Μεταμορφώνοντας το παλιό έπιπλο!

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σας δείξω την μεταμόρφωση ενός παλιού επίπλου που, θα δώσει πάλι ζωή και χρήση στο χώρο του σπιτιού μου.Είναι ένας μπουφές που πραγματικά άξιζε όλο τον χρόνο που αφιέρωσα γιατί είμαι δεμένη συναισθηματικά απο την παιδική μου ηλικία.Μόλις ολοκλήρωσα την διαδικασία της επεξεργασία του και σας τον παρουσιάζω. Πιστεύω ότι κάποιοι απο εσας θα έχετε ένα παλιό έπιπλο απο την γιαγιά σας,ή απο ένα συγγενικό πρόσωπο,όπως κομοδίνα συρταριέρα ή ένα σωρό άλλα έπιπλα,που με την κατάλληλη επεξεργασία ,θα δώσουν ένα καινούργιο στυλ στον χώρο σας.  Η διαδικασία είναι απλή αλλά θέλει" μεράκι "όπως λέμε για να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.Κάποιες ωρίτσες σίγουρα θα χρειαστούν και αν ο χρόνος σας είναι λίγος σκεφτείτε το ξανά...... Αλλά να μην σας κουράσω με τα λόγια μου.
Προχωράμε αναλυτικά στα στάδια της επεξεργασίας του έπιπλου.
1ο Στάδιο Αφαιρέστε όλα τα πόμολα,τα ράφια ή τα συρτάρια απο το έπιπλο.
2ο Στάδιο Τρίψτε όλες τις επιφάνειες του ,με γυαλόχαρτο, ή με τριβείο.
3ο Στάδιο Καθαρίστε μ'ένα μαλακό πανί όλες τις επιφάνειες για να φύγει η σκόνη.Αν υπάρχουν σκαλίσματα ή εγκοπές χρησημοποιείστε ένα μικρό πινελάκι.
4ο Στάδιο Περάστε με πινέλο ή ρολάκι ένα χέρι βελατούρας,ώστε να δημιουργήσετε το λευκό υπόστρωμα,που χρειάζεται,πριν το βάψετε στο χρώμα που έχετε επιλέξει.
5ο Στάδιο Τρίβετε ξανά με το γυαλόχαρτο για να γίνει λεία επιφάνεια.Σκουπίζετε πάλι με το πανί ώστε να μείνει καθαρό απο την σκόνη.
6ο Στάδιο Περάστε μ'ένα πινέλο ή ρολάκι τις επιφάνειες του επίπλου και αφήστε το να στεγνώσει στο πρώτο χέρι περίπου 3 ώρες.(Χρησιμοποιείστε μπογιά ξύλου Ρεπουλίνη στο χρώμα που εσείς θα επιλέξετε.)
Μετά παλι και εφ'όσον χρειάζεται το ξαναπερνάτε και 2ο χέρι μέχρι να δείτε πότε θα είναι συμπαγές το χρώμα.Σ'εμένα χρειάστηκε 4 χέρια ,μέχρι να το ολοκληρώσω. Εννοείται ότι περίμενα να στεγνώσει καλά μετά το κάθε βάψιμο.Τώρα αν θέλετε κάτι πιο ιδιαίτερο όπως έκανα εγω, μπορείτε να κάνετε στα σκαλίσματα του επίπλου πατίνα για να το φωτίσετε και να του δώσετε ένα πιο ιδιαίτερο στυλ..
Δείτε τις εικόνες που σας παρουσιάζω.....
Σ'αυτά τα δύο mood board είναι κάποια απο τα έπιπλα που το τελευταίο χρονικό διάστημα έκανα ανακαίνιση στο χρώμα το λευκό (που είναι το αγαπημένο μου) ....δείτε την white collection μου!





































Σχόλια

  1. Αλλαγές βλέπω στο όμορφο μπλοκο-σπίτι σου και χαίρομαι Μαρία μου!!Η φωτογραφία με την μπουμπού μια τρέλα!! Το επιπλο σου υπέροχο, έδεσε και με τα προηγούμενα! Ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες κούκλα μου!Εύχομαι να περνάς όμορφα...σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι στην ιδανική περίοδο αλλαγώ" εκ των έσω προς τα έξω" χαχαχα Λίλια μου,σ'ευχαριστώ που το πρόσεξες και όσο για την μπουμπού είναι η έμπνευση μου τον τελευταίο καιρό.Φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο έγινε το έπιπλο και άξιζε κάθε λεπτό δουλειάς(και το ξέρουμε ότι θέλει πολύ χρόνο)!!!!!!!Μπράβο ,Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χρόνος παίζει σημαντικό ρόλο για να κάνουμε αυτό που θέλουμε αλλά και για το αποτέλεσμα του Μαριλένη μου....φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Χαλάλι όλο το τρίψιμο, η αναμονή και η εργασία Μαρία μου καθώς έγινε υπέροχος και ταίριαξε γάντι τόσο με τα ράφια όσο και με το όλο σκηνικό! Εύγε, εύγε, εύγε! Φιλιά & καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι γίνεται με υπομονή,έχει ένα καλό αποτέλεσμα Δήμητρα μου....βέβαια χρειάζεται και η τεχνική μην το ξεχνάμε αυτο αλλά όπως και νάχει πάντα μαθαίνω και κάτι καινούργιο κάνοντας όλες αυτές τις ανανεώσεις....τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  4. Έτσι λευκό θέλω να κάνω κι εγώ τον πάγκο εργασίας μου... αν και δεν είναι πρακτικό, οπότε δεν το πέρνω απόφαση. Και η χρυσή πατίνα στα σκαλίσματα πολύ ωραία ιδέα! Καλημέρα Μαρία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις στο πάγκο εργασίας η γνώμη μου, είναι να τον αφήσεις στο φυσικό του χρώμα.Ακριβώς γιατί θα έχεις στην πορεία μικροκτυπήματα τα οποία θα φαίνονται...Χριστίνα μου.Αν έχει ο πάγκος λούστρο,τρίψετο να φύγει και πέρασετο μ'ένα ματ λούστρο ίσα για να προστατέψεις το ξύλο...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Κάτι συμβαίνει και δεν μπορώ να το κάνω προώθηση στο G+. Δες το!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εντυπωσιαστηκα!!!!!πρωτον γιατι βγηκε καταπληκτικο! κ δευτερον γτ ταιριαξε ακομα κ με τα απλα λευκα ραφακια! ευγε!!!

    καλα, τη ζυγαρια που τη βρηκες????

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει έχει ολοκληρωθεί έτσι λέω Ζήνα μου,μπορεί να το τρίψω αργότερα να το κάνω να φαίνεται κάπως shabby shic....η ζυγαριά είναι ενθύμιο απο την γιαγιά του Γιάννη στο σπίτι μας στην Ιθάκη...έτσι βρέθηκε να ποζάρει στον δικό μου μπουφέ...χαχαχα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Τι ομορφο το αποτέλεσμα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 'Εγινε καταπληκτικός!!!!! Έχω κι εγώ έναν παρόμοιο μπουφέ στην αποθήκη και τον λυπάμαι που σκονίζεται αλλά δεν χωράει πουθενά. Έκανες καταπληκτική δουλειά Μαρία μου και η συλλογή σου από λευκά έπιπλα μεγαλώνει και ομορφαίνει τον χώρο σου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακριβώς Χριστίνα μου μεγαλωσε ή συλλογή μου στα λευκά έπιπλά. Το τελευταίο μου δημιουργημα ήταν ο μπουφες.Και άλλο να ήθελα δεν χωράει πια πουθενά...έχουμε το ίδιο πρόβλημα χαχαχα φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια η μεταμόρφωση Μαρία μου!!Εγινε αγνώριστο!!Εξαιρετική η δουλειά σου!!!Μπράβο σου!!!
    Καλό Καλοκαίρι!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ' ευχαριστώ Ντιμι μου...χρειάστηκε κόπος και χρόνος γι'αυτη το αποτέλεσμα...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου είναι εντυπωσιακή η αλλαγή!! Το σαλόνι σου έχει γίνει εκπληκτικό και δείχνει τόσο καθαρό και φρέσκο!!! Είχε η γιαγιά μου ένα παρόμοιο έπιπλο αλλά που δυστυχώς δεν μπόρεσα να αποθηκεύσω πουθενά. Πανέμορφη η φωτογραφία με την μικρή!! :)) Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά έπιπλα χάνονται έτσι απλά γιατί δεν υπάρχει ο κατάλληλος χώρος αποθήκευσης Ελεάνα μου...και εγω στο παρά ένα τον γλύτωσα μαζί και την τραπεζαρία του φυσικά η οποία έχει ήδη επεξεργαστεί αλλά δεν έχει φτάσει ακόμα στο τελικό επίπεδο που θέλω....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Μαρία μου έγινε εντυπωσιακότατος ο μπουφές και έδεσε τέλεια με τα ράφια και όλα τα άλλα έπιπλα που έχεις μεταμορφώσει!! Εχεις κάνει καταπληκτική δουλειά και μου άρεσε φοβερά και η πατίνα που τονίζει το υπέροχο σκάλισμα!! Μπράβο!! Οι φωτογραφίες είναι όλες φοβερές!! Δείχνουν όλα τόσο ρομαντικά!! Στη φωτογραφία με την κορούλα σου είστε και οι δυο κούκλες!! Φιλάκια πολλά και να περνάτε όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδέα της αλλαγής του χρώματος στον μπουφέ ήταν πολύ καιρό στην σκέψη μου.Κάποτε βρήκα τον κατάλληλο χρόνο και τον ξεκίνησα Θάλεια μου...τώρα για την πατίνα που έκανα στα σκαλίσματα ήθελα να τονίσω την όμορφιά του περισσότερο δίνοντας του αυτή την λάμψη ,η οποία δεν φαίνεται και τόσο καλά στις φωτο.Όλο το σύνολο ταιριάζει τώρα....Στην φωτο είναι η εγγονή μου,Χριστίνα απο την πρώτη μου κόρη Πάντως σ'ευχαριστώ πολύ και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Yπέροχο έπιπλο,καταπληκτική μεταμόρφωση.Συγχαρητήρια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αλέκα μου...την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Hi Maria !, i love your blog ,, you have a new follower from chile
    Angelica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτική δουλειά! Εξαιρετικά αυτά τα παλιά έπιπλα και αξίζουν μία δεύτερη ζωή !!!
    Πολλά μπράβο Μαρία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία αρκεί να έχεις το μεράκι να το κάνεις....την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραία δουλειά!!!Μπράβο Μαράκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαίρομαι που σε ανακάλυψα! έχω έναν παρόμοιο μπουφέ αντίκα που κάθεται στο εξοχικό γιατί είναι τεράστιος και δεν χωράει στο δικο μου σπίτι! καιρό σκέφτομαι να τον αλλάξω αλλά δεν είχα καταλήξει στο πως! τώρα όμως που είδα τον δικό σου νομίζω οτι θα είναι φανταστικός λευκός! όλη η συλλογή σου με λευκα επιπλα ειναι απιστευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου