φορά. Μου αρέσει πολύ το blog σου και γι'αυτό το λόγο επέλεξα να πάρει το βραβείο Liebster Award!! Διάβασε περισσότερες πληροφορίες (γιατί/πως/που/τι συμβαίνει) στο άρθρο μου http://www.mamagoesvintage.blogspot.gr/2015/09/love-chain-liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το κρατάω για του χρόνου για το δικό μου πρωτάκι! Πολύ ωραίες ιδέες και κράτησα κάποιες στα υπόψιν!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  18. Νάσαι καλά Μαρία και εύχομαι το πρωτάκι σου να βολευτεί σ'ένα ωραίο χώρο...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου