Μπόλ απο vintage δαντέλα!

Δαντελένια μπόλ που ξεχωρίζουν στο στόλισμα ενός τραπεζιού ή σε μια σύνθεση επίπλου.Αν έχετε σεμεδάκια απο δαντέλα που δεν χρησιμοποιείτε, είναι μια πολύ καλή ιδέα για όσες αγαπούν τον ρομαντισμό να δημιουργήσετε μόνες σας ένα όμορφο δαντελένιο μπολ.
Έκανα μια έρευνα στο διαδίκτυο και είδα ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το φτιάξετε Εγώ κατέληξα στον πιο απλό και εύκολο τρόπο και πραγματικά το κατάφερα.
Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι ένα σεμεδάκι δαντέλας όχι πολύ μεγάλο μεσαίου μεγέθους και ένα μπολ γυάλινο ή πλαστικό όπου και θα το τοποθετήσετε ανάποδα,αφού προηγουμένως το έχετε βουτήξει σε αραιωμένη ατλακολ.Πρίν το απλώσετε στο γυάλινο μπόλ τοποθετήστε μια διάφανη μεμβράνη για να βγεί ευκολότερα και να μην σας κολλάει.
Απλώστε το και αφήστε το τουλάχιστον ένα 24ωρο για να κοκαλώσει.Την επομένη βγάλτε το απο το γυάλινο μπόλ και αφήστε το ακόμα μια μέρα χωρίς να βάλετε τίποτα μέσα.Τόσο εύκολο και τόσο ωραίο στο σχήμα του,που όπου και αν το διακοσμήσετε θα είναι υπέροχο και μοναδικό.
Δείτε την δική μου προσπάθεια και το αποτέλεσμα!








Σχόλια

  1. Πανέμορφο και πανεύκολο!
    Θα δοκιμάσω να φτιάξω κι εγώ, έχω ένα σωρό σεμεδάκια καταχωνιασμένα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι;είναι εύκολο και σίγουρα θα σου αρέσει όπου και αν το βάλεις Ελενα μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Χαχχαχα η χαρά της δαντελοδημιουργίας Ελενα...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα είναι ...... αλλά εγώ δεν ξέρω αν θα το επιχειρούσα..... πες με οπισθοδρομική αλλά είμαι παραδοσιακή όσον αφορά τη χρήση των σεμέ! Ίσως στο μέλλον. Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά για αλλαγές Χριστίνα μου....τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο και εύκολο, Μαρία!!! Πολύ ωραία ιδέα!...
    Καλό βράδυ!... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ευκολία του το κάνει ακόμα πιο όμορφο...φιλάκια και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Τα λατρεύει η μητέρα μου και έκανε 2-3 το Πάσχα που μας πέρασε!Εξαιρετικό DIY! Καλό βράδυ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια εύκολη δημιουργία με ωραίο αποτέλεσμα Λίλια μου!

      Διαγραφή
  6. Τόσον καιρό που θέλω να φτιάξω και όλο το αφήνω. Με έπεισες τώρα, θα το κάνω το συντομότερο!
    Πολύ όμορφο έγινε το δικό σου!!!!!!!!!!
    Να έχεις έναν καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία Μαρί μου βάλε μπροστά την δαντελομανία...χαχαχα φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Μα να η έχω ούτε ένα για δείγμα;; Άδικο!!!!! Το σκέφτηκα και έγχρωμο!!!!! Πολύ όμορφο έγινε Μαρία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω το σκέφτηκα με χρώμα αλλά επειδή 'ηταν η πρώτη φορά είπα να το κάνω αρχικά έτσι να δω αν θα επιτύχει και την επόμενη θα το δοκιμάσω Ίριδα μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. τι ομορφο που εγινε! μπραβο μαρακι! ειδες που και οι δαντελες ειναι τελικα χρησιμες? χαχαχαχα

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι χρήσιμα σ'ένα σπίτι αρκεί να έχουμε τις φαεινές ιδέες για να δημιουργούμε Ζήνα μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Τα έβλεπα στο Pinterest και σκεπτόμουν μπααα δεν θα δουλέψει! Η ανάρτησή σου Μαρία όμως αποδεικνύει πως όχι μόνο γίνονται αλλά γίνονται και πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Δήμητρα μου ,όλα θέλουν το "ρίσκο" τους ακόμα και τα πιο απλά πράγματα ...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφο και ρομαντικό!!! Και απο σεμεδακια ενα σωρό!! :)) Βέβαια αν με έβλεπε η γιαγιά να της χαλαω τα σεμεδακια.. Ποιος με γλυτωνε!! Χαχαχα Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα είναι ανάγκη να το μάθει η γιαγιά;....δοκιμαστικά θα κάνεις 1-2 κομμάτια...την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ε,βάζεις ιδέες!
    Μη σου πω ότι θα γίνουν και φωτιστικό!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό και αν δεν είναι φανταστική ιδέα Αλέκα μου ακόμα πιο ωραίο για φωτιστικό....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Τέλεια ιδέα και πανέμορφο αποτέλεσμα !!! Περιττό να σου πω πόσο μου άρεσε όλη η παρουσίαση !!! Δαντέλες και λεβάντα !!! Πολύ chabby chic !!! Πολλά φιλιά !!! Καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λατρεύω αυτο το στυλ "chabby chic"είναι μέσα στις προτιμήσεις μου ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες Ιωάννα μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Την ιδέα αυτή την είχα δει πολλές φορές αλλά δεν έμπαινα στον κόπο να δοκιμάσω μη μου καταστραφούν οι δαντέλες...και ποιός άκουγε μετά τη μαμά!! Με την ανάρτησή σου όμως Μαρία μου με έπεισες να κάνω μια δοκιμή! Το λάτρεψα πραγματικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά χρησιμοποίησε αν έχεις παλιό σεμεδάκι και αν δείς ότι σου πέτυχε και σου αρέσει προχώρα....Μαίρη μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Είναι πολύ όμορφο το μπώλ σου Μαράκι! Εχω φτιάξει φωτιστικό στο παρελθόν αλλά μπωλάκι δεν έχω δοκιμάσει και δείχνει υπέροχο. Ευκαιρία να αξιοποιήσω τα πετσετάκια της μαμάς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα με κυνηγάνε οι μαμάδες και γιαγιάδες στο τέλος Σοφία μου που βάλατε "χέρι" στα σεμεδάκια τους χαχαχαχα....φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Άψογο το αποτέλεσμα κι εύκολο να το κάνεις. Αρκεί βέβαια να έχεις τη δαντέλα έτοιμη. Κι εγώ έχω τέτοιες δαντέλες ουκ ολίγες...Ευχαριστούμε Μαράκι για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία λοιπόν γιατί όχι να μην αξιοποιήσουμε λίγες απο αυτές μιας και την σημερινή εποχή όλο και λιγότερα σεμεδάκια βλέπουμε στολισμένα Ελευθερία μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφο σου βγήκε Μαρία μου! Ότι πρέπει για ρομαντική διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει έτσι μια διάθεση ρομαντισμού ή δαντέλα γενικότερα στην διακόσμηση Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφο ακόμη και για μενα που μισώ τα σεμεδάκια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαχαχα είναι μπελάς τα σεμαδακια όταν τα σιδερωνεις...οπότε καλύτερα να τα κοκαλωνεις να ξεμπερδευεις...την καλημέρα μου Ντίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα γίνεται τόσο στητό και όμορφο;;;;;;;;;;;; Γιατί από σεμεδάκια άλλο τίποτα, κρυμμένα και καταχωνιασμένα βαθιά στα συρτάρια. Ταίριαξε γάντι με το ρομαντικό σκηνικό που με τόση μαεστρία στήνεις Μαρία μου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το τιπ με τη μεμβράνη δεν το είχα υπόψιν μου!Το αποτέλεσμα είναι πολύ εντυπωσιακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαρία μου είναι πανέμορφο και πάρα πολύ ρομαντικό!! Μπράβο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρία μου είναι πανέμορφο και πάρα πολύ ρομαντικό!! Μπράβο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπερα....ειδα την δημιουργια σου και πραγματικα εντυπωσιαστηκα....επειδη θελω να κανω κατι παρομοιο....μιλησες πιο πανω για αραιωμενη ατλακολ....ποσο αραιωμενη ομως?
    ευχαριστω εκ των προτερων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου